Yrmgh.. Olisko jollain heittää hiukan energiaa ja motivaatiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
|O|O

Väsyttää armottomasti ja pitäis siivota, että saahaan viikonloppu vaan olla.
Likka heräili hikoiluun ja kipuihin koko yön, jatkuvasti, kooookoajan ja ei siinä tainnu tulla ku pari tuntia unta.. Nyt onneks tuntuis olevan pahin takana, vaikka likka edelleen on tosi väsy.

Niin että oisko kellään lainata?

Sori, ei ole. Samassa veneessä ollaan! Mun pitäis viikata pyykit, pestä vessa, siivota keittiö eikä kiinnosta yhtään. Olen pessyt tällä viikolla noin miljoona koneellista pyykkiä täihärdellin takia enkä jaksais taitella enää yhtään vaatetta. |O Anteeksi, ei tästä ollut sulle mitään iloa, mutta sainpahan vähän valittaa. :ashamed:

Sori, ei ole. Samassa veneessä ollaan! Mun pitäis viikata pyykit, pestä vessa, siivota keittiö eikä kiinnosta yhtään. Olen pessyt tällä viikolla noin miljoona koneellista pyykkiä täihärdellin takia enkä jaksais taitella enää yhtään vaatetta. |O Anteeksi, ei tästä ollut sulle mitään iloa, mutta sainpahan vähän valittaa. :ashamed:

Ei se haittaa :) Mä pistin radion päälle ja koitan nytkytellä päätä josko se iskis siivousvimman päälle :D

Mä keräsin lelut ja pistin pyykki ja tiskikoneen päälle... Nyt mä tulin aamupalalle :ashamed: NOOOH, hiljaa hyvä tulee? :D

Hyvä hyvä, plussaahan se aina on, kun saa jotain tehtyä :D Mullakin pyörii nyt tiskikone ja pitäis mennä taltuttamaan tuo pyykkivuori. Paitsi että ruokin kyllä tuon ihanan pikku-ukkelin ensin :) Poika heräsi niin hyväntuulisena vaunuista, ihanaa, kun alkaa olla taas terve :heart:

Yhteistyössä