Mistä löytäisin vihdoinkin itselleni kunnon tyynyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
Tähän mennessä en ole sellaista onnistunut löytämään, vaan tuskailen joka yö tyynyni kanssa. Jokaikinen tyyny tähän mennessä on ostaessa hyvän tuntuinen mutta hyvin pian se muuttuu sellaiseksi lutruksi, jossa täyte on hyvin epätasaisesti ja jossain nurkassa tuntuu että on pelkkä tyynyliina ja ohut lutru vaan sisällä. Nukun aina mahallani, ja kunnon tyynyn löytäminen on hankalaa. Nyt viimeisin tyyny on ostettu jostain Cm:n tarjouksesta tyyliin 14.90, ja olisin valmis kunnon tyynstä maksamaan huomattavasti enempi jos sellaisen sattuisin löytämään. Antakaa siis vinkkejä mihin kauppaan suuntaan?

mulle ei tule muita kuin familonin tyynyjä. ja siitäkin pitää olla tietty malli, napakka ja tukea antava.

mut siitä huolimatta pitää pari tyynyä vuodessa ostaa.

Osta sellanen muotoutuva tyyny,ne maksaa n. 50-100e,mulla katos niskakivut kun hommasin sellasen.

Niska-, ja hartiakivuistra kärsin ja arvelen osaksi sen olevan juuri huonosta tyynystä johtuvaa. Osaatko sanoa mistä noita muotoutuvia tyynyjä voi ostaa? Meillä tältä pikkupaikkakunnalta ei siis löydy kun Cm, Tokmanni ja huonekaluliikkeitä missä voisin edes tyynyjä kuvitella myytävän. Mutta isompiin kaupunkeihin on kyllä mahdollisuus lähteä.

http://www.hoivatuoterepo.fi/huipputuote-mediflow-vesityyny-p-57.html

Minulla ja miehellä on tuo tyyny (molemmilla toki omat.:D). On tosi hyvä ja minun niskakivut hävisi saman tien.

Yhteistyössä