"hjkl"
Muistan todella paljon, tulisi aikamoinen romaani, jos listaisin sen kaiken. Jätänpä siis väliin, muistakin syistä.
Tästä kommentista huokuu läpi halveksuntaKepsiksen mielesta on hyvaa argumentointia kirjoittaa pitkia selityksia, ummet lammet asiasta ja vieresta. Osaa palstalaisista han ei onnistu vakuuttamaan vaittamastaan miehisesta sukupuolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25767742:En oo!
Tästä kommentista huokuu läpi halveksunta
Ensinnäkin, se ei ole "mitä muistat palstalaisesta" kun esität oman mielipiteen, etkä vain jotain mitä muistat henkilöstä. Toisekseen, itse erittelen höpötykset ja argumentoinnit, ensimmäinen on vapaata ajatuksen kulkua kuvaavaa kirjoittelua, toinen on kohdistetumpaa keskustelua mahdollisesti eri näkemykset omaavien ihmisten välillä, kummassakaan en näe mitään vikaa. Ne lukee jotka jaksaa, jotkut lukee ja ärsyyntyy, harva osaa skipata kokonaan ilmeisesti?
Kolmannekseen minä en ole vakuutellut ketään minun sukupuolen suhteen, jos siitä on tullut puhetta tai se on liittynyt aloitukseen, siitä on voitu puhua, jopa olen itse voinut tuoda sen esille jonkun asian takia, mutta vakuuttelua se ei ole ollut. Vakuuttelu viittaa siihen, että minua oikeasti kiinnostaisi se mitä sukupuolta toinen ajattelee minun olevan. Tämä ei pidä paikkansa. Jollei kyseessä ole joku typerä ala-arvoinen "olet varmasti x sukupuolta kun kirjoitat noin" joka on vain todiste kommentoijan kapeakatseisesta näkemyksestä sukupuolien ominaisuuksista. Silloinkin minua häiritsee enemmän kommentoijan typerä asenne ja ymmärtämättömyys ihmisistä, kuin se, että minua yleensäkin väitetään mieheksi / naiseksi.
Tikkurilan prismassa asioin ennnen koska se oli lähin kunnon kauppa. Toki välillä kävin rajan tuolla puolen keravan PRISMASSAAinakin asioit Keravan Cittarissa Vai oliko se Prisma. Sama asia kuitenkin.
Eikös siellä Keravalla ole riski saada joku tartunta tai jotain?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25767756:Tikkurilan prismassa asioin ennnen koska se oli lähin kunnon kauppa. Toki välillä kävin rajan tuolla puolen keravan PRISMASSA
Keravan juomavedessä on jotain outoa, siellä on kaikki björnimäisiä... kummallisuuksia.Eikös siellä Keravalla ole riski saada joku tartunta tai jotain?
Rajan tuolla puolen Kui sä uskalsit.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25767756:Tikkurilan prismassa asioin ennnen koska se oli lähin kunnon kauppa. Toki välillä kävin rajan tuolla puolen keravan PRISMASSA
Tästä kommentista huokuu läpi halveksunta
Ensinnäkin, se ei ole "mitä muistat palstalaisesta" kun esität oman mielipiteen, etkä vain jotain mitä muistat henkilöstä. Toisekseen, itse erittelen höpötykset ja argumentoinnit, ensimmäinen on vapaata ajatuksen kulkua kuvaavaa kirjoittelua, toinen on kohdistetumpaa keskustelua mahdollisesti eri näkemykset omaavien ihmisten välillä, kummassakaan en näe mitään vikaa. Ne lukee jotka jaksaa, jotkut lukee ja ärsyyntyy, harva osaa skipata kokonaan ilmeisesti?
Kolmannekseen minä en ole vakuutellut ketään minun sukupuolen suhteen, jos siitä on tullut puhetta tai se on liittynyt aloitukseen, siitä on voitu puhua, jopa olen itse voinut tuoda sen esille jonkun asian takia, mutta vakuuttelua se ei ole ollut. Vakuuttelu viittaa siihen, että minua oikeasti kiinnostaisi se mitä sukupuolta toinen ajattelee minun olevan. Tämä ei pidä paikkansa. Jollei kyseessä ole joku typerä ala-arvoinen "olet varmasti x sukupuolta kun kirjoitat noin" joka on vain todiste kommentoijan kapeakatseisesta näkemyksestä sukupuolien ominaisuuksista. Silloinkin minua häiritsee enemmän kommentoijan typerä asenne ja ymmärtämättömyys ihmisistä, kuin se, että minua yleensäkin väitetään mieheksi / naiseksi.
Taas tyypillistä lunaticcia, mitään ei ole oikeasti sanottavaa, kunhan vaan pääsee vittuilemaan.Taas tyypillistä Kepsistä. Liirumlaarum hölöplöö.
Lunaticilla on myös pehmeä puoli (tämä oli vastaus itse ketjuun).Taas tyypillistä lunaticcia, mitään ei ole oikeasti sanottavaa, kunhan vaan pääsee vittuilemaan.
Ei sullakaan mitään sanottavaa tossa ollut. Ja anteeksi, ehkä nousin väärällä jalalla.Taas tyypillistä lunaticcia, mitään ei ole oikeasti sanottavaa, kunhan vaan pääsee vittuilemaan.
Uskaltaahan majurikin oikein asua sielläRajan tuolla puolen Kui sä uskalsit.
Ei mennyt, mun lapsilla ei oo mitään allergioita. Atopiaa on toisella, tai oli (ei enää ongelmia, kai se "piilossa" yhä on jos ei rasvattaisi jne).Anatolian yksi lapsi on ainakin ollut aika allerginen ja atoopikko (meniköhän oikein?)
Hei - kiitos sinulle :flower:! Ilmankos ei tuommoisia liinoja sitten ihan paikallisesta marketista löytänytkään, mutta heeeii -mullehan pukkas vallan mainion pätevää syytä lähteä ihmisten ilmoille kaupunkiin shoppailemaan!!!Siis Lidlin (sitruunantuoksuiset) siivousliinat on parhaita ja halvimpia, hätätilanteessa käy Pirkkakin tai muut. Äärettömän käteviä ja ah niin ekologisia
Niin ja odotan kuudetta, ennestään on kaksi tyttöä ja kolme poikaa.
(Ja hieno olohuone on tällä hetkellä kaikkea muuta kuin hieno, kirjat on sentään väreittäin )
Hei - kiitos sinulle :flower:! Ilmankos ei tuommoisia liinoja sitten ihan paikallisesta marketista löytänytkään, mutta heeeii -mullehan pukkas vallan mainion pätevää syytä lähteä ihmisten ilmoille kaupunkiin shoppailemaan!!!
Ja...lapset nyt menivät hiukkasen "dit åt" :ashamed:...josko sieltä nyt olisikin tulossa tasoitusta tuohon sukupuolijakautumaan, niin ei mennyt multa sitten kuin puolella metsään ...Onnellista odotusaikaa!
Varmasti olet, jos kerran palstalla niin sanotaan. Ei kannata yrittää väittää Palstaa vastaan.eikä ole
M.O.T.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25767827:Uskaltaahan majurikin oikein asua siellä
Mun muistissa on kyllä toivomisen varaa että kai se sitten pitää uskoa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25768266:Varmasti olet, jos kerran palstalla niin sanotaan. Ei kannata yrittää väittää Palstaa vastaan.
Meidän Lidlissä on vain niitä aivan kammottavia "sinisen hajuisia", ja sitten appelsiinin tuoksuisia. Mistä noita sitruunantuoksuisia saa? Kun minusta tuo appelsiinikaan ei ole niin hirveän ihana....vaikka menettelee paremman puutteessa.Siis Lidlin (sitruunantuoksuiset) siivousliinat on parhaita ja halvimpia, hätätilanteessa käy Pirkkakin tai muut.