Hei te, kellä on nyt kovasti jotain hampaankolossa mua kohtaan, voin hetken kuunnella, jos haluutte purkaa tuntojanne.

Heh.
Olipa omituinen ketju, paljon angstia, huonoja käytöstapoja ja katkeruutta. Huonosti voivia nikejä (vai vain yksi joka tehtailee noita itsensäpeesauksia?).

Minulla ei ole pahaa sanaa sanottavana vrs:ta ja blogiaan pidän hauskana ja poikkeuksellisen hyvin kirjoitettuna. Tekeekö se nyt minusta perseennuolijan, yltiöpositiivisen tai jotain muuta moista? Itse sanoisin, jotta rehellisen, mutta se taitaa olla liian vaikea termi osalle noista angstaajista.

:)

"vieras"
[QUOTE="ooo";25731522]No ei sentään kaikesta, mut en minäkään haasta naapurin proffa rouvaa väittelemään fysiikasta, saati yritä antaa hälle omia "hyviä" neuvoja :D[/QUOTE]

Miten paljon olet opiskellut kasvatustieteitä? Vai meinaatko että jos sinulla on muutama kukkaruukku kotonasi niin osaat vähintään yhtä paljon kuin botanisti.

"jaiks"
Heh.
Olipa omituinen ketju, paljon angstia, huonoja käytöstapoja ja katkeruutta. Huonosti voivia nikejä (vai vain yksi joka tehtailee noita itsensäpeesauksia?).

Minulla ei ole pahaa sanaa sanottavana vrs:ta ja blogiaan pidän hauskana ja poikkeuksellisen hyvin kirjoitettuna. Tekeekö se nyt minusta perseennuolijan, yltiöpositiivisen tai jotain muuta moista? Itse sanoisin, jotta rehellisen, mutta se taitaa olla liian vaikea termi osalle noista angstaajista.

No eikö se ole, että niin metsä vastaa...

vrs
Heh.

:hug: Mä luulen eron piilevän just siinä, et sä oot mahtavan hyvä tyyppi ja riittävän tietonen siitä itsekin, ni sun ei tarvii vetää laskiaissoppaa väärään rööriin vaan, koska mun ulosanti palstalla on heikonlaista. :D

"jaiks"
:hug: Mä luulen eron piilevän just siinä, et sä oot mahtavan hyvä tyyppi ja riittävän tietonen siitä itsekin, ni sun ei tarvii vetää laskiaissoppaa väärään rööriin vaan, koska mun ulosanti palstalla on heikonlaista. :D
Tai oisko kyse siitä, ettet ole koskaan mummelille vittuillut? Ei tässä ole mistään muusta kiinni, kuin siitä että sun pitää hyökätä ehdottomilla kommenteillas ja ajoittain asiattomastikin joitakin vastaan. Ja jos sulle laittaa hanttiin, niin ne on vaan heikkoja ja "epärehellisiä" mummelin sanoin? :D Ja kaiken lisäksi, ethän sä pysty edes vastaamaan, kun joku alkaa vittuilla takaisin. :)

vrs
[QUOTE="jaiks";25733536]Tai oisko kyse siitä, ettet ole koskaan mummelille vittuillut? Ei tässä ole mistään muusta kiinni, kuin siitä että sun pitää hyökätä ehdottomilla kommenteillas ja ajoittain asiattomastikin joitakin vastaan. Ja jos sulle laittaa hanttiin, niin ne on vaan heikkoja ja "epärehellisiä" mummelin sanoin? :D Ja kaiken lisäksi, ethän sä pysty edes vastaamaan, kun joku alkaa vittuilla takaisin. :)[/QUOTE]

Mulla ei oo Mummeliisasta halaistuakaan pahaa sanaa sanottavana ja pidän häntä hienona ihmisenä.

Asiat joista sanon rumasti on esim ku joku älykääpiö omaks ilokseen huudattaa vauvaansa tms ja perään vielä 'sanoo ääneen' "jokainen on omalle lapselleen paras äiti" joka on historian suurinta paskapuhetta. Musta unikoulu, jossa lapsi väkisin laitetaan häkkisänkyyn, on pahoinpitelyyn verrattava teko, mutta en jaksa sitä täällä sen kummemmin enää nykyään perustella, ihan puhtaasti koska en ajattele keskiverto palstalaisesta kovinkaan suuria. Ja tunne on ihan varmasti molemminpuolinen, joten what's the point? En mä tarvii mitään palstan tukea tai hyväksyntää mielipiteilleni.

Ja mitä tulee ton sun niinsanotun loppukaneetin... Noh, jotain heikkotasosta uhoomista tai yllyttämistä kai toi ois olevinaan?

Viimeksi muokattu:
..
En ole erikoisemmin huomannut sua täällä palstalla, mut kävin pikakelauksella lukemassa blogiasi. Aika kivasti kirjoitat. Tunne sinusta, et osaat laukoa takaisin jos sua ärsytetään. En kai sit käy täällä paljoa, kun en ketään inhoa.

Yhteistyössä