T
työtön kyykkyyn
Vieras
No niin ihmettelin tässä tänään miksi kela on maksanut vain muutamalta päivältä rahaa joten menin Kelalle.Sinne oli tullut lausunto,että hakija xxxx on kieltäynyt töistä! Olin,että mitä vattua!
Menin kelalta suoraan työvoimatoimistoon selvittämään asiaa ja siis virkailijan luokse jonka luona viimeksi kävin ajanvarauksella.
Virkalija tutki konetta ja totesi: joo sulle on postitettu kirje tammikuun lopussa ja siis työnosoitus kyseessä ( piiiittttkä pesti )
Minä siihen,että en ole saanut mitään kirjettä!
Virkailija sanoi aika kärkkäästi,että sinulle on postitettu kirje ja,koska olet jättänyt reagoimatta kirjeeseen on rahat katkaistu ja KARENSSIA LUVASSA!
Minä kysyin,että minkä takia ette ole voineet soittaa minulle kerta puh numero on tiedossa????? ja aina asioidessa kysellään osoitetta myöten,että onhan ajantasalla.
Virkailijan vastaus: emme soittele,koska ihmisiä ei TAVOITA puhelimitse!!!!?
MINÄ: ööö just...eipä tavoita ei..Ei ainakaan jos ei siis soita.
No pidemmittä puheitta olen tehnyt selvityksen työkkäriin asiasta ja "karenssi" komitea kokoontuu seuraavalla viikolla.
Yritän nyt huomenna saada sos.toimeen ajan perusteena HÄTÄTAPAUS!
Ei rahaa ja laskut painaa päälle =(
Kaiken kaikkiaan jäi sellainen maku,että vika on minun,koska HE ovat postittaneet työn.osoitus kirjeen! Eli työkkärin virkailijan mielestä vika on minun ja karenssia tulee =( voi vattuamarja.....
Työt olisin ottanut vastaan jos olisin saanut kirjeen,koska tuskinpa kukaan on vapaaehtoisesti työtön ja vapaaehtoisesti ottaa karenssia.
Rahatilannekkin olisi kohentunut tässä taloudessa...
Joo olen syyllinen,koska vak,duunia ei ole ja siis olen pohjasakkaa....huoh
Menin kelalta suoraan työvoimatoimistoon selvittämään asiaa ja siis virkailijan luokse jonka luona viimeksi kävin ajanvarauksella.
Virkalija tutki konetta ja totesi: joo sulle on postitettu kirje tammikuun lopussa ja siis työnosoitus kyseessä ( piiiittttkä pesti )
Minä siihen,että en ole saanut mitään kirjettä!
Virkailija sanoi aika kärkkäästi,että sinulle on postitettu kirje ja,koska olet jättänyt reagoimatta kirjeeseen on rahat katkaistu ja KARENSSIA LUVASSA!
Minä kysyin,että minkä takia ette ole voineet soittaa minulle kerta puh numero on tiedossa????? ja aina asioidessa kysellään osoitetta myöten,että onhan ajantasalla.
Virkailijan vastaus: emme soittele,koska ihmisiä ei TAVOITA puhelimitse!!!!?
MINÄ: ööö just...eipä tavoita ei..Ei ainakaan jos ei siis soita.
No pidemmittä puheitta olen tehnyt selvityksen työkkäriin asiasta ja "karenssi" komitea kokoontuu seuraavalla viikolla.
Yritän nyt huomenna saada sos.toimeen ajan perusteena HÄTÄTAPAUS!
Ei rahaa ja laskut painaa päälle =(
Kaiken kaikkiaan jäi sellainen maku,että vika on minun,koska HE ovat postittaneet työn.osoitus kirjeen! Eli työkkärin virkailijan mielestä vika on minun ja karenssia tulee =( voi vattuamarja.....
Työt olisin ottanut vastaan jos olisin saanut kirjeen,koska tuskinpa kukaan on vapaaehtoisesti työtön ja vapaaehtoisesti ottaa karenssia.
Rahatilannekkin olisi kohentunut tässä taloudessa...
Joo olen syyllinen,koska vak,duunia ei ole ja siis olen pohjasakkaa....huoh