Mä olen normaalipainoinen!!! Jiihaa!!! :D (-18,6kg)

Sullahan onkin sitten ihan huikea työ jo takana!

Kuulemani mukaan se painon ylläpito on monelle paljon vaikeampaa, kuin painon pudottaminen. Ja uskon, että tuossa on totuuden siemen. Mäkin olen pudottanut noin 1,5 vuotta sitten 12 kg, mutta 11 kg tuli takaisin. Toisaalta tuntuu että tilanne on nyt toinen. Mä olen kohta pudottanut sen 20 kg ja mielestäni tässä samalla oppinut uudenlaisen tavan syödä.

Millä keinoin olet pudottanut kilosi?

Joo, pitämisessä olikin hommaa, sitä jotenkin on kuvitellut, että sit elämä humpsahtaa jotenkin siihen, että kaikki sujuu kuin itsestään. Vaan eihän se niin ole.
Puntarilla silti kerta viikkoon ja tarkkailua, tarkkailua...

Kiloklubilla mä oon tiputtanu. Tykkään kun saa pidettyä tavallaan päiväkirjaa ja voi katsoa grammalleen vain vuoden takaisia syömisiä, ja liikkumisia, ne kun pysyy siellä tallessa.

Okei. Kokeilen alle tonnin myös :D Alkaa nyt. Tsemppii mulle ja kaikille!

MUOKS* Oikein inspiroiva aloitus, kiitos siitä! Onkos muita sun laihdutusketjuja??
Jos liikut, se alle tonnin saattaa olla liian vähän. Mulla ei ole omassa dietissäni ollut liikuntaa mukana...ei siis suunnilleen edes hyötyliikuntaa.

Mutta testaamallahan se selviää, että millä kalorimäärillä on hyvä olo ja paino putoaa :)

Mun laihdutusketjuja? Maaliskuussa ministyvät ketjussa diettaan ja siellä on linkit edellisiin. Ja blogissa asiaa jauhan joka viikko. En muista olenko palstalle aiemmin ketjua erikseen laihdutuksestani aloittaut.

Viimeksi muokattu:
Joo, pitämisessä olikin hommaa, sitä jotenkin on kuvitellut, että sit elämä humpsahtaa jotenkin siihen, että kaikki sujuu kuin itsestään. Vaan eihän se niin ole.
Puntarilla silti kerta viikkoon ja tarkkailua, tarkkailua...

Kiloklubilla mä oon tiputtanu. Tykkään kun saa pidettyä tavallaan päiväkirjaa ja voi katsoa grammalleen vain vuoden takaisia syömisiä, ja liikkumisia, ne kun pysyy siellä tallessa.
Mä olen itseni kanssa sopinut tuon vaa-alla käymisen niin, että joka viikko siellä käyn sen kerran...näin en pääse yhtäkkiä huomaamaan, että katos perkele, vaakaan on tullut viitonen lisää!

Ja kun olen lopullisessa painossani ja vaakaan piiirtyy 2 kg, plussaa, alkaa dietti välittömästi.

Siskoni pudotti 30 kg ja on käyttänyt tätä taktiikkaa onnistuneesti jo useamman vuoden :)

Mä koitin tuota kiloklubia käyttää, muttei siitä mitään tullut. En kai osaa sitä käyttää, kun en löydä millään sopivia syömisiä ja liikuntamuotoja. Mutta painokäyrää sinne rustaan ihan päivittäin :)

Ihan upeeta kyll toi sun saavutus :) Ne ennen ja jälkeen kuvat minä tahdon sit nähdä kanssa. Mulla ei meinaa iltasin dieetti pysyä, mulla on sellanen lääke joka nostaa ruokahalua tosi reilusti. Huokaus. Ehkä tää kuitenkin tästä. Kesällä EN aio olla enää läski!!

• Tykkää
Reactions: chef ja Minskii
Ihan upeeta kyll toi sun saavutus :) Ne ennen ja jälkeen kuvat minä tahdon sit nähdä kanssa. Mulla ei meinaa iltasin dieetti pysyä, mulla on sellanen lääke joka nostaa ruokahalua tosi reilusti. Huokaus. Ehkä tää kuitenkin tästä. Kesällä EN aio olla enää läski!!
Laitan kuvat blogiini kun sen aika on...voin koittaa muistaa siitä täälläkin hihkaista :)

Mulla illat on vaikeimpia ilman lääkityksiäksi, joten voin vain kuvitella mitä ne on lääkityksen kanssa :(

[QUOTE="harmaa";25796965]Ihanaa...siis tosi mahtavaa!! Happy sun puolesta :) ja samalla pikkasen kateellinenki :([/QUOTE]

Kiitos...mutta älä turhaan ole kateellinen :) Vaikka tämä onkin iso saavutut mulle henk. koht. niin se on kuitenkin meistä jokaisen kohdalla ihan mahdollinen :)

Yhteistyössä