Mitä teillä on hlö kohtaisella tilillä?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Saathan sä äitiyspäivärahaa siinä missä muutkin. Lasketaan 2010 verotuksen mukaan. Silloinhan sä tienasit tosi paljon, kun oli vaatekauppaa ja tanssihommaa (mistä maksoit verot omien sanojes mukaan). Tai sellaisen käsityksen olen saanut vanhojen kirjoitustesi perusteella. Ostelithan entiseen kotiin ja lapsille kaikkea kallista omilla tuloillasi.

Suomayrjö
Raha-asioista, etenkään tilin saldosta, Suomessa on hyvin epäkohteliasta kysellä. Jos joku oma- aloitteisesti kertoo, se on oma lukunsa. Sivistyneet ihmiset eivät myöskään kersku säästöillään ja omaisuudellaan.

Venakko Milanna
[QUOTE="hups";25736589]Hakenut? Kai vanhempien lastesi isä jotain maksaa siitä, että kustannat(te) hänen(kin) lastensa elämän?![/QUOTE]

ei ex mies maksaa mitään, koska en ole hakenut mitään

"Vieras"
Ap kysymykseen vastaan että pari tonnia on henk. Koht käyttötililä, lisäksi säästöeläkevakuutuksessa on 15 000 mutta nehän eivät ole käytettävissä.

Mutta olet sä ap kyklä todella pihalla :eek: onko sulla hajuakaan miten sitä elatusapua 'haetaan'?

No se on kiva:) mun pitää kokeilla hakea jos en myöhässä ole. Kun koht täällä monilla kans syntärit ja myös miehellä, tekis mieli edes kerran jotain ostaa ainakin miehelle niin sanotusti omalla rahalla.
eks oo hakenu jo?? Paperit olis pitäny pistää jo aikapäivää sitten. Mutta on sulla varmaan kaikki lääkärin paperit sun muut et oot oikeutettu saamaan jotain.

Viras
[QUOTE="vieras";25736002]Saathan sä äitiyspäivärahaa siinä missä muutkin. Lasketaan 2010 verotuksen mukaan. Silloinhan sä tienasit tosi paljon, kun oli vaatekauppaa ja tanssihommaa (mistä maksoit verot omien sanojes mukaan). Tai sellaisen käsityksen olen saanut vanhojen kirjoitustesi perusteella. Ostelithan entiseen kotiin ja lapsille kaikkea kallista omilla tuloillasi.[/QUOTE]

Eiköhän ne VEROTETTAVAT ansiotulot v.2010 (tai YEL) ole ap:lla olleet sen sorttiset että oikeuttavat vain minimin mukaiseen äpr:aan.

Yhteistyössä