Käskekää mua nyt lopettaan tää TYTTÖJEN VAATTEIDEN OSTAMINEN, riistäytynyt ihan käsistä ja toinen on vielä mahassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Mulle annettiin rakenne ultrassa varovainen tyttölupaus rv 20+5

nyt olen 2 viikon aikana ostanut varmaan 100-150e KÄYTETTYÄ tytön vaatetta mahdottomia määriä siis hameita,mekkoja,tunikoita,legginssejä ja kaikki pinkkiä/vaalpun ym
Tää on nyt riistäytynyt ihan käsistä ja ukko ei tykkää,ja kun tuo ei oo eed mikään varma tieto. (sano että ei kannata seinien väriä alkaa maalaamaan pinkiksi)

Mutta kolmen pojan jälkeen mä nyt jotenkin sekosin.

Mulla vähän sama vika, eli en osaa auttaa... mä tosin olen ostanut uutta, joten tuolla summalla on saanut vain yhden muovikasin täyteen. Nyt loppui ja odotan siihen, kun lapsi on syntynyt!

No se olikin vähän hämärä juttu. Katsoi ensin kanssa tosi kauan, ja valitteli, että hyvin huonosti näkyy. Sanoi sitten lopulta, että "en nyt nähnyt mitään poikaankaan viittaavaa, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö voisi olla poika". No sitten katsottiin välillä muita juttuja, jonka jälkeen ultraaja tarjoutui kurkkaamaan vielä kerran sitä sukupuolta. Sitten sai kyllä ainakin mun mielestä aika hyvän kuvan haarovälistä, mutta enhän mä tiedä. Sanoi vaan, että "kyllä mä nyt pysyn siinä aiemmassa kannassani, että tytöltä näyttää". Olisi pitänyt kysyä, että onko nyt siis melko varmakin asiasta, vai edelleen epävarma, mutta en kehdannut kun oli niin nihkeänä alussa kun ylipäänsä pyysin, että katsoo sukupuolen. Nyt harmittaa, että en kysynyt.

Ihanaa, mulla oli vähän sama, esikoinen oli poika ja kuopuksesta ei ultrassa näkynyt kumpi on ja kaikki sukulaiset hokivat että selvästi sieltä on toinen poika tulossa, uskoin tähän niin että meillä oli pojalle nimikin täysin mietittynä ja voi sitä ihmetystä kun tyttö syntyi, ihan positiivinen yllätys, mutta olin tietty varautunut että hyvin menee kaikki isoveljen vanhat vaatteet ja olin ehkä kaksi uutta vaatekappaletta uudelle tulokkaalle ostanut ja kun laitokselta pääsin kotiin pienen tytön kanssa niin mulla alko tää sama touhu, hyvin olis voinut käyttää kaikki isoveljen vanhat, mutta sehän on tyttö, pitää sillä nyt olla legginsejä ja tunikoita ja vaaleanpunaisia vaatteita.. :)

No se olikin vähän hämärä juttu. Katsoi ensin kanssa tosi kauan, ja valitteli, että hyvin huonosti näkyy. Sanoi sitten lopulta, että "en nyt nähnyt mitään poikaankaan viittaavaa, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö voisi olla poika". No sitten katsottiin välillä muita juttuja, jonka jälkeen ultraaja tarjoutui kurkkaamaan vielä kerran sitä sukupuolta. Sitten sai kyllä ainakin mun mielestä aika hyvän kuvan haarovälistä, mutta enhän mä tiedä. Sanoi vaan, että "kyllä mä nyt pysyn siinä aiemmassa kannassani, että tytöltä näyttää". Olisi pitänyt kysyä, että onko nyt siis melko varmakin asiasta, vai edelleen epävarma, mutta en kehdannut kun oli niin nihkeänä alussa kun ylipäänsä pyysin, että katsoo sukupuolen. Nyt harmittaa, että en kysynyt.

Juu täällä kans eka katseli ja katseli mä jo luulin näkeväni kikkulin mutta se olikin napanuora :) (tai niin se lääkäri väitti) sit katseli välillä taas muita paikkoja ja siirty alas ja sano että kyllä se nyt enemmän tytöltä näyttää kun pojalta. ja sit perään että älä nyt tällä perusteella maalaa seiniä pinkiksi.

Mulla on yllä uusi ultra rv 30 tienoilla että kai mä uudestaan koitan kysyä sukupuolta.,mutta tuossa välissä olen kyllä ehtinyt ostaan jo hirmusesti lisää tytön vaatetta.

Just näin. Kun se kumminkin on kolmen pojan jälkeen aika paljon todennäköisempää saada taas poika. Ettet tippuisi niin korkealta sitten mekkohörhelöinesi. Suosittelen käymään 4D-ultrassa, jossa saatte 100 % varmuuden.

Ite olen ollut alusta asti saletti pojasta,pojasta puhuttiin kun kerrottiin mun raskaudesta noille isommillekkin pojille (niin varma mä siitä poika olostani olin)
pojan nimi mietitty ym. Tuli sit kuitenkin ultrassa yllätyksenä kun ei ihan heti näkynyt sitä tuttua pippeliä ultrassa minkä on tottunut itsekkin näkemään.

No jos poika tulee pesen kuitenkin myös poikien pienet vaatteet ja tytön vaatteet lähtevät myyntiin.

Mulla on ultra mahdollisesti joskus ihan lopussa (synytystapa-arvio) tai sitten ei ollenkaan. Mietin tuota 4D:tä, mutta ne on niin hirveän hintaisia. Järkeilin, että voitolle jään, vaikka käyttäisin sen 100e tytön vaatteisiin, ja joutuisinkin sitten myymään ne eteenpäin.

En minä kans kehtaa noihin 4d ultriin mennä. Katsotaan miltä näyttää rv 30 ja en tiä sit oisko viä lähempänä kans joku ultra tai joku kun tämä menee nyt yläkäyrän yläpuolella ja nuo mein pojat olleet todella isokokoisia ja 38 viikolla.

Mutta kiva kuulla etten ole ainut hurahtanut :)

Toisin oon netti kirppiksiltä ostanut vaatetta ja jälkeenpän harmitellut etten ikinä kyllä olis tavis kirppikseltä maksanut noin paljoo käytetystä vaatteesta niinkun esim käytetty mekko+saman sarjan legginssit 10e+pk (hui) irppikseltä en ikinä ois tollattia summia maksanut.. Toinen ostin pörröhaalarin 62cm 16epostikulujen kans ,mutta jälkeenpäin mietin että teenkö mä kesävauvan kans mitään tuollasella haalarilla. Hormoonit sekottaa mun pään =)

Saahan ne myytyä jos tuleekin poika.

Mulla on varmaan 3 äitiyspakkauksen laatikon kokoista lootaa täynnä vauvanvaatteita koossa 50-68. Muutama 74-80 cm vaate on myös. Lisäksi on rintapumppu, turvakaukalo, unipusseja, makuupusseja, peittoja, lakanoita, tutteja, tuttiketjuja, tuttipulloja, syöttötuolin pehmuste, hoitopöytä hoitoalustoineen, tyynyliinoja, kantoreppu, kantoliina, huppupyyhkeitä, rintakumit, maidonkerääjä, säkillinen kestovaippoja, vauvanleluja, pinnasänky kasattuna, jne - ja 26. raskausviikko menossa.

Joo, mopo on karannut käsistä mutta haittaakse? :D. Kaikkihan me tiedämme sen varhaisen linnun joka madon nappaa - no, mä oon se. Tiedän ihan ilman sanomistakin että asiat voi mennä vielä vituilleen, mutta jos menee niin on yks hailee onko vauvatavarat valmiina vaiko ei.

Iso osa ihan poikavaatteita, poikaa kun odotamme ultran mukaan. Jos tuleekin tyttö niin...no, sitten tulee. Osa vaatteista on onneksi aika unisex, ja tuskin tyttö saa traumoja vaikka nukkuisikin vaaleansinisessä unipussissa.

ANATOLIA: Ihana lukea sun tekstis :))

Mulla on pojista jäänyt vaatetta 1 täyteen ängätty äitiyspahvilaatikko + n.2 täysinäisen muovipussillisen verran vaatetta. nämä kaikki 50-74cm (sillä 80cm on vielä käytössä pojalla) Nuo on kaikki poikamaisia vaatteita unisex vaatteena taitaa yksi valkoinen body löytyä joka oli kastemekon alla muut on sit limen ja vaaleansinistä,ruskeaa,turkoosia ym jja jos se ny meinaa tytön puskee niin kyllä mä nyt osan aion soveltaa noita poikienkin vaatteita. Mutta kiva tietty oli myös ostaa tyttömäistä. Mitä tuossa kattelinkin että oon ostanut 8kpl sukkahousuja koossa 50-62cm heh..toinen syntyy kesähelteillä =)

Yhteistyössä