Minkä kokoisia mammoja täällä palstailee?

  • Viestiketjun aloittaja "Läski"
  • Ensimmäinen viesti
Miten ihmeessä te mun pituiset, mutta huomattavasti kevyemmät, voitte pitää samankokoisia vaatteita kun minä!? :O

Eli siis 175/86! ja käytän vaatteita n. 42-44, L-XL.

Ja ei, mä en käytä liian pieniä vaatteita..Käytättekö te liian isoja? :D
 
Viimeksi muokattu:
175cm ja n 95kg. Vaatekoko on 44. Paitsi joissain paidoissa (varsinkin kauluspaidoissa) 46, muuten ei joko mahdu paita kiinni kun on tissit edessä tai sit on liian lyhyet hihat.

Tiputin kertaalleen jo 30 kg reilussa vuodessa, viime vuoden pidin sen painon ja nyt on uusi urakka menossa. Tähtään 7?kg tänä vuonna.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25760825:
177cm ja 73kg. Rasvaprosentti on luokkaa möhköfantti (oikeasti ei ole hajuakaan, mutta peilistä näkyy tuo möhköfantti). Vaatteet 40-42, joskus jopa 44.

Möhköfantti? Mun mielestä oikein sopusuhtaiset pituus/paino ovat.
 
"vieras"
[QUOTE="mä vaan";25760718]167cm ja 73 kg, vaatteet kokoa 44, joskus 42. Ja L. Kuppikoko 80F. Olis mielenkiintoista kuulla myös senttejä, rinnan ympärys, vyötärö ja lantio? Mulla 105/81/106...[/QUOTE]

Ja mä olen suunnilleen sentin, pari lyhyempi ja kilon kevyempi. Mutta en mä ole kyllä enää aikoihin käyttänyt kokoa 44. Korkeintaan espritin vaatteista joutuu ottaa xl:n kun ovat pientä mitoitusta, mut muuten menee kyl 42, L ja jopa M joistain, enkä käytä liian pieniä, vaan sopivia vaatteita. Säkeistä luovuin, kun painoa sain pois 15kg, projekti kesken, tavoite olis 6 kilon päässä...
 

Yhteistyössä