"vieras"
Ihania verhoja, itse valitisin kaivon. Mutta ei ne kyllä teidän olkkarin sävymaailmaan sovi alkuunkaan.
Verhojen kanssa on sellainen "ongelma", että keittiö on musta-valkoinen ja tavallaan jopa graafinen. Verhot tulevat sekä sinne (siis tuo kulmaus) että olkkariin, joten pitäisi sopia sinnekin. Lisäksi ollaan vaihtamassa tv-tasoa ja pöytää valkoisiin, joten ruskea tulee aika lailla häviämään tuolta olkkarista.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;25717048:. Jotenki minun silmään ei sovi graafinen kuviointi verhoissa ja muutoin pehmeä sisustus. Tulee liian jyrkkä kontrasti.
*muoks* sorry, se olikin Eira se Vallilan musta-valkokangas...
Aika paljon liikaa tuohon tilaan.Verhojen kanssa on sellainen "ongelma", että keittiö on musta-valkoinen ja tavallaan jopa graafinen. Verhot tulevat sekä sinne (siis tuo kulmaus) että olkkariin, joten pitäisi sopia sinnekin. Lisäksi ollaan vaihtamassa tv-tasoa ja pöytää valkoisiin, joten ruskea tulee aika lailla häviämään tuolta olkkarista.
Veit sanat mun suustani!Minusta kiehtovin kangas on numero yksi, mutta tuohon tilaan sopisi ehkä paremmin kuitenkin vaihtoehdot 2 tai 4. Se toisi tilaan sellaista "ryhtiä" ja särmää. Ei tila ryhditön ole, mutta tuollainen hennompi kuvio verhoissa, on ehkä vähän pliisu.
Mä just en halua kovin paksua kangasta. Ikkunassa on sälekaihtimet "auringon blokkaamiseen" - mikä ei kyllä ole ongelma, koska olkkariin ei paista aurinko suoraan lainkaan.Mä laittaisin tuohon tilaan Kaivoa. Se ryhdittäisi suurella ja graafisella kuviolla mukavasti huonetta.
Tuosta brittenhus-kankaasta täytyy sanoa, että se on laadultaan todella ohutta ja heikkoa, miltei läpikuultavaa. Marimekon kankaat puolestaan ovat paksuhkoa kanvastyyppistä kangasta joka blokkaa auringonvaloakin ikkunassa ihan eri tavalla
Juu, nimenomaan musta-valkeaa verhoa haen.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;25720409:Olipas vaikea valinta.'
Ottaisin numero ykkösen, jos noista neljästä pakko valita.'
Jos on oltava mustavalkoinen, niin pudottaisin saralisan pois.
eli ykkönen on 1. marimekko - etäännyttää hiukan ikkunaa, eli lisää tilaa.
numero kaksi minulle olisi 2. listassa - kaivo. Sopisi kuitenkin sisustukseen, ja jos itse kestää noin suuria kuvioita, sitten.
Tietysti on jo tuota kuviota paljon nähty, ja laitos tulee enemmän siitä mieleen.
Se tuo verhot lähemmäksi, eli tila pienenee, silloin kun verhot on kiinni.
Kolmonen ei hyvä, nelonen saralisa taas saattaisi mennä värikkäänä versiona, se lila-sininen palleroinen, jos nyt oikein osasin katsoa.
Mutta tässä tuli kyseeseen siis mustavalkoinen ainoastaan.
Hyvä, jos ruskeita pöytiä häipyy, häipyy silppuvaikutelmaa vielä vähän.
Tulee hyvä, kerrassaan kivan malliselta ja tilavalta näyttää huone, sellainen kutsuva.
Missä sä sen värillisenä näet?Sopisko se värillinen Hetkiä-kangas mitenkään?
Musta se on kauniimpi kuin tuo musta-valkoinen (joka on paras noista sun vaihtoehdoista).