Mä olen normaalipainoinen!!! Jiihaa!!! :D (-18,6kg)

Jos joku olisi mulle viime heinäkuussa sanonut, että maaliskuussa mä olen normaalipainoinen, olisin vastannut, että lehmätkin lentää.

Kerran, toisen, kolmannen ja ehkä jopa kymmenennenkin olen dietannut ja aina lopputulos on ollut sama. Kiloja ehkä jokunen lähtee, mutta kaikki tulee takaisin. Vaan eipä ole sitten enää sama tilanne. Mä olen vihdoinkin saanut itseäni niskasta kiinni!

Kyllä on ihan huippufiilis :)

Matka toki jatkuu vielä, sillä vaikka BMI:n mukaan olenkin nyt nipinnapin normaalipainoinen, on sitä ylimääräistä vielä jäljellä. Mutta olen kyllä jo nyt niin tyytyväinen, ettei tosikaan :)

Blogissa enempi fiilistelyä ja pohdintaa, jos joku haluaa lukea :)

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Chef diettaa: NIIN on nättinä ja ja ja HIRRRRVEEN kaunis ja ja ja...

Hienoa!
Syytä ollakin tyytyväinen!
Mulla suunnilleen 23kg vielä tavoitepainoon, mutta eiköhän se tämän vuoden puolella toteudu.
Tsemppiä urakkaan!

Mä en halua sitä lopullista tavoitetta vielä miettiä, kun tuntuu että sinne on vielä niin pitkä matka. Tarkoitus olisi laskea paino ensin 62 kiloon, joka on ollut normaali painoni ja siitä sitten suunnata alaspäin...ehkä noin 55-57 kiloon. Aika (peili) näyttää sitten, että mikä on hyvä :)

Mutta tänään fiilistelen nyt siis vaan tuota normaalipainoa ja huomenna suuntaan katseet kohti 62 kiloa. Ja kun se on saavutettu, alan pohtia sitä lopullista vaakalukemaa :)

Vautsi! Tuli itellekki sellanen energinen olo ku luki tota sun kirjotusta :D Mä oon kyllä ylpeä susta. Vaatii nimittäin melkosesti itsekuria toi laihdutus =)
Meikäläisestä ja itsekurista ei oikein voi puhua samassa lauseessa :LOL: Onhan tuolla matkan varrella ollut jos vaikka minkämoisia repsahduksia ja mielitekoja joille olen antanut periksi.

Paljon on ollut mukana myös hyvää tuuria, eli en voi kyllä kovinkaan suurta kunniaa siitä itsekurista ottaa :D

Mutta kaipa sekin on vähän tässä matkan varrella kasvanut. Vaikka ennemmin näen, että tietyt mieliteot ovat kadonneet ja siksi laihduttaminen on ollut nyt helppoa. Ei toki joka päivä, mutta pääsääntöisesti :)

Tsemppiä urakkaan!

Mä en halua sitä lopullista tavoitetta vielä miettiä, kun tuntuu että sinne on vielä niin pitkä matka. Tarkoitus olisi laskea paino ensin 62 kiloon, joka on ollut normaali painoni ja siitä sitten suunnata alaspäin...ehkä noin 55-57 kiloon. Aika (peili) näyttää sitten, että mikä on hyvä :)

Mutta tänään fiilistelen nyt siis vaan tuota normaalipainoa ja huomenna suuntaan katseet kohti 62 kiloa. Ja kun se on saavutettu, alan pohtia sitä lopullista vaakalukemaa :)
Fiilistele ihan rauhassa.

Mulla tää on sen verran pitkä projekti, että olen vuonna 2010 pudottanut melkein 30kg ja nyt viime vuoden tavoitteena oli pitää se paino ja se onnistui. Nyt on sit tää loppurutistus, kohti unelma painoa...

Fiilistele ihan rauhassa.

Mulla tää on sen verran pitkä projekti, että olen vuonna 2010 pudottanut melkein 30kg ja nyt viime vuoden tavoitteena oli pitää se paino ja se onnistui. Nyt on sit tää loppurutistus, kohti unelma painoa...
Sullahan onkin sitten ihan huikea työ jo takana!

Kuulemani mukaan se painon ylläpito on monelle paljon vaikeampaa, kuin painon pudottaminen. Ja uskon, että tuossa on totuuden siemen. Mäkin olen pudottanut noin 1,5 vuotta sitten 12 kg, mutta 11 kg tuli takaisin. Toisaalta tuntuu että tilanne on nyt toinen. Mä olen kohta pudottanut sen 20 kg ja mielestäni tässä samalla oppinut uudenlaisen tavan syödä.

Millä keinoin olet pudottanut kilosi?

Onnea tuhannesti :flower:

Mulla kans läskiä sulatettavana, olen kyllä ns. normipainoinen mutta silti läski : /
Meillä on siis prikulleen sama tilanne.

Painoindeksini on 24,8 mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö mulla olisi läskiä. Mutta sanotaanko niin, että ennemmin mä olen normaalipainoinen läski, kuin ylipainoinen läski...normaalipainoisena sitä pudotettavaa kun kuitenkin on vähemmän :D

Mä kans. Lasken kaloreita mut ei tipu, käytän kalorilaskuri. Mietin kyllä että pitäiskö vielä alentaa kalorimäärää. Saan päivässä syödä reilu 1200kcal...
Mä en ole kaloreita laskeskellut, vaan vain pienentänyt annoskokoja radikaalisti. En myöskään syö 5 kertaa päivässä, vaan vähemmän...mutta en ole siis koskaan syönyt sitä suositeltavaa viittä kertaa.

Lihavana söin noin 10 kertaa (kävin jääkaapilla napsimassa siivun juustoa, pakkasesta popsimassa siivun jäätelöä tai kuivakaapilla hakemassa palan pullaa...neljä kertaa päivässä) päivässä ja aikanani normaalipainossa olleena söin 3-4 kertaa päivässä.

Muutaman kerran olen kalorit huvikseni laskenut ja ne on olleet kyllä aina alle tonnin. Paitsi sitten niinä päivinä, kun on tullut vähän possuteltua :D

Hei chef, miten kävi iltapuvun kanssa? :)
Ostin puvun 1,5 viikkoa sitten ja tuolloinhan tilanne oli se, että puku ei mennyt kiinni...yläosasta pitää saada 7 cm pois ja alaosasta 9 cm.

Enkä usko, että noita määriä vielä 1,5 viikossa on lähtenyt :D

Kekkerit on toukokuussa, joten eiköhän se puku silloin sujahda kauniisti päälle...ainakin niin toivon :)

Mä en ole kaloreita laskeskellut, vaan vain pienentänyt annoskokoja radikaalisti. En myöskään syö 5 kertaa päivässä, vaan vähemmän...mutta en ole siis koskaan syönyt sitä suositeltavaa viittä kertaa.

Lihavana söin noin 10 kertaa (kävin jääkaapilla napsimassa siivun juustoa, pakkasesta popsimassa siivun jäätelöä tai kuivakaapilla hakemassa palan pullaa...neljä kertaa päivässä) päivässä ja aikanani normaalipainossa olleena söin 3-4 kertaa päivässä.

Muutaman kerran olen kalorit huvikseni laskenut ja ne on olleet kyllä aina alle tonnin. Paitsi sitten niinä päivinä, kun on tullut vähän possuteltua :D
Okei. Kokeilen alle tonnin myös :D Alkaa nyt. Tsemppii mulle ja kaikille!

MUOKS* Oikein inspiroiva aloitus, kiitos siitä! Onkos muita sun laihdutusketjuja??

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä