Mikä näistä paras verhokangas?

FreezeCat harmaana
Apua, johan pistit vaihtoehdot!

Mun mielestä kaikki kuosit olivat jotenkin turhan levottomia tuohon seesteiseen tilaan...mutta JOS olis ihan PAKKO valita noista vaihtoehdoista joku, niin ehdottomasti Kaivo eli vaihtoehto 2. Kuosin selkeys ja yksinkertaisuus puhuttelee, muut olivat aivan liian vaativia tilaasi.

Mutta kaikista mieluummin yksiväristä leikittelyä :).

Musta noista paras on Vallilan Paaskyla (johon linkki 2.sivun lopussa).
Monet tuntuvat tykkaavan tosta Saralisasta - olen sit varmaan ainoa jolta meinas silmat paasta lentaa kun katsoin sen, nayttaa, minusta, silta etta jotain tautisia peniksia pinossa... :x :ashamed: :O :D

[QUOTE="susanna";25729107]jos mä saisin päättää ni ei mikään ku tulee liian pliisun näköstä. persoonallisuus puuttuu[/QUOTE]

Huvittavaa. Silloin, kun meillä oli värikkäämpi olkkari, se oli junttia ja tunkkaista ja ties mitä. Nyt, kun sävymaailma on vaaleampi, niin se on sitten pliisua :D. Vahvistaa käsitystäni siitä, että kun minä olen ketjun aloittaja, niin aina löytyy jotakin vikaa - ihan periaatteesta.

"sondersson"
Huvittavaa. Silloin, kun meillä oli värikkäämpi olkkari, se oli junttia ja tunkkaista ja ties mitä. Nyt, kun sävymaailma on vaaleampi, niin se on sitten pliisua :D. Vahvistaa käsitystäni siitä, että kun minä olen ketjun aloittaja, niin aina löytyy jotakin vikaa - ihan periaatteesta.
No ihmisillä on erilaisia makuja ja tiedät varmaan ettei palsta ole yksi henkilö.

Yhteistyössä