Mummeliisa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VieraS"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VieraS"

Vieras
Mun täytyy kysyä sulta yksi vähän oudompi kysymys :).
Olen kirjoituksistasi lukenut, että tiellä on kotona paljon porukkaa aina kerralla (lapsia, lastenlapsia, lapsien puolisoja yms..), kuinka teillä onnistuu RUOKAILUT?
Siis onko aamupalapöydässä aina koko kööri kerralla?
Mites nuo iltaruokailut?
Eikö se ole kauhea härdelli, kun meitä on kolme ns. kakaraa, ja tuntuu olevan sellasta menoa ja meininkiä välillä, että...
Miten teillä onnistuu tämä ruoka"politiikka"?
Kiitos, jos viitsit vastata tähän oudohkoon kysymykseeni. :)

[QUOTE="VieraS";25795200]Mun täytyy kysyä sulta yksi vähän oudompi kysymys :).
Olen kirjoituksistasi lukenut, että tiellä on kotona paljon porukkaa aina kerralla (lapsia, lastenlapsia, lapsien puolisoja yms..), kuinka teillä onnistuu RUOKAILUT?
Siis onko aamupalapöydässä aina koko kööri kerralla?
Mites nuo iltaruokailut?
Eikö se ole kauhea härdelli, kun meitä on kolme ns. kakaraa, ja tuntuu olevan sellasta menoa ja meininkiä välillä, että...
Miten teillä onnistuu tämä ruoka"politiikka"?
Kiitos, jos viitsit vastata tähän oudohkoon kysymykseeni. :)[/QUOTE]

Aina eivät tietenkään kaikki ole paikalla kerralla, mutta ne jotka Tönössä kulloinkin ruoka-aikaan ovat, kerääntyvät kyllä pöytään samaan aikaan.
Ihan pienimpien kanssa saattaa joskus olla vähän "härdelliä", mutta muutoin koen, että sujuu kyllä jouhevasti.

:)

Milloin ja mistä väristä päätit siirtyä punaisiin hiuksiin? Värjäätkö itse vai käytätkö ammattilaista?.Minkä väriset hiukset sinulla oli ensimmäisen miehesi aikana?
Kuinka kauan olit ja elit eronneena?

[QUOTE="Maima";25796048]Milloin ja mistä väristä päätit siirtyä punaisiin hiuksiin? Värjäätkö itse vai käytätkö ammattilaista?.Minkä väriset hiukset sinulla oli ensimmäisen miehesi aikana?
Kuinka kauan olit ja elit eronneena?[/QUOTE]

Minulla on aina ollut punertavat hiukset.
Nyt tosin lie eniten harmaata - siellä värjyksen alla.
Värjään väillä itse, välillä kampaajalla.

En ole koskaan eronnut vaan ensimmäisestä liitostani jäin leskeksi 2001.
Reilua vuotta myöhemmin aloin siteen tapailla nykyistä miestäni.

:)

Yhteistyössä