Mikä mua vaivaa? Olo ihan sekainen ja riidoissa miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekaisin

Vieras
Olen alkanu miettimään että tämä riita ja mahdollinen ero on vain minun syytä. Olen pilannut kaiken.
Saan vaan itkukohtauksia kun mies on lähdössä johonkin. Oikeasti haluisin että se ihan vilpittömästi haluais viettää aikaa meidän kanssa, mutta olen lopullisesti pilannut kaiken ilmeisesti kun ei halua sitä vähääkään aikaa viettää perheen kesken.
Äsken istuin tässä ja mietin asioita, niin ihan fyysisesti tunsin että putoan johonkin. Mikä mua vaivaa?
Mä en haluis erota, haluaisin korjata meidän välit. Mutta toisaalta tuntuis parhaalta erota.

Miksi saat itkukohtauksia jos mies lähtee?

Mitä se mies tekee muina aikoina?

Sanotaanko näin et kyllä muaki *ituttais jos mies itkis aina ku oon jonnekki menossa....

Sen kun tietäisi miksi saan niitä. Ollaan vaan riidelty kamalasti kuukauden ajan, välillä mies asunut kaverinsa luona meistä erossa. Nyt sovittiin riitamme, mutta silti olen lasten kanssa yksin kotona. Olen masentunut, stressaantunut.

Mies on päivät töissä, ja kun tulee töistä niin lähtee kavereittensa tykö. Tulee nukkumaanmenon aikaan kotiin.

[QUOTE="aapee";25778717]Sen kun tietäisi miksi saan niitä. Ollaan vaan riidelty kamalasti kuukauden ajan, välillä mies asunut kaverinsa luona meistä erossa. Nyt sovittiin riitamme, mutta silti olen lasten kanssa yksin kotona. Olen masentunut, stressaantunut.

Mies on päivät töissä, ja kun tulee töistä niin lähtee kavereittensa tykö. Tulee nukkumaanmenon aikaan kotiin.[/QUOTE]

oletko hakenut apua masennukseen ja stressiin? Voisin kuvitella et miehes menee pakoon kavereille kotioloja.

oletko hakenut apua masennukseen ja stressiin? Voisin kuvitella et miehes menee pakoon kavereille kotioloja.

Olen hakenut apua ja syön myös mielialalääkkeitä, jotka on helpottaneet huomattavasti entisiä oloja.

En minä oikein enää tiedä mitä tehdä että se viihtyis kotona? Kaikkeni olen tehnyt, olen antanut sen levätä kun haluaa, tehnyt ruuat, lapset hoidan pelkästään melkein yksin aamupaloista iltapaloihin ja kaiken siltä väliltä. Ilmeisesti teen silti jotain väärin. Mutta vaikea sanoa kun tuo ei suostu puhumaan.

Jaa - a että nainenko ei saisi toivoa että hänen mies ja lasten isä viettäisi aikaa kotona?

Liian moni nainen on mennyt tuohon ansaan jossa mies saa kyllä tulla ja mennä milloin tykkää, mutta nainen on "kodin vankina" lapsen kanssa. Noin niin kuin terveessä aikuisessa suhteessa aika normaalisit halutaan olla sen vaimon ja oman lapsen kanssa.

Okei, joku voi juosta pakoon huonoa suhdetta - mutta luuleeko joku että se parantaa asiaa. Kahden kauppa tämä, turha käydä ap:ta arvostelemaan. Siks toiseks juoksisitko itse pakoon rakasta kumppaniasi jos tämä voisi huonosti ja olisi sairastunut vaikka masennukseen?

Huah, menkööt mies vaikka pakoon, muttei voi olettaa että toinen jää aina kotiin (hoitamaan kaiken!!!!)
Ei ihme, aloittaja, jos itket!!!

Jos jotain vituttaa toisen itku, mitä ei ole edes kuulemassa, niin voi voi!

Silloin kun itkettää, itketään, ja SAA ITKEÄ.
Toki saa lähteä uloskin, muttei voida olettaa, että _aina_ jättäen toisen hoitamaan _kaiken_ .

Onhan se nyt ihmeellistä, että toista kiinnostaa jatkuvasti olla jossain muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;25778774:
Jaa - a että nainenko ei saisi toivoa että hänen mies ja lasten isä viettäisi aikaa kotona?

Liian moni nainen on mennyt tuohon ansaan jossa mies saa kyllä tulla ja mennä milloin tykkää, mutta nainen on "kodin vankina" lapsen kanssa. Noin niin kuin terveessä aikuisessa suhteessa aika normaalisit halutaan olla sen vaimon ja oman lapsen kanssa.

Okei, joku voi juosta pakoon huonoa suhdetta - mutta luuleeko joku että se parantaa asiaa. Kahden kauppa tämä, turha käydä ap:ta arvostelemaan. Siks toiseks juoksisitko itse pakoon rakasta kumppaniasi jos tämä voisi huonosti ja olisi sairastunut vaikka masennukseen?

Mä en ole arvostellut ketään vaan kysyin et onko apua jo haettu ei miehen takia vaan ihan ap:n itsensä takia. Itse olen monen miehen suusta kuullut et jos himas menee huonosti niin he viettää aikaansa muualla koska kotona on paha olla.

siksi tuli moinen mieleen. Mä olen ehkä huono ihminen mutta jos toinen sairastuisi masennukseen niin mä luultavasti lähtisin. KOSKA siinä helposti käy niin et sitten kun masentunut alkaa paranemaan niin itse masentuu koska antaa luvan ns. rauhottumiseen. Mulla on omassakin päässä ja elämässä jaksamista ja huolehtimista etten jaksais ottaa enää toisen taakkaa kannettavaksi. En samaa odota myös siltä toiselta. Joo oon huono mutta mitä sitä ny kieltämäänkään. itse en ole ollut virallisesti masentunut vaikka aihetta oliskin joskus ollut.

Mutta ap jos mies ei toiveista huolimatta muuta tapojaan niin kannattaa miettiä et olisko sun helpompaa olla lapsen/lasten kanssa yksin niin ei tarttis huolta kantaa miehen kiinnostuksesta.

Puhumaton mies on vaikea.. Itsellänikin on moinen.

Varmaan miehesi on itse haluton olemaan se, joka lopettaa suhteen, mutta käytännössähän miehesi on jo henkisesti jättänyt suhteenne. Ja ihan kyllä fyysisestikin, jos sitä ei kotona edes näy.

Kaiken lisäksi se on saanut sut luulemaan, että vika on sun toiminnassa. Miehesi on nero! Vastuuta nolla perheen toiminnasta, mutta silti kaikki syyllisyys on kasattu sun päälle.

Yhteistyössä