Pojan nimi hakusessa, vol. entiiämitenmones

Alkuperäinen kirjoittaja vieläs;25691799:
Adrian
Reidar
Martin
Fabian
Adrianiakin olen miettinyt mutta se ei oikein taivu suussa niin kauniisti kuin miltä se kirjoitettuna näyttää. Fabian on myös nätti. Reidarista tulee mieleen joku teeveehahmo tai mustalainen :snotty:, Martin ei käy koska elän siinä toivossa että tokaksi nimeksi tulisi Mardin.

[QUOTE="vieras";25692119]Höh. Etkö saakaan tyttöä vaikka toivoit?[/QUOTE]
En mä oo toivonut varsinaisesti oikein muuta kuin vauvaa, ja mieluiten tervettä sellaista. Jonain päivänä toivoin tyttöä, seuraavana päivänä poikaa, sitten tyttöä, sitten poikaa...

Alussa oli tyttöolo ja suvusta moni ns. toivoi tyttöä meille (ts. sanoi että tyttö se on), mutta noin raskausviikolta 15 asti olen ollut "varma" että poika tulee, ja ultrassa oltiin samaa mieltä. Voi ultra tosin väärässäkin olla, vaikka mun mielestä siellä ihan selkeästi näkyi pojan vehkeet.

Jos onkin tyttö niin tytön nimi on jo valmiina, sitä ei tarvitse miettiä.

[QUOTE="Noora";25692170]Entäs Julian? Frank? Boris? Karlos? Hugo? Albert? Viktor?[/QUOTE]
Julian on nätti muttei erinäisistä syistä ehkä käy. Karlos ja Hugo on käytössä kaveripiirissä. Albert, Frank, Boris ja Viktor tuo mieleen jonkun poliisisarjan :D, ei ne oikein tunnu sopivilta omalle pojalle.

En mä oo toivonut varsinaisesti oikein muuta kuin vauvaa, ja mieluiten tervettä sellaista. Jonain päivänä toivoin tyttöä, seuraavana päivänä poikaa, sitten tyttöä, sitten poikaa...

Alussa oli tyttöolo ja suvusta moni ns. toivoi tyttöä meille (ts. sanoi että tyttö se on), mutta noin raskausviikolta 15 asti olen ollut "varma" että poika tulee, ja ultrassa oltiin samaa mieltä. Voi ultra tosin väärässäkin olla, vaikka mun mielestä siellä ihan selkeästi näkyi pojan vehkeet.

Jos onkin tyttö niin tytön nimi on jo valmiina, sitä ei tarvitse miettiä.
Saako kysyä mikä olisi tullut tytön nimeksi?

[QUOTE="Noora";25692209]Totta, noin kaikki yhdessä varsinkin :D

No entäs Amos, Samuel, Liam, Ruben, Luis, Milan, Mathis, Aron, Matteo, Simon, Kajus, Emil, Marten, Sander?[/QUOTE]
Matteosta mä tykkään edelleen :)

Sander on uusi tuttavuus, ei sinänsä paha, se vois olla ikäänkuin väännös isoisäni nimestä Aleksander. Ruben ja Samuel on liian juutalaisia (saako niin sanoa, en mä mikään antisemitisti vai mikäseoli kuitenkaan ole?), Milanista taas tulee mieleen yksi ällö mies joka oli ennen tuttuni kanssa naimisissa.

Yhteistyössä