Hei te, kellä on nyt kovasti jotain hampaankolossa mua kohtaan, voin hetken kuunnella, jos haluutte purkaa tuntojanne.

Mä en paljoo oo sun tekstejä nähny, mutta tän ketjun perusteella susta tulee sellanen tunne että oot pikkasen reppana oikeessa elämässä ja nautit nyt siitä kun täällä saat olla jotain aivaan muuta. Netissä tietenkin saakin olla just sitä mitä ite haluaa, sitä en tarkoita, mutta semmonen tunne tulee sun jutuista. "Nautit kun pääset täällä edes niskan päälle kun oikeessa elämässä se ei onnistu"

Ja tytsi-89 tuo on oikeesti yököttävää tuo perseen nuolenta ja tuo että joka käänteessä pitää tuoda esille että:" Hei, me tunnetaan myös IRL." :x

• Tykkää
Reactions: FreeFall
psyko
:D Siis hauskintahan tässä on se, että todellakin hallitsen aika paljon enemmänki, ku käytöstapojen alkeet. Ero on siinä, ettei jatkuva hyvin käyttäytyminen oo musta millään tasoa mielenkiintosta. Jos olis, muuttaisin Japaniin. Ihan tarkotuksella jätän käytöstavat narikkaan, ku tuun palstalle. Tää on todella viihdyttävää, ku mammat repii pelihousujaan. :D

Niin mihin kaipasit argumentteja? Vai ootko ehkä vaan just oppinu elämäs ensimmäisen sivistyssanan? :D

Olet mielisairas, paikkasi ei olisi täällä vaan hoidossa.

Mä en paljoo oo sun tekstejä nähny, mutta tän ketjun perusteella susta tulee sellanen tunne että oot pikkasen reppana oikeessa elämässä ja nautit nyt siitä kun täällä saat olla jotain aivaan muuta. Netissä tietenkin saakin olla just sitä mitä ite haluaa, sitä en tarkoita, mutta semmonen tunne tulee sun jutuista. "Nautit kun pääset täällä edes niskan päälle kun oikeessa elämässä se ei onnistu"

Ja tytsi-89 tuo on oikeesti yököttävää tuo perseen nuolenta ja tuo että joka käänteessä pitää tuoda esille että:" Hei, me tunnetaan myös IRL." :x
Hui kauheeta. :D Järkyttävää, että joku voi ihan tykätäkin jostain tyypistä tai olla joistain asioista samaa mieltä. Täällä se on jostain syystä heti jotain perseen nuolentaa. :rolleyes:

"emakko"
Keksin lisää kysymyksiä :D Kerroit olevasi bi ja polyamorinen,oletko oikeasti ollut naisen kanssa? Ja millä tavoin määrittelet polyamoriuden? Voisitko asua usean henkilön kanssa?

vrs
[QUOTE="vieras";25731086]No mulla ei ole mitään hampaankolossa, mutta jos nyt luonteenpiirteissä joku ärsyttää tai ihmetyttää, niin se on aikuisen ihmisen kykenemättömyys laajentaa ajatusmaailmaa. Sekä kinastelutaidon puute. Sä olet niitä ihmisiä, jotka on jotakin mieltä ja sitä mieltä ei sitten käännä mikään ja sitä mielipidettä ei tarvi perustella, kun "mä nyt vaan oon sitä mieltä ja mä oon oikeassa ja suksikaa muut vaikka vittuun, mua ei kiinnosta!". Eli samalla tasolla, kuin väittelisi teinin kanssa. Ja jos ei kiiinnosta, niin miksi ihmeessä notkut päivittäin keskustelupalstoilla? (ainakin satut joka kerta samaan aikaan, enkä niin usein käy ja aina täällä vaan olet, eli ilmeisesti sitten olet joka päivä). Ja tähänkin varmaan vastaat jotain yhtä fiksua, kuin kaikkeen muuhunkin.[/QUOTE]

Kyllä, käyn täällä lähes päivittäin. Oon kotiäiti, mulla on luppoaikaa. Aika monella muullakin näyttää olevan.

Mua kiinnostaa lukea muiden ajatuksia ja mielipiteitä, muttei kiinnosta kinastella/jankata mistään aiheesta, ainakaan riittävästi, että alkaisin kaivammaan jotain "todistusaineistoa" tms. Sanon mitä on sanottavaa ja jokanen voi ihan itse päättää lukeeko vai ei, uskooko vai ei.

Mä oon niiiiiin monta vuotta keskustellu täällä ihan asiallisesti ja perustellu väitteeni, mut se on helmiä sioille. Ei oo vaivan arvosta.

vrs
[QUOTE="emakko";25731191]Keksin lisää kysymyksiä :D Kerroit olevasi bi ja polyamorinen,oletko oikeasti ollut naisen kanssa? Ja millä tavoin määrittelet polyamoriuden? Voisitko asua usean henkilön kanssa?[/QUOTE]

Kyllä, kyllä, kyllä.

Hui kauheeta. :D Järkyttävää, että joku voi ihan tykätäkin jostain tyypistä tai olla joistain asioista samaa mieltä. Täällä se on jostain syystä heti jotain perseen nuolentaa. :rolleyes:
Tykätä saa. Mutta tuo sun hommas menee ihan yli! Ja sitten vielä se kun sulla on aina se joku jota sun pitää hehkuttaa ja tuoda esille teidän "ystävyyttä". Hetken kuluttua se on taas joku toinen ja samat jutut. Se tekee siitä hieman erikoista...

vrs
[QUOTE="emakko";25731214]Mitä teet arkisin lasten kanssa? Ulkoiletteko paljon? Onko sinulla monta kaveria? Kuinka usein tapaat ystäviäsi? Mikä on lempiruokasi?[/QUOTE]

Ihan kaikkea,
säästä riippuen, keskimäärin kerta päivässä,
on
vaihtelevasti, jonkun kerran viikossa kai
en tiedä

"vieras"
Musta vrs on ihan hauska. Se nyt vaan on hauskaa katsoa kun palstamammat repii pelihousunsa jonkun nettipersoonan takia. :D Jotkut ottaa palstan hieman liian vakavasti... Mutta se on pakko sanoa, että tytsi sinä kyllä kirjottelet välillä semmosia juttuja joista tulee mieleen perseennuoleminen. Voin toki olla väärässä, mutta siltä se joskus vähän vaikuttaa. Jotenkin tulee semmonen kuva, että olet ollut aika yksinäinen joskus ja olet palstalta löytänyt ystäviä ja nyt olet aivan onnessasi, ja sinusta on tullut semmonen roikkuja. Peesailet niitä palstakavereita ja nuoleskelet minkä kerkiät kun oelt niin onnellinen, että nyt sinulla on vihdoin ystäviä. Menipä syvälliseksi. Jokatapauksessa tämä nyt on vain spekulointia, en tunne sinua joten älä ota itseesi. Niinkun et kyllä varmasti otakkaan :D

Tykätä saa. Mutta tuo sun hommas menee ihan yli! Ja sitten vielä se kun sulla on aina se joku jota sun pitää hehkuttaa ja tuoda esille teidän "ystävyyttä". Hetken kuluttua se on taas joku toinen ja samat jutut. Se tekee siitä hieman erikoista...
Mulla nyt vaan sattuu olemaan monta ystävää palstalla ja muutama kaverikin. Miksi mun pitäisi olla kommentoimatta heidän juttuihinsa tai heittämättä inside-läppää siksi, että sinua harmittaa? :D

vrs
[QUOTE="emakko";25731191] Ja millä tavoin määrittelet polyamoriuden? [/QUOTE]

En huomannu tota, sori.

En mä sitä oikein mitenkään määrittele. Saatan tykätä monesta samaan aikaan ja musta olis vaikeeta elää suhteessa, jossa ei olis muille ihmisille tilaa (kuin niille "perinteiselle" kahdelle).

[QUOTE="vieras";25731267]Musta vrs on ihan hauska. Se nyt vaan on hauskaa katsoa kun palstamammat repii pelihousunsa jonkun nettipersoonan takia. :D Jotkut ottaa palstan hieman liian vakavasti... Mutta se on pakko sanoa, että tytsi sinä kyllä kirjottelet välillä semmosia juttuja joista tulee mieleen perseennuoleminen. Voin toki olla väärässä, mutta siltä se joskus vähän vaikuttaa. Jotenkin tulee semmonen kuva, että olet ollut aika yksinäinen joskus ja olet palstalta löytänyt ystäviä ja nyt olet aivan onnessasi, ja sinusta on tullut semmonen roikkuja. Peesailet niitä palstakavereita ja nuoleskelet minkä kerkiät kun oelt niin onnellinen, että nyt sinulla on vihdoin ystäviä. Menipä syvälliseksi. Jokatapauksessa tämä nyt on vain spekulointia, en tunne sinua joten älä ota itseesi. Niinkun et kyllä varmasti otakkaan :D[/QUOTE]

Juu, en ota. :) Ja metsään meni. :D Mulla on ihan koko elämäni ajan ollut todella paljon ystäviä ja kavereita. Tykkään ihmisistä ja näen toisissa paljon hyvää, ihailtavia piirteitä, tykkään kehua yms. Ei siinä mitään sen kummempaa. Se on ihan aitoa, ei mielistelyä. Mulla on myös vahvoja mielipiteitä enkä tosiaan peesaile ihan vain huvikseni ja mielistelläkseni. Enkä muuten aina erityisemmin pidä vrs:n kirjoitustyylistä palstaketjuissa vaikkakaan en siitä ärsyynnykään. :) Ihmettelen myös, miksi joku ottaa siitä itseensä, kun se on selkeästi hänen tyylinsä eikä siinä ole mitään henkilökohtaista.

Yhteistyössä