En juuri tunne naapureita mutta nyt rupes yks naapuri vähän pelottamaan

• Viestiketjun aloittaja pelokas naapuri
  • Ensimmäinen viesti
pelokas naapuri
Satuin tapaamaan baarissa erään tyypin jonka kanssa juttelin,sitten siihen tuli yks mies ja ne kai jotenkin tunsi toisensa.No tää mies joka siihen tuli sano mulle et me ollaan naapureita ja rupes selostaa et on nähnyt mut monta kertaa ja millasella autolla ajan ja mitä olen milloinkin tehnyt,vienyt roskia tms.sanoin sille et mä en ole sua nähnyt ,et ollaanko me törmätty ,ollaan juu sano mies.Tuli vähän sellanen olo et mikä mies se oikein on et kyylää ja tietää naapurien tulemiset ja menemiset.No,nykysin kamalan vaivautunut olo tulla kotiin kun mietin et onko se taas ikkunalla kytiksessä.Ja tänään oli sitten varmaan taas kun tulin kotia ni se tuli puolijuoksua muka pihalle jonku asian takia.sano moi ja joku sana vaihettiin,sit se tuli perässä takas sisälle.Oikeesti mua vähän karmii tollanen. Sitten kun kävin lenkillä ja tulin takasi ni näin ku ikkunassa vilahti,siellä se taa s taisi olla kyttäämässä. Uskalla enää ees pimeellä tuolla kulkea!

Olenko mä ihan seko vai se mies??

Justt
Hoh hoijaa. Juuri tämän takia moni ei halua olla missään tekemisissä ventovieraiden naisten kanssa. Heti aletaan epäilemään raiskaajaksi, hulluksi jne. Ja moni alkaa levittämään jotain vainoharhaisia juoruämmien juoruja viattomista miehistä.

Menkää hoitoon, hakekaa apua.

pelokas naapuri
Hoh hoijaa. Juuri tämän takia moni ei halua olla missään tekemisissä ventovieraiden naisten kanssa. Heti aletaan epäilemään raiskaajaksi, hulluksi jne. Ja moni alkaa levittämään jotain vainoharhaisia juoruämmien juoruja viattomista miehistä.

No en mä levitä kenestäkään mitään juoruja! Pikkusen vaan hätkähdin kun tulee suoraan kertomaan et mitä mä olen milloinkin siellä pihalla tehnyt ja mennyt.ja kun sitten vielä näin sen vilahtavan ikkunasta pois.Olis sitten vaikka suoraan moikannu sieltä ikkunasta eikä siirtyny takavasemmalle piiloon.
kyllä tässä nyt sitte varmasti moikkaillaan kun kohdataan.

ghjk
Mies seko. Ei kyttääminen ole mitenkään normaalia, eikä siihen tuollaisenaan ole oikeuttakaan.
Syytäkin pelätä sellaista kyttääjää, kenen elämä perustuu sinun reaktioillesi ja sinun elämällesi.

Noita on vaan vaikea saada vastuuseen.

"vieras"

Kuka täällä mistään raiskaajista on puhunut? A.p: ei toi oo normaalia siltä naapurilta kyllä. Mitään tilanteeseen auttavaa kyllä osaa sanoa..

Justt
Kyllä se näin taitaa olla, että kannattaa monien jättää naisille moikkaaminen tai puhuminen kokonaan väliin, että eivät paskanna housuihin.

Muuttakaa jonnekkin korpeen Lappiin asumaan, niin ette törmää kuin korkeintaan karhuihin, poroihin tai susiin.

"naapuri"
Osa vaan on uteliaampia. Meil kans naapuripariskunta jotka tietää kaikkien liikkeet, no eipähän kukaan pääse hämärähommiin, kun naapuri vahtii. Toisille ne autot jne. on tärkeitä joten huomaavat heti kuka mimmosellakin pelillä kulkee ja mihin taloon menee :) . Mä en varmaan osais tuommosta edes ihmetellä. Ja taustasta sen verran et oon maalta mut mun isällä oli lapsuuteni aikana todellinen stalkkeri perässä lähes 10 vuotta (mm. pahoinpiteli äitini jne) ja minull aitselläni muutaman vuoden innokas ihailija joka kyttäsi ikkunani tkana olevassa metsässä mun menemisiä ja tulemisia + jos baariin eksyin löytyi ko.herra 5m säteellä.

fgh
Kyllä se näin taitaa olla, että kannattaa monien jättää naisille moikkaaminen tai puhuminen kokonaan väliin, että eivät paskanna housuihin.

Muuttakaa jonnekkin korpeen Lappiin asumaan, niin ette törmää kuin korkeintaan karhuihin, poroihin tai susiin.
Voi moikata, saa puhua. Ymmärrät varmaan kyttäämisen/vainoamisen eron (ei nyt aiheeseen liittyen vaan ihan yleisesti).

Naapurin tyttö
Jos se mies on sattunut olemaan ikkunassa kun kuljet ohi, se ei todellakaan tarkoita että hän olisi ollut sinua vaanimassa. Ja kai se tietää millaisella autolla ajat jos kerran on naapurisi? Tuskin säilytät sitä wolkkariasi pimeässä varastossa ja ajat sillä vain keskiyöllä susien ulvoessa täydenkuun loisteessa. Nyt järki käteen, ei se maailma pyöri oman navan ympärillä.

pelokas naapuri
Jos oot tosissas, mua häiritsisi tommonen vaklaaja. En varmaan uskaltaisi yksin liikkua iltaisin missään. Ootko sinkku?
No en mä tätä nyt keksi! Yllätyin ja pelästyin kyllä itekin aika paljon ja nykysin on inhottavaa tulla kotiin kun tietää et siellä se varmaan kyttäilee.sitä en tiedä kyttäileekö se muitakin vai pelkästään mua.Onneks lähin sieltä baarista sit isomman joukon mukana pois. miten mä uskallan enää iltasin myöhään ja aamuisin aikasin tuolla kulkea,"omalla" pihalla.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;25808257:
Jos se mies on sattunut olemaan ikkunassa kun kuljet ohi, se ei todellakaan tarkoita että hän olisi ollut sinua vaanimassa. Ja kai se tietää millaisella autolla ajat jos kerran on naapurisi? Tuskin säilytät sitä wolkkariasi pimeässä varastossa ja ajat sillä vain keskiyöllä susien ulvoessa täydenkuun loisteessa. Nyt järki käteen, ei se maailma pyöri oman navan ympärillä.
Kyllä apn on syytäkin olla peloissaan. Kaikki mun naapurit tietää missä oon töissä, koska tulen ja useimmat moikkaa, olen nähnyt niitä ikkunassakin ja itsekin katson joskus ikkunasta! :D Me ollaan kaikki täällä ihan sekoja ja todella epäilyttäviä.
Varo ettei sunkin naapurit tule moikkaamaan.

"Marita"
hörhöjä vapaalla kun avohoito tulee yhteiskunnalle halvemmaksi, ne hakevat tabuja kerran viikossa ja puhuvat paskaa psykiatrilleen, naapurin hörhö myy tabujansa sitten kaupungilla myös ja saa kätevästi rahoitettua viinansa yhteiskunnan piikkiin! Sitten se vielä kaupan päälle elää harhaisessa ja vääristyneessä maailmassaan häiriten naapureita öisin yms. PASKAA, OTTAA PÄÄHÄN!!

fghj
[QUOTE="vieras";25808311]Kyllä apn on syytäkin olla peloissaan. Kaikki mun naapurit tietää missä oon töissä, koska tulen ja useimmat moikkaa, olen nähnyt niitä ikkunassakin ja itsekin katson joskus ikkunasta! :D Me ollaan kaikki täällä ihan sekoja ja todella epäilyttäviä.
Varo ettei sunkin naapurit tule moikkaamaan.[/QUOTE]

Jos et kykene asettumaan toisen asemaan, niin ehkä sinun kannattaa olla hiljaa.
Mitä naurattavaa on pelossa, vaikkakin se olisi sairaudesta johtuvaa tai jostain muusta "ei aidosti uhkaavasta"???

Justt
Yhä useampi avohoitopotilashörhö on nainen, heistä moni vasta sekaisin onkin. Joka päivä saamme lukea kuinka tälläinen kilari on seonnut ja lyönyt jotain puukolla.

Viime kesänä tälläinen hörhönainen puukotti viattomia ohikulkijoita psyykoosissa.

"vieras"
Yhä useampi avohoitopotilashörhö on nainen, heistä moni vasta sekaisin onkin. Joka päivä saamme lukea kuinka tälläinen kilari on seonnut ja lyönyt jotain puukolla.

Viime kesänä tälläinen hörhönainen puukotti viattomia ohikulkijoita psyykoosissa.
Varautukaamme siis siihen että juuri meidän kaikkien naapurissa asuu tällainen. Kannattaa olla epäluuloinen kaikkea kohtaan, se on tervettä.

pelokas naapuri
Kiva että teillä on hauskaa! tosi outoa et vieras tulee yht`äkkiä kesken baarireissun kun juttelen toisen miehen kanssa ni höpiseen et on naapuri ja millasella autolla ajan ja mitä muuta olen tehnyt. Eihän siinä mitään et tulee sanoo et ollaan naapureita et moi vaan mut et vielä kertoo et on surannut miten tuun ja meen.Varmaan se on huomennakin siellä kytiksellä.

ja kun tässä talossa on tosi paljon ihmisiä niin en mä tunne täältä ketään,muutamien kanssa nyt moikataan kun vastaan rapussa tai pihalla tulee mutta ei täällä muuten jutella naapurien kesken kun korkeintaa sitten jos hissi on rikki ni sitä päivitellään.

"Marita"
iltalehdessä juttu että mies puukotti naista rappukäytävässä hullun lailla, eiköhän se puukottajan yleensä enemmänkin ole mies, nainen puolustautuu myös usein miehen väkivaltaa vastaan leipäveitsellä kun ei muuten pärjää.

Yhteistyössä