Neith-
no mutta kun lasten kanssa ei aina mene niin kuin suunnitellaan, yksissä häissä minäkin olen lastenhuoneessa aikani viettänyt- toki sieltä lähdettiin välillä muuallekin, mutta lapsi nyt oli kuitenkin häissä siinä mielentilassa, että kovasti ujostutti eikä ainakaan suostunut jäädä isompien lasten keskelle 'yksinään' leikkimään.
Toki mennään juhlimaan hääparia, mutta ei jälkikasvuaankaan sovi unohtaa, vaikka aika kärjistetysti sanoitkin, että ei mennä viettämään aikaa lastensa kanssa.
Jos on perheenä lähdetty niin perheenä siellä ollaankin. Ei siitäkään olisi tullut kuin aloituksia palstalle, jos mä olisin kylmästi jättänyt tenavani sinne leikkikseen huutamaan mun perääni, ja lähtenyt viettämään parempaa aikaa ilman lastani muualle.
Kompromissi :attn:
Ja mä en ole aikuinen, joka kitisis ruuasta, lasten ruuasta, ohjelmasta, kutsun postimerkistä, lapsista/ei lapsista, häitten ajankohdasta tai juhlapaikasta.
Mutta en myöskään ole ikinä olettanut, että lapset eivät saisi leikkiksestä poistua eikä vanhemman siellä viettää yhtään aikaansa.
Mä puhun YLEISESTÄ VIIHTYVYYDESTÄ.