Siis, miksei huutonettiin voi laittaa kuva mutta pyydettäessä voidaan lähettää sähköpostiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ymmärrä

Vieras
Eikö ole helpompaa jos sen yhden kuvan kerran laittaa siihen myynti ilmoitukseen kuin lähetellä kuviaan moneen kertaan sähköposteihin? Kuitenkin joku netistä ladattu kuva on siellä ilmoituksessa eli ainakaan ei voi vedota siihen ettei muka osaa liittää kuvia ilmoitukseen
Esimerkkinä joku läppärin myynti ilmoitus jossa kuvana valmistajan julkaisema pr-kuva.

Mulla ei ainakaan pariin kuukauteen oo antannu ladata sinne kuvaa, minkäänlaista... Kiva siinä vaiheessa kun oot kirjottannu kaikki tekstit ja alat lataamaan kuvaa niin lataus vaan kestää ja kestää...

olen viikoittain ladannut sinne aijaasta kuvia ja pelittää kyllä.
yks mun tuntema ihminen ainakin on niin saatanan tyhmä ettei tajua mikä on just esim aijaa eikä osaa laittaa sinne kuvia.

En kans ymmärrä. Loppuu mielenkiinto siinä vaiheessa kun ilmoituksessa lukee että pyydettäessä saisi kuvan/lisäkuvia. Isompi vaivahan se on lähetellä jokaiselle erikseen kuvia ja moni ei edes jaksa pyytää niitä kuvia.

Valitan jos sun kaveris on niin tyhmä. Aikasemmin on onnistunnu lataaminen suoraan koneelta. Tiedä sitten, missä mättää. Täytyy kai sitten laittaa Aijaan kautta jos sieltä kerran onnistuu.

No kyllä minä olen joskus laittanut monta kuva ja siltä tulee mieleen, ettei joltain kantilta siitä tuotteesta saa hyvää kuvaa. Jos joku haluaa saada tarkemman kuvan niin siksi olen laittanut, että lisäkuvia saa spostiin.

Mä oon yks niitä tyhmiä, jotka ei osaa laittaa lisäkuvia ilmoituksiin. Yhden kuvn saan helposti, mutta enempää en. Kai ne vois huuto.netissä kehittää systeemiään niin, että kuvia sais suoraan lisättyä.

Mulla ainakin yks kuva latautu suoraan ilman mitään Aijaata tai Huutokuvaa, mutta lisäkuvat ei. En ole nyt käyttänyt puoleen vuoteen huutista, joten muutoksia voi olla tullut.

Yhteistyössä