Inhottavin kotityö?

"Lissu"
Siitä oli ihan oma ketjunsakin.
As if kertoi käyttävänsä veskien pesuun sellaisia kertakäyttöisiä puhdistusliinoja jotka ihan tarkoitukseen kehitettyjä.
Minä hankin sitten kumpaankiin vessaan moisia paketin ja olen ollut oikeasti kamalan tyytyväinen; hanat, lavuaarit, pytyt jne tulee minuutissa pyyhkäistyä joka aamu - ilman oikeastaan mitään vaivaa.

Joku vinkkasi että ikkunoiden ja peilien pesuun on samanlaisia liinoja.
Niitä en vielä ole kokeillut mutta hankin kyllä jahka muistan.

:)
En ole koskaan kuullutkaan... myydäänkö ihan perusmarketeissa? Minkä merkkisiä?

"vieras"
Inhottavinta on pölyjen pyyhkiminen, toisena kylppärin pesu kun tuntuu että kaakeleiden välit ei tuu ikinä riittävän puhtaiksi. Oon kokeillu ihmesientä mutta silläkään ei saa tarpeeks puhdasta jälkee ja se vie hirveesti aikaa.

[QUOTE="Lissu";25694581]Kiitos! :) Näitä on ihan pakko kokeilla.[/QUOTE]

Kannattaa ehodttomasti.

Minä pelleillen laskin, että jos säästän noilla aikaa päivässä noin 5 minsaa, se on kuussa 150 minsaa ja vuodessa 30 tuntia eli viiden vuoden välein voin mennä ulkoisille maille kaksin miehen kanssa aina viikoksi eikä se aika ole pois lapsilta tai töiltä vaan se on "säästetty veskipesuista".

:D

"vieras"
Mä en koskaan puhdista viemäreitä tai hajulukkoja. Tai kerran olen ja se oli niin hirveää, etten ole sen jälkeen. Yleensä käytän viemärin avaus aineita. Joskus joku muu tekee sen puolestani. Harmi kun ei ole miestä, sen laittaisin tekemään kaikki paskaset hommat.

"eee"
Kannattaa ehodttomasti.

Minä pelleillen laskin, että jos säästän noilla aikaa päivässä noin 5 minsaa, se on kuussa 150 minsaa ja vuodessa 30 tuntia eli viiden vuoden välein voin mennä ulkoisille maille kaksin miehen kanssa aina viikoksi eikä se aika ole pois lapsilta tai töiltä vaan se on "säästetty veskipesuista".

:D
Teetkö mulle samanlaisen laskelman, jos kerron sulle, että pesen vessan maksimissaan 2 kuukauden välein ja silloin käytän siihen aikaa n. 30 min? ;)

:))
Tiskaaminen! Meillä kun ei oo astianpesukonetta, ja mun kädet kuivuu aina ihan täysin tiskauksesta, ja kynnet lähtee lohkeileen : / sen jälkeen tulee hyvänä kakkosena pölyjen pyyhkiminen! sitä meillä kyl harrastetaan aaaaaaaivan liian harvoin :D mä niin vihaan sitä, eikä äijääkään saa sitä tekemään..

Yhteistyössä