I
Ihmettelee
Vieras
Mä olen aina ollut hoikka, mutta nyt toisen lapsen jälkeen on liikkuminen jäänyt ja olen harrastanut lohtusyömistä minkä ansiosta mulla on jäänyt 10kg ylimääräistä roikkumaan pääosin vyötärölle. Kun mä sitten olen kavereille sanonut että pitäisi laihduttaa nuo pois, saan kuulla että älä nyt naisellisia muotojasi mene tuhoamaan ja että mun kroppa on ihan hyvä tällaisena.
Tiedän mä etten ole edes ylipainoinen mutta toi läski ällöttää silti. Vaatteet peittää sen vielä ok, mutta inhoan kesää kun en kehtaa kulkea niin kuin haluaisin. Mä en näe noita makkaroita muotoina vaan päinvastoin koen niiden kadottavan mun normaalit muodot; d-kupin rinnat ja hoikan vyötärön.
Onko nainen teidän mielestä naisellisempi silloin kun sillä on läskiä kertyneenä vääriin paikkoihin?
Tiedän mä etten ole edes ylipainoinen mutta toi läski ällöttää silti. Vaatteet peittää sen vielä ok, mutta inhoan kesää kun en kehtaa kulkea niin kuin haluaisin. Mä en näe noita makkaroita muotoina vaan päinvastoin koen niiden kadottavan mun normaalit muodot; d-kupin rinnat ja hoikan vyötärön.
Onko nainen teidän mielestä naisellisempi silloin kun sillä on läskiä kertyneenä vääriin paikkoihin?