No aikas lähelle kyllä jotenkin osui. Tosin mielestäni tuon työn ja ystävyyden paikan vois ainakin vaihtaa. Ihan kiva juttu vielä tähän iltaan.Suklaa, jäätelö, punaviini (tykkään vain parista määrätystä merkistä), kahvi (en tykkää kuumana), olut (vain oikein kylmänä erittäin harvoin), tupakka (en tykkää yhtään, en ikinä oo käyttänyt, kokeillut joskus teininä).
Luehan syväluotaava analyysi tuolta hiukan aiempaa!jäätelö, ei voi koskaa olla liikaa
suklaa, ihan hyvää herkkua
kahvi, voisin helposti elää ilmankin.
tupakka, pahe jota ei aina edes tarvitse olla
olut, no ilman sitäkin on nyt pärjätty puolisen vuotta
punaviini, hyihyihyi yöks
Täytyy sanoa, että testistä tulisi paljon mielenkiintoisempi pienten perusteluiden kanssa.perhe, ei voi koskaa olla liikaa
seksi, ihan hyvää herkkua
työ, voisin helposti elää ilmankin.
itsenäisyys, pahe jota ei aina edes tarvitse olla
ystävyys, no ilman sitäkin on nyt pärjätty puolisen vuotta
rakkaus, hyihyihyi yöks
Pakko kertoa miehelle, että aukottomasti ja luotettavasti mun elämässä tärkeintä on seksi. Se varmaan kysyy että kenen kanssa...? :xmas: Kahvi kertoo työstä
Jäätelö kertoo perheestä
Tupakka kertoo itsenäisyydestä ja oman tilan tarpeesta
Punaviini kertoo rakkaudesta
Olut kertoo ystävyydestä
Suklaa kertoo seksistä
on ne lapset ennenkin pyhästä hengestä..Pakko kertoa miehelle, että aukottomasti ja luotettavasti mun elämässä tärkeintä on seksi. Se varmaan kysyy että kenen kanssa...? :xmas:
Hey, don´t kill the messenger! Mähän sanoin, että jokainen tulkitsee, miten lystää!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25795259:tämä on niin tätä.
[video=youtube;WUzthVZfmHA]http://www.youtube.com/watch?v=WUzthVZfmHA&feature=related[/video]
1. jäätelöLaita seuraavat asiat järjestykseen sen mukaan, mistä pidät eniten:
Kahvi, jäätelö, tupakka, punaviini, olut, suklaa
Tulkinta seuraa hetken päästä. Ei ole oma keksintöni, eikä mikään henkilökohtainen astro-kartta, vaan ihan yksi ja yhteinen, kieli poskessa -"analyysi" ihmisestä noiden em. asioiden järjestyksen perusteella.
(Te, jotka tämän jo tunnette, älkää paljastako liian aikaisin!)
tuo liittykin mun ensimmäiseen vastaukseen/kysymykseen.Hey, don´t kill the messenger! Mähän sanoin, että jokainen tulkitsee, miten lystää!
Sitä minäkin täällä naureskelin...Täytyy sanoa, että testistä tulisi paljon mielenkiintoisempi pienten perusteluiden kanssa.