**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
nooh
Mee ja tee jotain muuta prkle, stalkkeri nro 345.........

Miks mä en voi tehd diagnooseja jos mullekin näitä tehdään jatkuvasti, olen vaikka minkälainen sekopää, mutta kun ei mä en voi vittu vastata hulluille jotka kehtaa lapsia haukkua, mutta lapsia ja mua saa haukkua jatkuvasti. Ei sullakaan kaikki palikat kasassa
Kuules nyt. Ihan samanlainen olet kuin me kaikki muutkin. Yhtä hullu tai mielisairas. Ei tällä palstalla kovinkaan monta täysjärkistä edes ole.

Mee ja tee jotain muuta prkle, stalkkeri nro 345.........

Miks mä en voi tehd diagnooseja jos mullekin näitä tehdään jatkuvasti, olen vaikka minkälainen sekopää, mutta kun ei mä en voi vittu vastata hulluille jotka kehtaa lapsia haukkua, mutta lapsia ja mua saa haukkua jatkuvasti. Ei sullakaan kaikki palikat kasassa
Nytkin sinä haukut minua (vähä-älyiseksi tms) vaikka minä en ole sinua haukkunut kertaakaan...

niin ja
Hyvä ihminen, keskity nyt siihen tulevaan vauvaa ja mene vaikka kerrankin ulkoiluttamaan sitä chihuahuaasi, ettei sen tarvitse yksin tuolla pimeässä istua. Käytä samalla vaikka niitä tyttöjäsi ulkona. Ulkoiletko muuten heidän kanssaan ollenkaan, kun olet aina täällä? Tuleeko heille joka päivä 2 tuntia liikuntaa täyteen, kun ei koirallekaan tule?

Venakko Milanna
Hyvä ihminen, keskity nyt siihen tulevaan vauvaa ja mene vaikka kerrankin ulkoiluttamaan sitä chihuahuaasi, ettei sen tarvitse yksin tuolla pimeässä istua. Käytä samalla vaikka niitä tyttöjäsi ulkona. Ulkoiletko muuten heidän kanssaan ollenkaan, kun olet aina täällä? Tuleeko heille joka päivä 2 tuntia liikuntaa täyteen, kun ei koirallekaan tule?
:LOL:

kokoajan? Hmmm.... olin 6 tuntia pois kotoa....

ja kuuluko se palstalle ulkoilenko mä lapsia vai ei? Kyllä ne saa happia päivittäin, älä siitä murehti

tekis mieli
laittaa kuvia omista tyttäristä, jotka eivät todellakaan pyri mallikuvauksiin. Olis vähän vertailukohdetta siihen, että millainen lapsi on oikeasti kaunis ja erikoinen =)

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25799987:
Nytkin sinä haukut minua (vähä-älyiseksi tms) vaikka minä en ole sinua haukkunut kertaakaan...
mutta voitko jo tajua ettei mua kiinnosta sun samat komentit enää. Jos haluat hasta riita, niin eikö löytyy norm. elämässä ketään siihen?

"niin"
:LOL:

kokoajan? Hmmm.... olin 6 tuntia pois kotoa....

ja kuuluko se palstalle ulkoilenko mä lapsia vai ei? Kyllä ne saa happia päivittäin, älä siitä murehti
Olen aika varma siitä, että sinä et heidän kanssaan ulkoile. heität heidät ulos kuten koirankin? Ja mulle on ihan sama myös mitä minusta ja muista palstailijoista ajattelet. Ihan samantekevää, mutta omat mielipiteet on mullakin. Sinä et vaikuta mitenkään järkevältä ja aikuiselta, mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Miten siis kehtaat muita haukkua mielisairaiksi?

"hih"
Ylipäätään Venakkoa ei kiinnosta muut kuin hänen omat asiansa. Niitä hän haluaa julki tänne ja odottaa suurta palautetulvaa. En ole koskaan nähnyt hänen kommentoivan mitään kenenkään muun aloittamaan juttuun.

Venakko Milanna
[QUOTE="niin";25800055]Olen aika varma siitä, että sinä et heidän kanssaan ulkoile. heität heidät ulos kuten koirankin? Ja mulle on ihan sama myös mitä minusta ja muista palstailijoista ajattelet. Ihan samantekevää, mutta omat mielipiteet on mullakin. Sinä et vaikuta mitenkään järkevältä ja aikuiselta, mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Miten siis kehtaat muita haukkua mielisairaiksi?[/QUOTE]

no kun täällä sorry vaan on monta pipi päästä, ainakin juuri harmaana

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25800109:
Sua ei kiinnosta jonkun ihmisen kommentit niin alat haukkua kyseistä henkilöä? :D
Teet siis aivan samaa,kuin moni muukin täällä.
Ja otat kysymyksen esittämisen riidan haastamisena..jep jep..
ei kiinnosta sun komentit, so?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25800109:
Sua ei kiinnosta jonkun ihmisen kommentit niin alat haukkua kyseistä henkilöä? :D
Teet siis aivan samaa,kuin moni muukin täällä.
Ja otat kysymyksen esittämisen riidan haastamisena..jep jep..
pitäs kehitellä joku taulukko tai jotain johonkin,mihin jokainen voisi merkata kenen kommentit ei kiinnosta..kun ei muuten voi tietää kenen ketjuihin saa kommentoida ja kenen ei,leimautumatta mielisairaaksi :snotty:

"nainen"
Miksi et koskaan julkaise palstalla oikealla kameralla otettuja kuvia itsestäsi? Kaikki sun kuvat on sellaisia hämäriä kännyllä otettu kuvia.

Nyt kerrankin on sentään oikealla kameralla otettuja kuvia sun lapsista, mutta jos nämä on mallikuvia, niin
miksi et ole käyttänyt ammattilaista valokuvaajaa, vaan ex-pomoasi?

Palkkaa kerrankin ammattilainen valokuvaaja ottamaan kuvia, kun rahasta ei ole pulaa.

Etko sä omista kameraa itse, kun et saa hyviä kuvia itsestäsi? Eiks ole perhepotrettia?

Venakko Milanna
[QUOTE="nainen";25800818]Miksi et koskaan julkaise palstalla oikealla kameralla otettuja kuvia itsestäsi? Kaikki sun kuvat on sellaisia hämäriä kännyllä otettu kuvia.

Nyt kerrankin on sentään oikealla kameralla otettuja kuvia sun lapsista, mutta jos nämä on mallikuvia, niin
miksi et ole käyttänyt ammattilaista valokuvaajaa, vaan ex-pomoasi?

Palkkaa kerrankin ammattilainen valokuvaaja ottamaan kuvia, kun rahasta ei ole pulaa.

Etko sä omista kameraa itse, kun et saa hyviä kuvia itsestäsi? Eiks ole perhepotrettia?[/QUOTE]

Siis luuletko että mä otin kuvia mun x strippari pomolla? :LOL:

Kuvia oli otettu mallitoimistossa, mä kerroin että olin mallina 3 vuotta noin 8-10v sitten

"hih"
en asu,vaikka sä luuletkin niin..mä vastailen moniin muihinkin ketjuihin,mutta sitähän sä et voi tietää kun et avaa muiden ketjuja ellei otsikossa lue sun nimi ;)
Aika moni on huomannut tämän saman seikan. Venakko avaa omia ketjujaan, mutta ei koskaan kommentoi kenenkään muun ketjuun PAITSI jos kyse on esim. ketjusta johon saa oman pärstänsä esille. Niihin Venakkokin tunkee mielellään. Eikä tämä tarkoita, että joku seuraa koko ajan sua. Sä olet vain täällä koko ajan kuten moni muukin, joten tapasi tulevat tutuksi.

Yhteistyössä