Kaunis pieni elämä -blogista

  • Viestiketjun aloittaja "typo"
  • Ensimmäinen viesti
"typo"
Olenko normaali, kun mulle tuli aivan älyttömän hyvä mieli siitä, ettei blogin kirjoittaja osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein? Onko tämä jotain kateutta, vai miksi alkoi hekotuttaa...? En koe olevani hänelle kateellinen, päinvastoin on mukava jos joku viitsii nähdä vaivaa näperrellä pikkujuttuja. Silti hykerryttää ajatus siitä, että minä osaa kirjoittaa paremmin! :D
 
"vieras"
[QUOTE="typo";25748175]Olenko normaali, kun mulle tuli aivan älyttömän hyvä mieli siitä, ettei blogin kirjoittaja osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein? Onko tämä jotain kateutta, vai miksi alkoi hekotuttaa...? En koe olevani hänelle kateellinen, päinvastoin on mukava jos joku viitsii nähdä vaivaa näperrellä pikkujuttuja. Silti hykerryttää ajatus siitä, että minä osaa kirjoittaa paremmin! :D[/QUOTE]
Etpä sinäkään sitten varmasti osaa kirjoittaa ruotsia täydellisesti.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";25748187]Etpä sinäkään sitten varmasti osaa kirjoittaa ruotsia täydellisesti.[/QUOTE]

Itseasiassa kyllä minä ruotsin kielelläkin kirjoittaessani osaan pilkkuja käyttää :) ja ymmärrän yhdyssanan päälle :D
 
[QUOTE="aloittaja";25748203]Itseasiassa kyllä minä ruotsin kielelläkin kirjoittaessani osaan pilkkuja käyttää :) ja ymmärrän yhdyssanan päälle :D[/QUOTE]

Itse asiassa kirjoitetaan erikseen :D.

Asiaan: varmaankin tunnet ainakin alitajuisesti vahingoniloa siitä, että kirjoittaja ei olekaan täydellinen joka asiassa.
 
jösses..itse en voisi elää nuin hienostunutta pilkun tarkkaa boheemista elämää kuin blblogittaja tekee.. antaisin lapselleni mahdollisimman nykyaikaisen elämän enkä mitään kiiltokuvamaista romanttista hömppää :)
 
7thHeaven
jösses..itse en voisi elää nuin hienostunutta pilkun tarkkaa boheemista elämää kuin blblogittaja tekee.. antaisin lapselleni mahdollisimman nykyaikaisen elämän enkä mitään kiiltokuvamaista romanttista hömppää :)
Ei siinä ole mitään vikaa, että tykkää sisustamisesta ja osaa sen. Millaista on mahdollisimman nykyaikainen elämä? Ikean kalusteet vuokralähiössä, keittiön allas täynnä tiskiä ja sukkia lattialla? Veikkaan, että tuon blogin pitäjänkin kodissa on toisinaan sotkua, mutta kuka sitä haluaa kuvata ;)
 
"aloittaja"
Ei siinä ole mitään vikaa, että tykkää sisustamisesta ja osaa sen. Millaista on mahdollisimman nykyaikainen elämä? Ikean kalusteet vuokralähiössä, keittiön allas täynnä tiskiä ja sukkia lattialla? Veikkaan, että tuon blogin pitäjänkin kodissa on toisinaan sotkua, mutta kuka sitä haluaa kuvata ;)
Peesi tälle. Jos mulla ois blogi, niin en kuvais omaa kotiani ennen siivousta, vaan siivouksen jälkeen :)
 
Märjä
[QUOTE="vieras";25748263]Jos olisin Annen näköinen, mulla olis niin ihana perhe ja koti sekä olisin yhtä taiteellinen niin en välittäis, vaikka en osais kirjottaa ollenkaan.[/QUOTE]

Eihän se olekaan äidinkielen oppikirja, vaan oikeaa elämää ja oman perhenn kieltä ja elämää, onneksi kaikkien ei tarvi näytellä, vaan saavat olla aitoja, vaikka ovatkin vähän kadehdittavan onnistuneita joissakin asioissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä