Ihanaa Lauantai Aamua! :) Mitäs te tänään teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä heräsin äsken ja kohta pitää alkaa tekemään miehelle ja lapsille ruokaa.
Sen jälkeen alan laittamaan itteeni kondikseen ja pääsen lähtemään tossa iltapäivästä tyttöjeniltaan! :) Ainoa poikkeus "normaaliin" iltaan on se, että ei ole aikomus juoda, vaan ajaa vielä illalla takas kotia :)

IHANAA! Pitkästä aikaa (siis viime kerrasta on ainakin vuosi) tyttöjen kesken saunomaan ja nauttimaan pitkän kaavan kautta hyvää ruokaa ja jutustelua :heart:

Mitäs te meinaatte puuhailla tänään? :)

Kaveri tulee 6-vuotiaansa ja vauvansa kans meille, ja aattelimme pistää isommat ainakin ulos että saadaan jutella...
Kohta kun ton Kiian päiväuniaika lähestyy, niin tuuppaan J:n siksi aikaa ulos, jotta saan hetken edes viettää ihanan itseni seurassa :D

Puol yötä valvoneena, tässä aamussa ei ole mitään ihanaa...

Mutta toivon mukaan illalla ainakin tehdään miehen kanssa kaksin jotain, vietetään sitä palstalla parjattua parisuhteen hoitoaikaa..

Mies lähti isomman pojan kanssa luistelemaan, kunhan tulevat pakkaan vauvan ja pulkat autoon ja lähetään laskeen mäkeä ystävien kans :heart: ulkoillaan varmaan muutenkin, illalla saunotaan ja katotaan putous ja jos tuota isäntää vähän kutittelis kikkelistä kun saa lapset nukkumaan :D

Puol yötä valvoneena, tässä aamussa ei ole mitään ihanaa...

Mutta toivon mukaan illalla ainakin tehdään miehen kanssa kaksin jotain, vietetään sitä palstalla parjattua parisuhteen hoitoaikaa..

:hug:
Mulla vähän samaa vikaa. Mulla tuntuu joka yö puutuvan niska ja korvat ja herään joka kerta kun pitäis kääntyä ja siks meni herääminen näin pitkälle : / Valvominen on ihan hanurista, ku menee seuraava aamu ihan pilalle sen takia.

Äsken koristelin kakun.
Nyt juon kahvia ja odotan, että se kakku tullaan hakemaan.

Jos keli pysyy inhimillisenä, niin voisin iltapäivästä viettää tunnin tai pari hevosen selässä. Ja jos olen illalla reipas, niin maalaan lastenhuoneen....

Kääk! Meidän nelivuotias kinuu ratsastamaan, kun ponilla pääsi kokeilemaan torstaina. Mut mä en oo ihan varma. (menisin kuitenki ite ja laps sais sit kattoo :laugh: )

Mies lähti isomman pojan kanssa luistelemaan, kunhan tulevat pakkaan vauvan ja pulkat autoon ja lähetään laskeen mäkeä ystävien kans :heart: ulkoillaan varmaan muutenkin, illalla saunotaan ja katotaan putous ja jos tuota isäntää vähän kutittelis kikkelistä kun saa lapset nukkumaan :D

Hyvä ku muistutit, putous pitää laittaa boxille. Meillä muksut ja äijä lähtee pulkkamäkeen sitten ku mä poistun takavasemmalle. :)

Vois ottaa pari lasta mukaan ja hakea torilta hedelmiä. Kai jotain sapuskaa pitäis jossain välissä laittaa ja illalla pitäis alkaa operaatio sängyn kokoaminen joka varmasti vie hermot kun mikään kokoaminen ei ikinä mene putkeen vaan vaatii ainakin kerran purkamista ja taas alkaa alusta:kieh:

Aamupäivän ohjelmassa on auton kaivaminen esiin ojasta ja kotitöitä sen mitä ehtii ja tahtoo. Teinipoika tyttiksineen nukkuu vielä vierasmajassa ja teinineiti ystävineen lähtenyt rippikoulun.
Mies koneellaan ja kolme pientä (5, 6ja 6 v) touhuavat vintillä.

Iltapäivällä olen luvannut auttaa vintillä huoneiden vaihtamisessa.
5 ja 6 v ovat päättäneet kyllästyä kammareihinsa ja vaihtaa päittään.
Mies vie pienet myös luistelemaan.

Illalla voisi mennä kaupunkiin vaikka leffaan.
Tai olla menemättä.
En ole päättänyt vielä.

:)

Aamupäivän ohjelmassa on auton kaivaminen esiin ojasta ja kotitöitä sen mitä ehtii ja tahtoo. Teinipoika tyttiksineen nukkuu vielä vierasmajassa ja teinineiti ystävineen lähtenyt rippikoulun.
Mies koneellaan ja kolme pientä (5, 6ja 6 v) touhuavat vintillä.

Iltapäivällä olen luvannut auttaa vintillä huoneiden vaihtamisessa.
5 ja 6 v ovat päättäneet kyllästyä kammareihinsa ja vaihtaa päittään.
Mies vie pienet myös luistelemaan.

Illalla voisi mennä kaupunkiin vaikka leffaan.
Tai olla menemättä.
En ole päättänyt vielä.

:)

Ojasta? :D

Kääk! Meidän nelivuotias kinuu ratsastamaan, kun ponilla pääsi kokeilemaan torstaina. Mut mä en oo ihan varma. (menisin kuitenki ite ja laps sais sit kattoo :laugh: )

Menkää molemmat? :D

Kyllä mä meillä ratsastan kaikkein eniten.
Mutta välillä nuo tytötkin intoutuu. Useammin kyllä sitten lämpimillä keleillä.

Joka ainoa on kyllä nostettu ensimmäistä kertaa satulaan siinä 6-8kk tienoilla. Ja sitten on päässeet enemmän menemään, kun on vaipoista päästy. (Vaippa housuissa vaikuttaa tasapainoon sen verran negatiivisesti, että pitää taluttajan lisäksi olla joku muu selässä tai kävelemässä vieressä ja pitämässä kiinni.)

Hyvää huomenta :) Me ei olla päätetty mitä tuon tytsyn kanssa tänään tehtäis ennenkun vien lapsen isälleen. Kuhan tässä on kahvipannullinen juotu, niin joutaisi varmaan suihkuun ja lähdettäis tytön ja koiran kanssa lenkille. Sitten voitais tehdä jotain kivaa, käydä vaikka jossain syömässä, äiti ei ehkä jaksa tänään tehdä ruokaa :D Sitten kun olen vienyt tytsyn isälleen niin starttaan auton ja menen mun rakkaan miehen kainaloon :) Siinähän sitä illan viettoa sitten olikin :P

Menkää molemmat? :D

Kyllä mä meillä ratsastan kaikkein eniten.
Mutta välillä nuo tytötkin intoutuu. Useammin kyllä sitten lämpimillä keleillä.

Joka ainoa on kyllä nostettu ensimmäistä kertaa satulaan siinä 6-8kk tienoilla. Ja sitten on päässeet enemmän menemään, kun on vaipoista päästy. (Vaippa housuissa vaikuttaa tasapainoon sen verran negatiivisesti, että pitää taluttajan lisäksi olla joku muu selässä tai kävelemässä vieressä ja pitämässä kiinni.)

Herran pieksut, en tiiä uskallanko enää hevosen selkään vaikka siitä viime kerrasta ei ookkaan ku muutama vuosi. :D Haikaillen kaipaan mun vanhan vuokra heppaseni kyytiin (vanha amerikanravuri) :D Sillä oli sellanen unohtumaton laukka :laugh:
Voi nyt mun alko kuitenki tekemään mieli ratsaille.. Pistetääs korvan taa josko uskaltais joku kerta mennä :)

Herättiin lasten kanssa tuossa kymmenen seudussa. Mies on reissussa.
Nyt lapset piirtää ja minä palstailen - ihanan rauhalllista, ei kiire minnekään!!
Tänään varmaan leivotaan, käydään kaupassa, saunotaan ja herkutellaan sekä katsotaan Putousta =)

Tässä laiskoteltu aamupäivä, esikoinen legohommia touhunnut, taapero sotkee ja juoksee ympäri huushollia :D Muuten mulla normi kotihommia.
Ammeeseen kumpikin ennen päikkäreitä, sit iltapäivällä pulkkamäkeen tai hiihtelyä.
Iltasella sitten saunomista, kiausmakkaraa ja laskiaispullia :p sekä pari Mr Bean dvd:tä katsotaan esikoisen kans.

Minä ajattelin pyhittää päivän opiskelulle, olen jo 7 asti opiskellut, välissä kipaisen kampaajalla. Isoin menee kummitätsyn kanssa syömään+leffaan, liityn lounaan ajaksi seuraan. Keskimmäinen menee kaverinsa ja tämän äidin kanssa leffaan. Mies on pienimmän kanssa, varmaan puistoilevat, siivoilevat ja laittavat ruokaa. Illalla haen esikoisen kanssa kaverinsa meille yökyläilemään, käydään saunassa ja syödään masut täyteen tortillaa+katsellaan putousta.

Herran pieksut, en tiiä uskallanko enää hevosen selkään vaikka siitä viime kerrasta ei ookkaan ku muutama vuosi. :D Haikaillen kaipaan mun vanhan vuokra heppaseni kyytiin (vanha amerikanravuri) :D Sillä oli sellanen unohtumaton laukka :laugh:
Voi nyt mun alko kuitenki tekemään mieli ratsaille.. Pistetääs korvan taa josko uskaltais joku kerta mennä :)

Eiks niin, että sä asut jossain ältsin kaukana?
Meinaan täällähän noita olisi, vanhoja amerikanravureita piha vääränään. Yli puolet on palstalaisten kantturoita, kyllä niistä joutaisi lainaksi hevosettomillekin palstalaisille :laugh:

Yhteistyössä