Siis herran jestas, että osaa olla muumimukilla hintaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaisla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huutonetissä saa usein hämmästellä...
Mietin mm. miksi, oi miksi kukaan on niin hölmö, että maksaa Ikean matosta (stockholm, se mustavalkoinen) yli kaksisataa, kun uuden saa kaupasta hintaan 129e. En ihmettele, jos jollakin on yhtenään myynnissä kyseinen matto ja ihan vielä uutena :D.

[QUOTE="vieras";25784992]Huutonetissä saa usein hämmästellä...
Mietin mm. miksi, oi miksi kukaan on niin hölmö, että maksaa Ikean matosta (stockholm, se mustavalkoinen) yli kaksisataa, kun uuden saa kaupasta hintaan 129e. En ihmettele, jos jollakin on yhtenään myynnissä kyseinen matto ja ihan vielä uutena :D.[/QUOTE]

Repesin!! :D Mutta hei, tässähän on ideaa ;)

Mietin mm. miksi, oi miksi kukaan on niin hölmö, että maksaa Ikean matosta (stockholm, se mustavalkoinen) yli kaksisataa, kun uuden saa kaupasta hintaan 129e. En ihmettele, jos jollakin on yhtenään myynnissä kyseinen matto ja ihan vielä uutena :D.[/QUOTE]

Todellinen kauppamies jos saa myytyä...

Joo ja joku myi joskus Ikean Lampan-lamppuja 20 eurolla (hinta uutena 2,95e)

Ohoh! Miulla on samanlainen Mymmelimuki, jossa on myös outo väri: Mymmelin silmistä (ja muualtakin mukista) puuttuu vihreä väri! Oli pakko ostaa se muki ihan sen erikoisuuden takia vaikka mulla sellanen normi-Mymmelimuki jo olikin (ja onhan mulla noita muumimukeja muutenkin jo reilu 20), voisi joskus sitten laittaa mutantti-Mymmelin myyntiin ja katsoa että paljonko porukka sellaisesta maksaa. :)
Mutta nyt kun jossain huuto.netissä on toinenkin värivirhemuki, niin herää kysymys että mitenköhän monta tällaista "erikoismukia" muumi-ihmisiltä sitten löytyykään...

mulla olis kans ihan tajuttoman vanha muumimuki (äidin vanha) mutta siitä puuttuu korva :( Katsoin kun huutonetissä samanlaisella mukilla oli hintaa jo 200e, ja siis hinta nousi siitä vielä. perhana kun siitä mukista puuttuu korva!! :D

Kieltämättä aika erikoinen muki, Oon noita värisävyeroja ihmetellyt kaupassa,saattaa samasta erästä olla useita eri sävyjä, mutta outoa että siitä puuttuu kokonaan väri. Vähän turhan kallis muumimuki, mutta muuten voisi harkita ostamista. Eihän sitä tiedä mikä sen arvo on 10 vuoden päästä?

Yhteistyössä