KiitosMä ite en tykkää karvareunuksista joten *ennen* oli parempi.
Muuten kyllä oot hyvä tekemään ja muokkailemaan noita vaatteita yleensä. Se sun tekemä neulehame oli tosi hieno, sellasen mäki haluun (jos vaikka ens talveks).
Hyvä ideamie jättäisin noi pampulat pois ja tekisin hihan suihin tommoset pörröttimet ni sit ois kiva mut hienoja ideoita
Kiitos kovasti :kiss: Se neulehame ei kyllä ole ehtinyt vielä olla päällä missään...Mä tykkään tosta jälkeen-neuleesta! Ja se neulehame on kyllä tosi hieno!
Karvoitetut lounaslautaset? Teekupit?Minä taas tykkään Laittaisin niitä ihan joka paikkaan :ashamed:
ehkä mä ne jättäisin sentään rauhaan...Karvoitetut lounaslautaset? Teekupit?
Kiitos Kiva kun joukossa on karvaihmisiäIhana, tykkään tuosta jälkeen-neuleesta
Kiitos Tosiaan morsiammilla on joskus niitä karvareunuksia (minulla oli karvasaappaat kun meidät vihittiin)..mun tämä innostus varmaan liittyy sambaan sillä siellä käytetään puvuissa paljon plyymiä ja karvaa.Upeita! Ja itse asiassa mäkin tykkään noista karvajutuista, tulee mieleen joku Lumikuningatar tai vastaava. Esimerkiksi talvihäissä mun mielestä parasta morsiammella on yleensä sellainen viitta, jossa on tuollaiset "karvareunukset" edes jossain. Karvahullu ilmeisesti (ainakin joissain asioissa).
millainen villapaita? Onko kuviota? Palmikoita?Tota, ei karvareuna pelasta nuhjaantunutta villapaitaa. Se nukanpoistaja voi ehkä jotain tehdä. Mutta olen kuulolla kyllä, mitä keksisit nuhjaantuneelle villapaidalla. Mulla ideat on lähinnä luukuttaa pesukoneessa huovaksi ja tehdä siitä ihan jotain muuta.
Ihan yleisesti ottaen tuunausvinkit tulevaisuuden varalle Tai mulla taitaa olla joku nyppyyntynyt sileä neule. Yksivärinen.millainen villapaita? Onko kuviota? Palmikoita?
Virkkaa pieniä kukkasia ja ompele rykelmäksi toisen etukappaleeseen ja harsi hihojen päälle lanka ja vedä se kauniiseen ryppyyn olkaa kohti, ompele...jotain tuollaista vaikka siihen harmaaseen.Ihan yleisesti ottaen tuunausvinkit tulevaisuuden varalle Tai mulla taitaa olla joku nyppyyntynyt sileä neule. Yksivärinen.
Mutta mulla olisi vääränmallinen ja tylsänharmaa villajakku, joka kaipaisi tuunausta. Pinta olisi ihan siistissä kunnossakin vielä. Ja sitten olisi vaaleansininen villajakku joka on taas turhan niukka
Huomasin myös, että saman tapainen oli hänelläkin Tuossa on kivat muhkeat palmikot...pitää kokeilla tuota ohjetta joskus kun muilta kerkiää....siis henkselimallia.Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25714356:Neulehame on tosi nätti. Samankaltaista ihailin Kalastajan vaimon blogissa:
Palmikkokynähame reissussa | Kalastajan vaimo Sellainen henkseliversiokin on kiva.