Mitä teillä on hlö kohtaisella tilillä?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Mä katsoin ja nauru tuli yhdellä tilillä jotain 790 ja toisella 320:D ja kolmas -24.90. Olen super rikas. Yllättyin kun siitäkin oli. Sain vaan ne tunnukset mikä oli hukassa ja oli mielenkiintoista katsoa oliko siellä jotain. Pitää joskus jotain ostaa ja yllättä miestä, että hei, ostin sen omalla rahalla:xmas:.... Miten te muut kotiäidit?

Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25735786]Mulla on omalla tililläni 4230e. Niihin rahoihin ei kosketa ellei ole ihan pakko :)[/QUOTE]

Mutta mistä teille tulee rahaa?:D Kun mä jo 9-10kk kotona, enkä saa mistään mitään, mutta en kyllä ole hakenut ja en usko että mulle joku maksaa, siks en hakenut, kun ne varma laske perheen tuloja

Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25735814]Ne on mulla säästössä, palkkarahojani töistä. Sit toisella tilille menee kotihoidontuki.[/QUOTE]

ok... mulla on hlö kohtaisia säästöjä kyllä 0:D

Venakko Milanna
mä olen sitten 2+ssan pummi:xmas:, tuntu kun olen ainoa kellä ei ole minkälaisia hlö kohtaisia säästöjä tai jopa korttia :LOL:, kun en ole siitä jo pitkään käytänyt

"vieras"
Mutta mistä teille tulee rahaa?:D Kun mä jo 9-10kk kotona, enkä saa mistään mitään, mutta en kyllä ole hakenut ja en usko että mulle joku maksaa, siks en hakenut, kun ne varma laske perheen tuloja
Kyllä saat Kelalta äitiysrahaa ja lapsilisät kuhan vaan haet. Ei vaikuta miehes tulot. Äitiysrahan suuruuteen vaikuttaa sun aiemmat tulot (eli saat sitä enemmän, mitä enemmän oot tienannu)

Venakko Milanna
[QUOTE="nyt harmaana";25735883]40 000 käyttötilillä ja suunnilleen samanverran sijoitustileillä. Ikää 24. :)[/QUOTE]

hyvin osaa säästä:) vaikka oli minullakin joskus kerran tilillä iso summa, mutta meni firmaan ja remontiin, se jälkeen en enää säästänyt, nyt ei ole mistä säästä ees:D. Mutta säästän ns. miehen rahoja:D

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25735909]Kyllä saat Kelalta äitiysrahaa ja lapsilisät kuhan vaan haet. Ei vaikuta miehes tulot. Äitiysrahan suuruuteen vaikuttaa sun aiemmat tulot (eli saat sitä enemmän, mitä enemmän oot tienannu)[/QUOTE]
No se on kiva:) mun pitää kokeilla hakea jos en myöhässä ole. Kun koht täällä monilla kans syntärit ja myös miehellä, tekis mieli edes kerran jotain ostaa ainakin miehelle niin sanotusti omalla rahalla.

Yhteistyössä