Seksielämä hiipuu, koska mies on kateellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nautiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nautiskelija

Vieras
Meillä on tilanne kotona hieman outo... Mies nimittäin on tosissaan minulle kateellinen, koska saan monta kertaa yhdynnän aikana, kun taas hän miehenä kykenee siihen vain kerran.

Molemmat tykättiin ennen todella paljon seksistä, mutta nyt tämä miehen kateellisuus on muodostunut todelliseksi ongelmaksi. Meillä on seksiä nykyisin enää kerran, pari viikossa.

Hyvät neuvot olisivat nyt tarpeen.

ei voi olla totta! Eikös se ole yleensä niin, että mies vaan nauttii siitä mitä useammin nainen tulee!

Niin kuiin normaaleissa parisuhteissa?

onko kovinkin minäminä minä-tyyppi?

ei voi olla totta! Eikös se ole yleensä niin, että mies vaan nauttii siitä mitä useammin nainen tulee!

Niin kuiin normaaleissa parisuhteissa?

onko kovinkin minäminä minä-tyyppi?

No vähän on joo kaikesta päätellen.

Se ei kuulema kestä katsella, kun tulen neljäkin kertaa ja on sitten mieluumin kokonaan ilman. Pitää varmaan itse alkaa jarruttelamaan ja tulla vaan kerran...

Tuossa minun vieressä mieheni näitä teidän kommentteja lukee ja sanoo, että on "pikkuisen" epäreilua, että hänen orgasminsa kestää vaivaiset muutaman sekunnin, kun minä taas saan "sätkiä" yhteensä minuuttitolkulla. Tämä mielenosoitus on kuulema kaikkien miesten puolesta.

Aikoo mennä kokonaan kuulema kohta lakkoon.

Tuossa minun vieressä mieheni näitä teidän kommentteja lukee ja sanoo, että on "pikkuisen" epäreilua, että hänen orgasminsa kestää vaivaiset muutaman sekunnin, kun minä taas saan "sätkiä" yhteensä minuuttitolkulla. Tämä mielenosoitus on kuulema kaikkien miesten puolesta.

Hohhoijaa. Ei noista ongelmistanne selviä, ovat harvinaisen vakavia.

Mitäs syntyi mieheksi! Hän saa sentään joka kerta. Moni nainen ei saa kuule IKINÄ!!! Vaikka kuinka yrittäisi ja mies seisoisi klitoriksen päällä. Että menee nyt vaan kasvamaan jonnekin se sinun miehesi!

Terveisiä vaan!

[QUOTE="Seiska";25774261]Tuliko mieleen, että jos mies nyt kovasti kateellinen on, niin kun tuut niin et ulvo kuin hyeena, vaan nautiskelet hiljaisuudessa. Naapuritkin kiittää.[/QUOTE]

Kyllä minä pyrin mahdollisimman hiljaa olemaankin vaan kun miestä häiritsee nykyisin jo pelkka tieto siitä, että mulla tulee. Vaikeaa sitä on koko kroppaa saada esittämään, ettei tunnu missään.

Yhteistyössä