Vihaan rintojani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruma

Vieras
Inhoan pieni roikkuvia rintojani, jotka ovat kaikkea muuta kuin kiinteät. Tyhjät pussit. Kamalat!
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo reilun vuoden, mutta hän ei ole koskaan nähnyt rintojani, paitsi joskus kauan sitten kun tapailun alkuvaiheessa päädyimme humalassa samaan sänkyyn..
Mun rumat rinnat vaivaa mua ihan suunnattoman paljon. Olisin valmis melkein mihin vaan, että saisin kauniit rinnat:(

Oppiiko näistä pitämään? Miten?
Olen vasta 24-vuotias, muuten kroppani on timmi ja kaunis, mut rinnat jotain kertakaikkisen kauheaa.
Reilun vuoden imetyksellä ne pilasin.

Kuule.... ei se mies ainakaan sun rinnoista vaikuta olevan kovinkaan kiinnostunut, jos on reilun vuoden aikana vain kerran ne nähnyt. Ja jos on kerran ne nähnyt ja on edelleen sun kanssa, niin ei ne rinnat ainakaan häntä karkoittaneet. Eikä ne miehet oikeasti ole niin pinnallisia kuin mitä me naiset usein kuvitellaan. Eihän mekään olla, kyllähän meillekin kelpaa ihan tavalliset miehet, vikoineen päivineen? Kuka nyt oikeasti mitään täydellistä haluaisi?

Mulla on E-kupin erittäin riippuvat, löysät ja omituisen muotoiset rinnat. Ja mies ei malta pitää käsiään niistä erossa :). Mutta olisi varmasti melko turhautunut mies, jos ei koskaan saisi niitä katsella ja kosketella.

Jos ne rinnat sua oikeasti häiritsee niin paljon, että estää sun normaalia elämää, mukaan lukien siis seksielämän, niin ainahan niitä voi kirurgisesti täyttää ja muotoilla. Nykyään silikonit on ihan luonnollisen näköiset, kunhan ne ei ole mitään DDDDD-mallia.

Kuule.... ei se mies ainakaan sun rinnoista vaikuta olevan kovinkaan kiinnostunut, jos on reilun vuoden aikana vain kerran ne nähnyt. Ja jos on kerran ne nähnyt ja on edelleen sun kanssa, niin ei ne rinnat ainakaan häntä karkoittaneet. Eikä ne miehet oikeasti ole niin pinnallisia kuin mitä me naiset usein kuvitellaan. Eihän mekään olla, kyllähän meillekin kelpaa ihan tavalliset miehet, vikoineen päivineen? Kuka nyt oikeasti mitään täydellistä haluaisi?

Mulla on E-kupin erittäin riippuvat, löysät ja omituisen muotoiset rinnat. Ja mies ei malta pitää käsiään niistä erossa :). Mutta olisi varmasti melko turhautunut mies, jos ei koskaan saisi niitä katsella ja kosketella.

Jos ne rinnat sua oikeasti häiritsee niin paljon, että estää sun normaalia elämää, mukaan lukien siis seksielämän, niin ainahan niitä voi kirurgisesti täyttää ja muotoilla. Nykyään silikonit on ihan luonnollisen näköiset, kunhan ne ei ole mitään DDDDD-mallia.

Ihmettelen usein itsekin, miksei hän osoita niihin kiinnostusta. Ehkä ne ovat niin kamalat. Asiasta ei ole keskusteltu, koska häpeän rintojani niin paljon.

Murehdin rintojani ihan jatkuvasti. Jos minulla vaan olisi varaa, rintojani ihan varmasti paranneltaisiin kirurgisesti. En mä mistään suurista silikoneista haaveile, semmonen luonnollinen ja kaunia a- tai b-kuppi riittäisi.

No mene kirurgille korjauttamaan, kovin terveeltä kuulosta... Ja ei ne ainakaan murehtimalla ja vihaamalla kauniimmiksi muutu.
Osallistu siihen Voicen voita silikonit-kilpailuun :D

En tunne itseäni naiselliseksi tai haluttavaksi. Tuntuu niinkuin minusta puuttuisi jotain, Katselen kateellisena, ja lähes himoiten, toisten naisten rintoja. Tää on niin väärin.

Tuttujuttu. En tosin usko, että pelkkä vuoden imetys olis rintas pilannu. Mä en imettänyt kun viikon, ja sama tilanne. Pienet ne oli ennen raskauttakin, mutta ei sentään roikkuneet. Muistan joskus teini vuosinani ajattelin, että kumpa edes roikkuisivat, niin näyttäisivät vähän isommilta, mutta nyt peruisin noi ajatuksen jos vaan voisin. Jos meille joskus siunaantuis sen verran ylimäärästä rahaa, että leikkaus olis mahdollinen, niin en kahta kertaa miettis, että menenkö vai en, vaan olisin siellä veitten alla alta aika yksikön. Sanoisin, että ei niistä välttämättä opi pitämään, mutta niihin tottuu. Itselläni ainakin se helpotti, että mies jaksoi kehua, vaikka olin aivan maassa pitkän aikaa rintojeni takia. Kehuu edelleen ja luultavasti myös tulevaisuudessa.

Tuttujuttu. En tosin usko, että pelkkä vuoden imetys olis rintas pilannu. Mä en imettänyt kun viikon, ja sama tilanne. Pienet ne oli ennen raskauttakin, mutta ei sentään roikkuneet. Muistan joskus teini vuosinani ajattelin, että kumpa edes roikkuisivat, niin näyttäisivät vähän isommilta, mutta nyt peruisin noi ajatuksen jos vaan voisin. Jos meille joskus siunaantuis sen verran ylimäärästä rahaa, että leikkaus olis mahdollinen, niin en kahta kertaa miettis, että menenkö vai en, vaan olisin siellä veitten alla alta aika yksikön. Sanoisin, että ei niistä välttämättä opi pitämään, mutta niihin tottuu. Itselläni ainakin se helpotti, että mies jaksoi kehua, vaikka olin aivan maassa pitkän aikaa rintojeni takia. Kehuu edelleen ja luultavasti myös tulevaisuudessa.

Arvelinkin etten ole ainut..
Mua varmasti kans auttaisi, jos mies kehuisi. Mutta milläs kehuu, kun itse en pysty niitä hänelle näyttämään, tai niistä edes puhumaan.

Ehkä hän ei sen vuoksi osoita niihin kiinnostusta, kun sä olet varmaan tehnyt melko selväksi, ettet halua hänen niihin koskevan tai niitä näkevän. Ei sitten halua sua hermostuttaa? Kysy häneltä ihan suoraan! Kyllä parisuhteessa pitäisi pystyä tuollaisesta asiasta puhumaan, varsinkin kun se vaikuttaa suhun niin paljon. Kysy suoraan, että mitä hän tykkää sun rinnoista, anna miehen koskea niihin ja katsoa niitä. Kyllä sä sen ilmeestä ja olemuksesta huomaat, mitä mieltä hän on, vaikka sanoisi mitä.

Arvelinkin etten ole ainut..
Mua varmasti kans auttaisi, jos mies kehuisi. Mutta milläs kehuu, kun itse en pysty niitä hänelle näyttämään, tai niistä edes puhumaan.

Mä oon aina ollu todella kriittinen oman ulkonäöen suhteen. Nykyään joka tuutista työnnetään ulos kaunis rintaisia naisia, niin arvelen sen aiheuttavan mulle alemmuuskompleksin näitten omien patalappujeni kanssa..

Muakin ihmetyttäisi jos mies ei olisi sanonut yhtään mitään.. Toisaalta puhutaankin keskenämme kaikesta ja mielten yhteensopivuus on kummallekin ollut tärkeämpää kuin ulkonäkö. Omatkin rintani muuttuivat D-kupin terhakoista palloista paksuiksi korviksi mutta ei se itseäni haittaa. Vartaloni nyt näkee alasti vain ystävät saunassa (joita tuskin tissini kiinnostavat) ja mieheni eroottisessa mielessä, joten olen juuri niin hyvännäköinen kuin miltä milloinkin tuntuu. Hanki kunnon liivit ja purista ne tissit johonkin balconette-rintsikoihin niin ei kukaan ulospäin näe, roikkuvatko tissit vai ei. Ja jos se miehesi on mistään kotoisin, niin eipä sitä alastoman, kostean ja halukkaan rakkaan kietoutuessa syliin kiinnosta, missä asennossa tai koossa ne tissit mahdollisesti ovat...

Ehkä hän ei sen vuoksi osoita niihin kiinnostusta, kun sä olet varmaan tehnyt melko selväksi, ettet halua hänen niihin koskevan tai niitä näkevän. Ei sitten halua sua hermostuttaa? Kysy häneltä ihan suoraan! Kyllä parisuhteessa pitäisi pystyä tuollaisesta asiasta puhumaan, varsinkin kun se vaikuttaa suhun niin paljon. Kysy suoraan, että mitä hän tykkää sun rinnoista, anna miehen koskea niihin ja katsoa niitä. Kyllä sä sen ilmeestä ja olemuksesta huomaat, mitä mieltä hän on, vaikka sanoisi mitä.

Mä en ole ikinä hänelle sanallakaan puhunut rinnoistani, mutta ehkä jotenkin muuten olen tehnyt tämän asian selväksi.
Toki parisuhteessa voi kaikesta puhua, mutta häpeän rintojani niin paljon, etten pysty niistä kenellekään puhumaan. Tämä varmaan kuulostaa hölmöltä..
Kauhistuttaa ajatus, että hän saisi niitä katsoa ja koskea.

Sarjavamma: jos sun kuvallesi tehdään sama kuin niille malleille niin 10 minuutin photoshoppauksen jälkeen näyttäisit aivan yhtä hyvältä... Ja munkin imetyksen venyttämät riipputissit ovat mahtavat melonit kun vedän kunnon tukevat liivit ja avokaulaisen paidan päälle. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää :)

Sarjavamma, sama juttu, olen aina ollut hyvin kriittinen, ihan pienestä asti.. Kyllä musta muitakin isoja kauneusvirheitä rintojen lisäksi löytyy, mutta niitä en silti murhedi näin paljon.

Ani, eipä sitä onneksi kukaan huomakkaan, miten kamalat rintani ovat. Hyvät rintsikat tekee ihmeitä:)

"Ja jos se miehesi on mistään kotoisin, niin eipä sitä alastoman, kostean ja halukkaan rakkaan kietoutuessa syliin kiinnosta, missä asennossa tai koossa ne tissit mahdollisesti ovat... "jaa no veikkaanpa että aika montaa miestä kiinnostaa..kerran harastin seksiä nätin ja hoikan naisen kanssa joka oli joku reilu 20v ja sillä oli rumat patalappu tissit ja en ois voinut kuvitellakaan oelvani sellaisen naisen kanssa.en aki sitten ole miehenä mistää kotoisn..minkä sitä maulleen voi.mutta vituttaa tollanen leimaaminen jos joku ei pidä sellasista.ei tietenkää tärkein asia naisessa mutta kyllä vaan aika iso asia.

[QUOTE="ani";25697254]Sarjavamma: jos sun kuvallesi tehdään sama kuin niille malleille niin 10 minuutin photoshoppauksen jälkeen näyttäisit aivan yhtä hyvältä... Ja munkin imetyksen venyttämät riipputissit ovat mahtavat melonit kun vedän kunnon tukevat liivit ja avokaulaisen paidan päälle. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää :)[/QUOTE]

Joo tiedän kyllä, että harvapa niistäkään kuvista aitoja on, mutta minkäs teet, kun takaraivossa joku pieni ärsyttävä ääni hokee "kato nyt tonkin tissejä, sopis varmaan sullekkin, ei kun sullahan on jo, NOI PATALAPUT!" Huoh.. Noo, mut kai sitä kestää näittenkin kanssa olla, kunhan pääsee vaan tasasin väliajoin johonkin vuodattaan, että kuinka hirveeltä tuntuu.

Joo tiedän kyllä, että harvapa niistäkään kuvista aitoja on, mutta minkäs teet, kun takaraivossa joku pieni ärsyttävä ääni hokee "kato nyt tonkin tissejä, sopis varmaan sullekkin, ei kun sullahan on jo, NOI PATALAPUT!" Huoh.. Noo, mut kai sitä kestää näittenkin kanssa olla, kunhan pääsee vaan tasasin väliajoin johonkin vuodattaan, että kuinka hirveeltä tuntuu.

Sama juttu, kauniita rintoja näkee joka puolella. Omat patalaput harmittaa aina vaan enemmän..
Mä en haluais aina vaan kestää näiden kanssa. Ketuttaa. Toiset saavat vielä imetyksenkin jälkeen pitää edes jollainlailla kauniit rinnat, miksi minä joudun tyytymään rumiin nahkapusseihin:(

mulla on sama juttu :( mun rinnat meni pilalle 2kk imetyksestä, ja kesällä syntyy toinen. mä juur miehelle eilen sanoin, että mun tissit on täysin pilalla, ja niistä ei tuu oleen mitään jäljellä tän toisen jälkeen : / mies kyllä silti tykkää niitä kosketella jne, ja mä vetelisin kyl äijää nassuun jos se mua olis mun tissieni takia hylkäämässä :D oonhan mä sentään oman kroppani kustannuksella synnyttänyt sen lapsen, ja toista parhaillaan odotan :D kyl mä tätä osasin sillon odottaa kun raskaaks tulin, mut en uskonu et se oikeesti ottaa näin koville :O

Yhteistyössä