Uskomatonta! Asiakaspalvelusta...

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";25774518]mikä helvetti on poste restante? :D juu pienipäinen nokian laturi. Asutaan niin helv.tin pienellä paikkakunnalla että paikalliseen myymälään jouduttais tilaamaan ko laturi ja kuluja siihen tulee enemmän ku mitä uus laturi oikeasti maksais jossain megamarketis! Ja niitä täälä ei ole lähimainkaa. C7 puhelimeen kova ei edes myydä tässä liikkeessä... Huoh. Naurakaa ja vittuilkaa pois niin mä saan hermoromahduksen. :([/QUOTE]

Jos kaupassa on yhtään laturia myynnissä niin siellä on varmasti myös pienipäisiä nokian latureita. Taitaa olla yleisin. Tuohon käy myös mikro usb lataukseen. Varmasti löytyy joka kaupasta.
 
sdfasdf
Mä ymmärrän, että toi harmittaa, harmittaisi minuakin. Mutta ymmärrän myös sen, ettei ne sitä lähetä. Sinne varmasti unohdellaan koko ajan tavaraa ja jos jonkun tavara suostutaan postittamaan, pitäisi postittaa reiluuden nimissä muidenkin ja silloin postikeikoista tulisi jokapäiväisiä.
 
"..."
pVKOTE=eikkuliina;25774508]Alkaa selvitä miten siellä puhelimessa on pyydetty se laturi lähettämään. :D[/QUOTE] kerro ihmeessä! Tottakai mä tiedän sen ettei kuulu niiden työnkuvaan ja siksi osaan esittää asian tavalla jokka pitäis onnistua. Oli vaan väärä ihminen jolta pyysin. Huomenna uudestaan.
 
"Mamma"
joa sä olisit sairaanhoitaja ja koka toinen päivä joku pyytäisi postittamaan unohtuneita tavaaroita, miin tekisitkö sen omalla vapaa-ajalla jatkuvasti?

laturin postitus maksaa vähintään jo 4e, ei mene kirjeessä.
 
[QUOTE="Mamma";25774588]joa sä olisit sairaanhoitaja ja koka toinen päivä joku pyytäisi postittamaan unohtuneita tavaaroita, miin tekisitkö sen omalla vapaa-ajalla jatkuvasti?

laturin postitus maksaa vähintään jo 4e, ei mene kirjeessä.[/QUOTE]

Menee kirjeessä.
 
"hmm"
http://www.teleputiikki.fi/product_details.php?p=1266

Nettikaupasta postikuluineen 7,90 euroa ja toimitetaan kotiin kahden vuorokauden kuluessa. Litteä malli.

Jos tuo ei kelpaa, niin oot provo. Vaikka niin varmaan oletkin, kun keksit kaikesta valittamista... :whistle:
 
"..."
mä olen sairaanhoitaja enkä yhtään ole omalla ajalla lähettänyt vaan työnantajan ajalla! Kuuluu hyvään asiakaspalveluun ja kyllä, th-alalla on paljon muutakin kuin vain sairaanhoitoa. Se siitä mä meen ny maate.
 
"..."
[QUOTE="hmm";25774616]http://www.teleputiikki.fi/product_details.php?p=1266

Nettikaupasta postikuluineen 7,90 euroa ja toimitetaan kotiin kahden vuorokauden kuluessa. Litteä malli.

Jos tuo ei kelpaa, niin oot provo. Vaikka niin varmaan oletkin, kun keksit kaikesta valittamista... :whistle:[/QUOTE]

Tuleeko se laskulla vai pitääkö maksaa heti?
 
"Mamma"
mä en tiennyt, et sairaanhoitajat lähtevät matkustamaan postiin työajalla. Kun potilaita on nykyään liikaa ja hoitajia liian vähän. Ei ihme, kun sitten tekevät vielä sivutyönään löytötavarakeskuksen pestiä.
 
Siellähän se lukee, mihin se käy.



TinyPlug maailman pienin MicroUSB-laturi.

Häkellyttävän pieninkokoinen laturi uusiin MicroUSB-liitäntää käyttäviin puhelimiin. Itse laturi on normaalin virtaliittimen kokoinen, koko vain 3.5cm leveä, 6cm paksu ja 1.5cm syvä. Sopii esim. Nokia N97, N97, N8 tai N900.
Kyllähän se vaan käy. Kannattaa ehkä katsoa puhelimesta mikä siihen käy.
 

Yhteistyössä