En löydä mun puhelinta mistään!

toivottavasti löytyy!
Vihdoinkin, monen, monen vuoden jälkeen, ovat keksineet ajastetut profiilit! Minulla menee joka ilta puhelin äänettömälle ja päivällä sitten taas äänet päälle, joten ei haittaa vaikka puhelin hukkuisi kotiin ollessaan äänettömällä. Äänet palaavat kyllä seruaavana päivänä. :)

Joskus vuosia sitten hukkasin puhelimen pariksi päiväksi kylpytakin taskuun. Mies on tästä jaksanut piikitellä... =)
 
Raporttia taas :D Puhelin on edelleen hukassa. Monta hyvää vinkkiä on tullut ja olen penkonut uusia pakooja, mutta ei vaan löydy ei.

Puhelin voi hyvinkin olla mun jäljiltäni, ei tartte mun syytellä vain tuota pikku-ukkoa :) Ulkona puhelin ei voi olla, koska en poistunut kotoa koko perjantaina. Mulla ei ole kylpytakkia, joten sen taskussakaan kapula ei ole. Sohvan ja nojatuolien välit on katottu, samoin lipastot ja kaapit. Vaatehuoneen olen penkonut, vessat, kylppärin ja saunan. Kaikki sängyt on katottu. Laukut ja taskut tarkistettu. Kirjahyllystä poistin kirjoja ja katoin, ettei niiden takana olis. Keittiö on pengottu pakastinta myöten, roskikset kaiveltu. Kaapinpäälliset olen kurkotellut, siellä ei ollut kuin pölyä ;)

Jotain multa on jäänyt välistä, kun rakkine on ja pysyy kadoksissa. Täytyy aloittaa uusi kierros ens viikolla, kun tullaan lomareissusta. Tämä päivä menee pakatessa, tosin saattaahan puhelin löytyä siinä hommassa.
 
HippuTAR
Meillä oli kerran kauko kateis, ei löytyny mistään. Sohvan kolot penkottiin ja katottiin sohvan alta (oltiin jo aiemmin leikattu sohvan pohjasta sellanen kangas pois joka siis peitti sohvan koko alapuolen, sillon sieltä löyty mm. lehti, paita, sukkia, leluja...). Löytyi se kauko sit lopulta, oli tosiaan menny sohvan syövereihin ja pudonnu sellasen tukipuun päälle ja jääny sinne. Eli ootko koittanu kallistella sohvia niin että jos on jonkun tukipuun päällä niin putoaa sitte sieltä?
 
"vieras"
Rupea etsimään epätoivoisesti jotain muuta, niin silloin löytyy kyllä kaikki aikaisemmin hukassa olleet jutut, mitä et ole millään löytänyt, mutta ei sitä, mitä juuri sillä kertaa haet.
 
kys
Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti löytyy!;25711902:
Vihdoinkin, monen, monen vuoden jälkeen, ovat keksineet ajastetut profiilit! Minulla menee joka ilta puhelin äänettömälle ja päivällä sitten taas äänet päälle, joten ei haittaa vaikka puhelin hukkuisi kotiin ollessaan äänettömällä. Äänet palaavat kyllä seruaavana päivänä. :)

Joskus vuosia sitten hukkasin puhelimen pariksi päiväksi kylpytakin taskuun. Mies on tästä jaksanut piikitellä... =)
Miksi sulla on puhelin äänettömällä illalla?
 
Kotona ollaan ja puhelin on edelleen kadoksissa. Oli kyllä mielessä reissussakin, tai on joka kerta, kun pitää tuolla varapuhelimenrämällä soittaa tai tekstata. Se on niin huono verrattuna omaan. En taida jaksaa enää edes etsiä, tulee sit joskus vastaan jos on tullakseen. Taidan käydä ostamassa uuden niin vanha löytyy saman tien :D
 
[QUOTE="vieras";25754685]Tarkistapa netistä laskutus, ettei käy ikävästi, jos puhelin onkin jonkun muun hallussa liittymineen.[/QUOTE]

Siitä ei ole onneksi huolta, koska puhelin on varmasti jossain täällä kotona. Ja hain uuden sim-kortin ja liitymä pysyi samana.
 
kriih
Hullukshan tässä kohta tulee :) Ei näköjään riitä et omat hukassa olevat tavarat piinaa, nyt mä jo saan hepulin jonkun tuikituntemattoman kadonneesta tavarasta...

Ite hävitin aikoinaan sykemittarin, katoin varmasti ihan tasan tarkkaan joka kolon koko kämpästä. Ostin sitten puolen vuoden ettimisen jälkeen uuden. Ja kaks viikkoa sen jälkeen sykemittari löytyi reissukassin sivutaskusta (jonne olin sen sata kertaa kyllä katsonut)...
 

Yhteistyössä