Miten sanoisitte kaverille

Fine van Brooklyn med pieno

Aktiivinen jäsen
29.11.2011
2 062
0
36
että ette halua tavata?

Jos ei siis suoranaisesti ole mitään menoa sovittuna, mutta tekis mieli kuitenkin heittää joku tekosyy ettei nyt just voi nähdä. Vaikka kaveri vaan pommittaa että milloin sulle sopisi.

Kyse on kahdesta eri piireistä olevasta kaverista, joilla ei kai sitten ole riittävästi muuta seuraa. Itselläni on muita paljon läheisempiä (ja mukavampia) kavereita, joiden kanssa saan riittävästi touhuta ja sosiaaliset tarpeet täytettyä.

Näiden kahden tapauksen kanssa olisin mielelläni kyllä hyvissä väleissä, mutta vähän etäisemmissä ehkä... Ei juurikaan tunnu olevan yhteisiä asioita enää.

sanoisin, et mä ilmoittelen sinne päin, kun sopii, mulla on muutamia tällaisia tyyppejä tuttuina, jotka on aina haukkana fb sivuilla tulossa kylään tms, kun näkee, et olen kirjautuneena, ei kai ketään ole pakko tavata, mä olen erakkoluonne... täl hetkel helppo vedota siihen, et käyn töissä ja mies pojan kanssa kotona, sanon et olen väsynyt, mikä on täysin totta...

Jos keksit tekosyitä, miksi just nyt ei voida nähdä, niin kaverihan luonnollisesti olettaa sun kuitenkin haluavan tavata häntä ja siksi pommittaa sua kysymyksillään. erinyksen ehdotus, että sinä otat yhteyttä, kun sulle sopii, on ihan hyvä keino.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25770065:
Jos keksit tekosyitä, miksi just nyt ei voida nähdä, niin kaverihan luonnollisesti olettaa sun kuitenkin haluavan tavata häntä ja siksi pommittaa sua kysymyksillään. erinyksen ehdotus, että sinä otat yhteyttä, kun sulle sopii, on ihan hyvä keino.

Näin olen koittanut. Mutta joskus se kai on suoritettava...

Varsinkin kun toinen aina ehdottaa yökyläilyjä, joihin sisältyisi reipas alkoholinkäyttö. En oikein jaksa.

Toisen kanssa välit olivat viileämmät pari vuotta hänestä johtuneesta syystä, ja nyt jostain syystä haluaa lämmitellä välejä. Itse olisin voinut pitää enemmän etäisyyttä jatkossakin. Elämämme ovat nykyisin aika erilaiset.

Näin olen koittanut. Mutta joskus se kai on suoritettava...

Varsinkin kun toinen aina ehdottaa yökyläilyjä, joihin sisältyisi reipas alkoholinkäyttö. En oikein jaksa.

Toisen kanssa välit olivat viileämmät pari vuotta hänestä johtuneesta syystä, ja nyt jostain syystä haluaa lämmitellä välejä. Itse olisin voinut pitää enemmän etäisyyttä jatkossakin. Elämämme ovat nykyisin aika erilaiset.
Mun mielestä tolle ekalle tapaukselle voit hyvin sanoa, että olet jättänyt reippaan alkoholin käytön pois. Mulla on kavereita, jotka mielellään irroittelevat kunnolla, mutta tietävät, että mua ei kannata kysyä ekana biletysseuraksi. Joskus voin sitäkin tehdä, mutta en kovin usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25770113:
Mun mielestä tolle ekalle tapaukselle voit hyvin sanoa, että olet jättänyt reippaan alkoholin käytön pois.

Niinpä. Välillä olen sitäkin tehnyt että olen itselleni ottanut aika kevyet juomaeväät, mutta sitten on itsellä tylsää kun toinen vetää kunnon tuiskeet ja alkaa menojalka vipattaa. Tai sitten ollaan jossain keskellä korpea mistä ei edes pääse ajoissa kotiin lähtemään. Se ehkä eniten ahdistaakin että kun asutaan eri kaupungeissa, tapaamiset on lähes automaattisesti yökyläilyjä. Siinä menee sitten seuraavakin päivä myöhään herätessä, krapulasta toipuessa ja kotiin matkatessa. Vähän liian suuria operaatioita.

Kunpa onnistuisikin vaan pikaisempi treffaus.

Niinpä. Välillä olen sitäkin tehnyt että olen itselleni ottanut aika kevyet juomaeväät, mutta sitten on itsellä tylsää kun toinen vetää kunnon tuiskeet ja alkaa menojalka vipattaa. Tai sitten ollaan jossain keskellä korpea mistä ei edes pääse ajoissa kotiin lähtemään. Se ehkä eniten ahdistaakin että kun asutaan eri kaupungeissa, tapaamiset on lähes automaattisesti yökyläilyjä. Siinä menee sitten seuraavakin päivä myöhään herätessä, krapulasta toipuessa ja kotiin matkatessa. Vähän liian suuria operaatioita.

Kunpa onnistuisikin vaan pikaisempi treffaus.
Ymmärrän. Mä olin ennen esikoista takuuvarmaa seuraa bilettämään, mutta lapsen saatuani en enää jaksanutkaan. En halunnut krapula-aamuja, kun ei kuitenkaan saanut nukkua iltapäivään. Nyt, vaikka lapset ovat jo aikuisia, en edelleenkään halua krapula-aamuja. Jos jonkun kanssa vielä lähden kunnolla viihteelle, se ihminen - tai ihmiset - ovat mulle oikeasti tärkeitä. Mieluiten käyn ystävieni kanssa ravintolassa syömässä ja kesäisin ottamassa terassilla yhden tai kaksi olutta. Ei wanha jaksa enää :D

Yhteistyössä