Sain kauheen raivarin mutsille ku ei suostunut ottaa tota vauvaa hoitoo täksi päiväksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "raivostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"raivostunut"

Vieras
Vauva nyt 6kk ja olisin tarvinnu hetken itselleni. Olisi halunnu olla ihan rauhassa tietokoneella ja pelata koko päivän niin jaksaisin taas sit ton vauvan kanssa paremmin. Mut ei se vaan voinu ottaa, perkele että mulla niin kiehahti. Sil oli muka lääkäri, paskat, se käy koskaan lääkärissä. Olisi keksiny paremman syyn.
Ilmoitin,et antaa sit olla, ei tarvii nähä meitä ikinä enää. Laitoin asuntohakemuksenkin menee toiseen kaupunkiin. Miten joku voi olla noin tunteeton ja kylmä.

Joo naurakaa te vain. Kiva olla ton puolivuotiaan kanssa täällä ihan raivona ja te saatte sielä sitä lisää, perkele. Olen 24 eli en kaiketi ihan pentu enää, mut omaa aikaa tarvitisin hieman. Lapsi ei ole ollu kertaakaan hoidossa vaikka mutsi on sitä pyytänyt ja nyt kun itse pyydän niin vittu jotian menoa muka.

R-A-U-H-O-T-U. Jatkossa kannattaa ehkä kysyä hoitoapua a)ennen kun omat voimat on noin loppu b)etukäteen. Äitisi on varmaan tiennyt lääkärikäynnistään jo esim eilen.

Oletko yh,vai olisko sun mahdollista saada omaa aikaa illalla kun vauvan isä kotona?

Itsekin tarviin välillä omaa aikaa ja sillon pyrin sitä järjestää joko niin että saan lapsen hoitoon tai lähen itse pois kotoa,tilanteen mukaan.

Ikävää.

Etkö osaisi ajatella, että lapsi kuitenkin on elämäsi tärkein asia ja voit sitä omaa aikaa harkita hommailla joku toinen päivä? Ehkäpä äidillesi ei oikeasti tänään sopinut hoitaminen. Onhan kai lapsen isäkin olemassa ja sen vanhemmat? Jos ei töiltä kerkee hoitamaan.. juu, en kyl itekään hoitais kenenkään lasta pelaamisen takia.. edes rakkaita kummi- ja sisarten lapsia;)

Noh, provo olet kuitenkin ja toivottavasti.. :)

colbert.gif

• Tykkää
Reactions: nenne89 ja _Pigeon_

Yhteistyössä