Hiton ultratäti :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sosanuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sosanuu

Uusi jäsen
06.02.2012
22
0
1
Oltiin eilen ekassa ultrassa, ihanaa <3

Mutta tää pikkunen ei meinannut olla yhteistyökykyinen kun piti kääntyä, iltratäti aikansa hytkytteli mahaa ja sitten kokeili alakautta ultrata jos näkyis paremmin... Taas hytkyttelyä eikä vaavi vaan kääntynyt :/ Siirryttiin takasin mahan päälle ultrailemaan, ja taas hytkyteltiin. Nyt sitten tänään vihlonu tot mahaa jotenki ihan kummasti koko päivän, oisko ne kohdun kasvukipuja vai ottiko itteensä hytkyttelystä ???

mua ärsyttää kun nykyään automaattisesti melkeen joka paikassa tehään tuo eka np-ultra alakautta. Mulla aina näkynyt hyvin vatsan päältäkin vaikka viikkoja ollutkin vasta 10-12.

Omassa ekassa ultrassa vauva ei liikkunut yhtään ja täti myös hytkytteli ensin mahan päältä kunnes sitten kokeili alakautta ultrata. Keksi hyvän idean eli alkoi hytkyttämään sieltä alakauttakin.. teki sitä vähän aikaa ja sitten tajusi mitä tekee ja *tyrsk* Itse olin vaan silleen että :O mutta jälkeenpäin naurattaa :D

Omassa ekassa ultrassa vauva ei liikkunut yhtään ja täti myös hytkytteli ensin mahan päältä kunnes sitten kokeili alakautta ultrata. Keksi hyvän idean eli alkoi hytkyttämään sieltä alakauttakin.. teki sitä vähän aikaa ja sitten tajusi mitä tekee ja *tyrsk* Itse olin vaan silleen että :O mutta jälkeenpäin naurattaa :D

Nolo..

Ei mulla silti koskaan oo sitä laitetta hytkytelty, masua vain.Tai koitettu ultraa eri suunnasta.En koe kumpaakaan noista hytkyttelyksi.

Se sen aiaan oli hiukan outo juttu, et jouduin itse pitään ultrakeppiä alapäässäni..

[QUOTE="harmaa";25717809]Nolo..

Ei mulla silti koskaan oo sitä laitetta hytkytelty, masua vain.Tai koitettu ultraa eri suunnasta.En koe kumpaakaan noista hytkyttelyksi.

Se sen aiaan oli hiukan outo juttu, et jouduin itse pitään ultrakeppiä alapäässäni..
[/QUOTE]

:D eikä!

Mulle on pari kertaa kättärillä sattunut vanhempien kätilöjen käsittelyssä niin, että vatsa on ollut ihan mustelmilla ultrauksen jälkeen. Ei se kyllä ole vaikuttanut lapsiin mitenkään, niin hyvässä suojassa vatsassa olivat.

Voi kamala noita juttuja :D

Onneks tää ihan kädellä siitä mahan päältä vaan hytkytteli :D
Olishan voinu mies vähän älähtää jos olis ultrakepillä alakautta alkanu tökkimään :DDD

Toivotaan että on vaan kasvukipuja eikä mitään sen kummempaa. Tuol vasemmassa nivusessa tuntunu aikalailla

Yhteistyössä