TURKU,kaupungin vuokra-asunnot..Mihin?

• Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";25770109]Miten on tuo Itäharjun alue...liika lähellä Halista/varissuota kenties?
Löytyiskö lisää mielipiteitä Turun asuinalueista ja nimenomaan "vuokra-asunto alueista"? missä itse asut ja mitä tykkäät tms.[/QUOTE]
Itäharju on mun mielestä alueena kivaa, sijaintikin hyvä, mutta mulla ei ole mitään tietoa siitä millaisia vuokrataloja siellä on. Yksi kaveri asui Savitehtaankadulla ja se oli suurimmaksi osaksi ihan jees talo (vuokrasellainen siis, ei kaupungin kuitenkaan vaan jonkun muun tahon).

Me viihdytään hyvin Haritun rauhallisessa nurkassa :). Katariina on toinen josta pidän & jossa on vuokra-asuntoja. Luolavuori voisi olla kolmas.

[QUOTE="harmaa";25770109]Miten on tuo Itäharjun alue...liika lähellä Halista/varissuota kenties?
Löytyiskö lisää mielipiteitä Turun asuinalueista ja nimenomaan "vuokra-asunto alueista"? missä itse asut ja mitä tykkäät tms.[/QUOTE]

Majakkaranta ja Merimiehenkadun alue? En kyllä tiedä millaisia alueita enää on. Kaveri joskus asui Majakkarannan vuokra-asunnoissa ja tykkäsi kovin, itse asunut tuossa MErimiehenkadulla aikanaan ja oli rauhallista siinä kyllä.

• Tykkää
Reactions: as if
Noista harrastusmahdollisuuksista, Impivaarassa on jää-, jalkapallo- ja uimahallit. Siinä Länsinummen lähellä. Siellä puolen Turkua on myös monet isommat jalkkiskentät (Impivaara, Länsikeskus, Raunistula)
Mutta on Raisiossa ja Kaarinassakin jäähallit, meidänkin vanhinta poikaa kuskataan pääsääntöisesti Kaarinan Wihurihallille harkkoihin, ens kaudella tod.näk. Varissuon jäähallille.

Itäharju on mun mielestä alueena kivaa, sijaintikin hyvä, mutta mulla ei ole mitään tietoa siitä millaisia vuokrataloja siellä on. Yksi kaveri asui Savitehtaankadulla ja se oli suurimmaksi osaksi ihan jees talo (vuokrasellainen siis, ei kaupungin kuitenkaan vaan jonkun muun tahon).

Me viihdytään hyvin Haritun rauhallisessa nurkassa :). Katariina on toinen josta pidän & jossa on vuokra-asuntoja. Luolavuori voisi olla kolmas.
Katariina on minustakin kivaa aluetta, miinusta vain se ettei siinä ole palveluita ihan lähellä..

Majakkaranta ja Merimiehenkadun alue? En kyllä tiedä millaisia alueita enää on. Kaveri joskus asui Majakkarannan vuokra-asunnoissa ja tykkäsi kovin, itse asunut tuossa MErimiehenkadulla aikanaan ja oli rauhallista siinä kyllä.
Mun sukulaisen mukaan Majakkarannassa on aika ajoin tosi levotonta. Kai se sielläkin tietty on ihan talosta ja tuurista kiinni että millaisia ihmisiä seinän taakse osuu.

Ystävä asui vielä pari kk sitten Merimiehenkadulla, ja kuvaili sitä Pikku-Vakkeksi...se kertonee aika paljon :snotty:

Katariina on minustakin kivaa aluetta, miinusta vain se ettei siinä ole palveluita ihan lähellä..
Niinpä. Bussiyhteydet on kyllä tosi hyvät, ja plussaa luonnonsuojelualueesta & uimarannan läheisyydestä. Mutta lähikauppaan päästäkseen pitää lähteä joko Koivulan liikekeskukseen tai Uittamolle. Tietysti jos autolla hoitaa kauppa-asiat niin se ei haittaa. Tosin Katariinan Haritun puoleinen reuna on kivenheiton päässä Koivulan liikekeskuksesta, ja sieltä löytyy sitten kauppa, apteekki, posti, yms.

VilleKk
Asuinaluetta miettiessä niin kokeile näiden asuntoanalyysiä. On tarkoitettu vuokranantajille mutta kun on ilmainen niin ketä tahansa voi sitä käyttää. Toimii siten että lisää ehdokasasunnon tiedot 'Kohdeluettelo'-välilehteen ja vuokraustiedot 'Vuokrankanto'-välilehteen. Tämän jälkeen Vuokrankantopuolella kun painaa asuntolistassa hiiren oikeaa näppäintä niin sieltä löytyy sellainen kohta kuin 'Analyytikon kohdekatsaus'. Se kertoo perus aluetietojen lisäksi tietoa alueen maineesta jne https://www.vuokraisanta.fi/

Yhteistyössä