Eihän se mitään tarkottanut mutta taas kuvittelen kaikkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *<3*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi auttakaa nyt onnetonta joka ei osaa muotoilla viestiä niin ettei antais kuvaa tyrkystä eikä seksiistä mutta ei kuitenkaan karkottaisi liialla vakavuudella miestä.

Onko tämä <3 sinisulka vai tuntuuko musta vaan siltä... ? :D

En ole sinisulka(kuka se ees on?)

Mä vaan tarviin neuvoa millasen viestin laitan tai voinko ees laittaa kun ei antanut sille numeroa vaik pyysi mutta kyllähän mä jo olen sen numeron selvittänyt.Mä en oikein osaa näitä juttuja ja pelkään mitä se ajattelee ja jos mokaan ni kehtaa enää kaupungilla kulkea.

[QUOTE="eee";25765233]Voi jessus, olisit vaan antanut sen oman numeros niin olis ollu helpompaa...[/QUOTE]

No niinpä!! Luuletko ettei ketuta?! mutta kun oikeesti kaikki aina sitä kysyy mutta kukaan ei koskaan oo sitten ollu tosissaan(enkä nyt sano et tää olis) mutta kuitenkin,yritin vaan itteni suojella pettymyksisltä mutta nyt en saa sitä mielestä.

En ole sinisulka(kuka se ees on?)

Mä vaan tarviin neuvoa millasen viestin laitan tai voinko ees laittaa kun ei antanut sille numeroa vaik pyysi mutta kyllähän mä jo olen sen numeron selvittänyt.Mä en oikein osaa näitä juttuja ja pelkään mitä se ajattelee ja jos mokaan ni kehtaa enää kaupungilla kulkea.

Jos neuvon ja mokaat, onko se sitten minun vikani?

ehkä se oli sellanen, ketä ei tykkää blondeista ja vaan halus niinkun jakaa se tunteen sun kanss- ysi siyy se saatto olla vähän vink, vink.---niinku vihje ehkä se halus et teist viel tulis jotai,

Laitat sille viestiä että hei tuleppas käymään. Sitte pistät blondin peruukin päähäs kun meet avaamaan ovea. Sitte lasket sekunteja millon alkaa selittelyt että hällä olikin kiire....tai sitte olitkii niin ihana että pääsette pussailemaan ja pistämään peruukin vinoon.

Ootko jo ap lähettäny sille miehelle viestin?? Mitä se vastas??

No tänään kun aurinko paistoi niin kivasti ja pidin töissä taukoa niin naputtelin sille viestin mutta ei oo kuulunut vielä mitään vastausta.Tiesin kyllä et se on töissä siihen aikaan joten vastausta ei varmaan heti kuulu mutta koska tiedän myös paikan työajat niin se on jo töistä päässyt mutta ei ole vielä kuulunut mitään. Ehdotin sille et lähtiskö viikonloppuna vaikka kahville tai lasilliselle.
Tuskin vastaa mitään...olis kyl kiva et vastais silti vaikkei kiinnostaiskaan etten ite sitten vaan oota ja oota ja koskaan ei tuu vastausta. Mitenkähän kauan tässä nyt tarvis sitten venttailla sitä vastausta...jos nyt tulee ollenkaan.

Yhteistyössä