Samaa sukupuolta olevat parit eivät ole tasavertaisessa asemassa tässä suhteessa.Mikä ei ole tasa-arvoista avioliittolaissa?
Samaa sukupuolta olevat parit eivät ole tasavertaisessa asemassa tässä suhteessa.Mikä ei ole tasa-arvoista avioliittolaissa?
Itsekin uusinta KK:ta tuossa sohvalla lueskelin ennen iltalenkkiä ja sitten siirryin tänne netin ihmeelliseen maailmaanKodin Kuvalehti
Hih, maalaistytöstä taas Jyväskylä tuntui varsinaiselta metropolilta aluksi . Kotopuolessa kun lähti kävelemään kylille uusi takki päällä, niin joku oli ehtinyt jo asian juoruta ennen kuin itse pääsi perille. Se ahdisti. Muuten en osaa ajatella, ollaanko täällä tai siellä sen ahdasmielisempiä tai avoimempia. Minusta on ihanaa asua täällä, vaikka välillä kaipaankin lakeutta.Itsekin uusinta KK:ta tuossa sohvalla lueskelin ennen iltalenkkiä ja sitten siirryin tänne netin ihmeelliseen maailmaan
Itse kun oon muuttanut Jyväskylän tuntumasta pk-seudulle niin haluisin kysyä miltä tuntui muuttaa Keski-Suomeen? Mikä oli erilaista kuin Pohjanmaalla? Kummassako ihmiset ovat avoimempia vai onko eroa? Itse tunnen muuttaneeni kuin taivaaseen kun pääsin ahdasmielisestä Keski-Suomesta pois. Pienet piirit ja kateus vaivaa monia.
No okei, ehkä ongelma ei niin paha ole Jyväskylässä kuin ympäristökunnissa. Itse taas en työtilanteen vuoksi halunnut Jyväskylään jäädä vaan suuntasin heti paremmille työapajille kehä kolmosen sisään. JKL on kyllä kaunis kaupunki ja siellä hetken olin töissä mutta vakinaistumista olisi saada odotella, se on Keski-Suomen huono puoli kun töitä ei ole, ei ainakaan vakkaritöitä.Hih, maalaistytöstä taas Jyväskylä tuntui varsinaiselta metropolilta aluksi . Kotopuolessa kun lähti kävelemään kylille uusi takki päällä, niin joku oli ehtinyt jo asian juoruta ennen kuin itse pääsi perille. Se ahdisti. Muuten en osaa ajatella, ollaanko täällä tai siellä sen ahdasmielisempiä tai avoimempia. Minusta on ihanaa asua täällä, vaikka välillä kaipaankin lakeutta.
Työtilanne täällä on kyllä vaikea, se on totta. Mutta siitäkään huolimatta en ole valmis muuttamaan etelämmäs. Ajatuskin ahdistaa.No okei, ehkä ongelma ei niin paha ole Jyväskylässä kuin ympäristökunnissa. Itse taas en työtilanteen vuoksi halunnut Jyväskylään jäädä vaan suuntasin heti paremmille työapajille kehä kolmosen sisään. JKL on kyllä kaunis kaupunki ja siellä hetken olin töissä mutta vakinaistumista olisi saada odotella, se on Keski-Suomen huono puoli kun töitä ei ole, ei ainakaan vakkaritöitä.
Ei tullut kauhean vakuuttavasi...Jep.
mitä tarkoittaa "työelämävalmennus"?Hyvää kuuluu.
Olen työelämävalmennuksen kautta harjoittelussa tällä hetkellä.
No, Mummeliisan ketju on vanhempi kuin tämä. Ja toisekseen - Mummeliisa on paljon minua kiinnostavampi persoona. Minussa ei ole mitään erityistä.Ei tullut kauhean vakuuttavasi...
Ps. Mummeliisalta on kysytty aika paljon enemmän kuin sinulta, 83 sivua enemmän. Mistä koet tämän johtuvan...?