Kauhea tilanne, olen kai raskaana :( Ja en todellakaan halua !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wizz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wizz

Vieras
Oireita löytyy, lämpöä, rinnat kipeät ja
Kuukautiset myöhässä yli 5 päivää .
Mä en vaan kestä, jos olen paksuna!
Testi pitäis ostaa, mut pelottaa niin kauheasti tulos.
Ollaan käytetty kondomia koska hormonaalinen ehkäisy ei käy.
Keskeytys sit edessä? Miten voin mennä samaan paikkaan aborttiin,
Jossa näin ekaa kertaa muut lapseni?.. Tää on perseestä !!

5 vuotta jo käytetty.. Mä en vaan halua uskoa tätä, aloin ihmettelemään
Jo pari viikkoa sit kipeitä rintoja. Ajattelin et on vaan kylmettynyt jtk.
Lapsiluku on täynnä, neljä jo koululaista.
Pakko kai se testi on hakea kohta, et pääsee ajoissa keskeytykseen :(

Kannattaisko alkaa miettimään jotain pysyvämpää ehkäisyä?
Sterilisaatio.

Meillä myös 4 lasta, ja mies on käynyt vasektomiassa. Vaikka onhan siinäkin se pienen pieni riski että johtimet kasvaa uudelleen yhteen..

Mulle kävi niin että kondomi hajosi ja jälkiehkäisy petti. Viimeisen syntymän yhteydessä tehtiin sterilisaatio mutta en luota siihenkään, niin paljon pelkään uutta rastautta =(

Inhottava tilanne. Toivotaan että et olisikaan raskaana.

Vittu perkele............ Jotkut yrittää monta vuotta lasta niin täällä niitä murhataan...

Kannattaa varmaan jättää avaamatta sellainen keskustelu, mikä jo alkaa sanoilla "kauhea tilanne, olen kai raskaana". Siitä voi ihan päätellä, että raskaus ei ole toivottu ja ketjun asiasisältö voi saada sinut pahoittamaan mielesi.

Jos mä olisin ap, tekisin sen abortin ja varaisin kiireen vilkkaan ajan sterilisaatioon.

• Tykkää
Reactions: Dongxi ja Anatolia
Elämä ei ole aina reilua :/
Nyt kun lapset jo kaikki koulutiellä niin kaikki on jo helppoa.
Ei jaksaisi aloittaa kaikkea alusta, aikansa kutakin.
Lapset ovat syntyneet kaikki " yhdessä rytäkässä "
joten sallisin ruuhkavuosien olevan jo takana.
Tämä on todella vaikea asia, kiitos tuesta!

[QUOTE="vieras";25768412]Lapsiluku ei voi olla mitenkään täynnä. Jotkut ovat kyllä valmiita itsekkäistä syistä estämään uuden ihmisen syntymisen tähän maailmaan.[/QUOTE]

Kaikilla ei ole sitä periaatetta, että lapsia saa syntyä niin paljon kuin on vaan syntyäkseen. Joten kyllä, lapsiluku voi olla täynnä. Toisilla se täyttyy ensimmäisen jälkeen, toisilla viidennen.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
En kiellä ettei kyse ole itsekkäistä syistä. Taloudelliset syyt myös vaikuttavat ja lastemme hyvinvointi.
Lähden kaupoille pian, ostan sen testin samalla :/
Miehelle en ole sanonut vielä mitään, en tiedä miten pystyn.

Voimia, varmasti kurja tilanne. Olisiko lähiseudulla jotain toista sairaalaa/klinikkaa/terveysasemaa, jossa pääsisit keskytykseen (lääkkeelliseen). Meinaan, että jos synnytyssairaala tuntuu tosi ikävältä (ja varmasti tuntuukin).

Elämä ei ole aina reilua :/
Nyt kun lapset jo kaikki koulutiellä niin kaikki on jo helppoa.
Ei jaksaisi aloittaa kaikkea alusta, aikansa kutakin.
Lapset ovat syntyneet kaikki " yhdessä rytäkässä "
joten sallisin ruuhkavuosien olevan jo takana.
Tämä on todella vaikea asia, kiitos tuesta!

Mutta jos neljä lasta on tehty rytäkässä ja olleet samaan aikaan pieniä, voisi yhden vauvan kanssa olla todella helppoakin. Onhan siinä jo 4 koululaistakin auttelemassa. Voimia päätöksen tekoon.

taas näitä että ollaan itkemässä ku ehkäsy pettänyt. Oletko tietoinen siitä, että aina kun harrastaa seksiä, on mahdollisuus tulla raskaaksi? Mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Jos on tarpeeksi aikuinen levittämään haarojaan, pitää ottaa myös vastuu siitä,mitä voi tapahtua. Anna lapsi adoptioon, ja sen jälkeen dildot ja tekopillut käyttöön, äläkä enää availe haarojasi, kun et pysty tekemisistäsi ottamaan vastuuta.

taas näitä että ollaan itkemässä ku ehkäsy pettänyt. Oletko tietoinen siitä, että aina kun harrastaa seksiä, on mahdollisuus tulla raskaaksi? Mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Jos on tarpeeksi aikuinen levittämään haarojaan, pitää ottaa myös vastuu siitä,mitä voi tapahtua. Anna lapsi adoptioon, ja sen jälkeen dildot ja tekopillut käyttöön, äläkä enää availe haarojasi, kun et pysty tekemisistäsi ottamaan vastuuta.

Missä ilmenee ettei ap halua kantaa vastuuta?

Yhteistyössä