Tää ei ole enään todellista!!! Hiton mies!

• Viestiketjun aloittaja Eihhh
  • Ensimmäinen viesti
Eihhh
Se on ottanut sinapin mukaan yövuoroon. Oon himoinnut keitettyjä nakkeja viikon ja tänään ajattelin herkutella kun mies on pois, piilotin jopa nakkipaketin ettei KUKAAN MUU KOSKE SIIHEN! Mutta en sitte tajunnut sinappia piilottaa :'( voi helvetin kuustoista!

(joo joo oon raskaana) :'(

Eihhh
[QUOTE="ippu";25780919]Tuo on kyllä jo liikaa. Seuraavasta tempauksesta laita mies ulkoruokintaan.[/QUOTE]

Ja mitä ihmettä se edes raahaa kotoa sinappia töihin? En viittiny edes kuunnella selityksiä, aloin itkeen kun soitin että missä on sinappi! "otin mukaan töihin kun" :$ perkele! Tää on vakava asia! Miks just nyt?!

Saraldo
:D :hug: Mä ymmärrän, että sua varmasti ketuttaa kuin pientä oravaa, mutta sä annoit mulle kyllä illan parhaat naurut! Mä voin ihan kuvitella, miten sä odotat kuin kuuta nousevaa että se ukko lähtee töihin, menet intoa täynnä jääkaapille.... ja sen jälkeen kiroat sen ukon alimpaan helvettiin :).

Ja tiedän miltä susta tuntuu.... mä olin jemmannut yhden suklaapatukan itselleni, että sitten kun oikein tekee mieli eikä mistään enää mitään saa, niin mulla olis yksi patukka jemmassa. Ja kun se tilanne sitten tuli, sitä ei ollut missään!! Mies puolustautui sillä, että "mä ihan muistin että se olis ollut mun". Seuraavaksi kirjoitan siihen nimeni....

• Tykkää
Reactions: catlady ja susus90
"xXx"
Ihana :) Meillä on mies kanssa useamman kerran syönyt "mun" herkkuni, voi helvata sitä hetkeä kun kieli pitkällä odottaa että nyt mää sen syön ja huomaa että oho, eipäs sitä enää ollutkaan... Että sympatiat lähtee täältä, mikä noita ajattelemattomia ukkoja oikein vaivaa :p

Eihhh
[QUOTE="xXx";25781010]Ihana :) Meillä on mies kanssa useamman kerran syönyt "mun" herkkuni, voi helvata sitä hetkeä kun kieli pitkällä odottaa että nyt mää sen syön ja huomaa että oho, eipäs sitä enää ollutkaan... Että sympatiat lähtee täältä, mikä noita ajattelemattomia ukkoja oikein vaivaa :p[/QUOTE]

Aivovamma :'(

Eihhh
Se soitti ja kysy et oisiksä oikeesti tarvinnu sitä, että mikset sanonu. Sanoin että oisit kuitenki syönyt noi nakit! No ei hän taas ollu ajatellu (niimpä, millä?) et tarvisin sitä yöllä. Sano että rouva ottaa nyt ihan rauhallisesti ollaan työkaverin kans puolessa tunnissa siellä, kun lähdetään ekalle rundille.

• Tykkää
Reactions: emeleia
Aivan ihana ketju!
Sympatiat täältä, mun mies on aina mun herkuilla vaik kuinka piilotan. Mut ihana mies sulla kun poikkee tuomaan sen, ei mee kun parikyt minsaa ja saat sinapin.
Mua kyllä pikkasen kiinnostais mihin se sun mies tartti sitä siellä töissä :)

Eihhh
Aivan ihana ketju!
Sympatiat täältä, mun mies on aina mun herkuilla vaik kuinka piilotan. Mut ihana mies sulla kun poikkee tuomaan sen, ei mee kun parikyt minsaa ja saat sinapin.
Mua kyllä pikkasen kiinnostais mihin se sun mies tartti sitä siellä töissä :)
Ei aavistustaka mitä ne meinaa kokata. Oli se jättäny siitä sinnekin. Mut MÄ EN ENÄÄ HALUA KOKO SINAPPIA. :'(

Yhteistyössä