Mies, tuo tylsimys ja haaveideni murskaaja, totesi Onurista että "ääh, ei" :kieh:Mulla lyö pää tyhjää ja siks liputan edelleen tälle Oliver Onur Olavi.
Julian olisi ihana.Julian, Jensen ja Leon on mun mielestä upeimpia poikien nimiä.
(Sääli vain, että meillä on tuikitavallinen suomalainen sukunimi, joten ei oikein taivu meille.)
Aurelia olisi tytöllä nätti, miesversio ei oikein vakuuta.Aurelio?
No, höh. Ei toi Oktay oo paha, mut karvan verran enempi pidän Onurista, jotenki pehmeämpi. Kyllä se nimi sit tulee kun nyytin saatte kainaloon.Mies, tuo tylsimys ja haaveideni murskaaja, totesi Onurista että "ääh, ei" :kieh:
Ehdotin sitten nimeä Oktay, eli Oliver Oktay Olavi, mutta Oktay on jo suvussa eikä sekään kelvannut. Mutta niin on tyttömmekin nimi miehen suvussa eikä sekään oo haitannut, tytöillä on ikäeroa vain vuosi mutta ko. Oktay joka on lasten serkku by the way (tyttärenkin kaima on lasten serkku ) on jo jotain 22 v varmaan & missään tekemisissä ei olla oltu sitten vuoden -02 eli miehen logiikka nyt ontuu vähän...sitäpaitsi meidän isomman poitsun nimikin on -ay -loppuinen joten eikö Oktay muka sopisi hyvin, häh?
En oo kyllä ihan varma tuosta Oliveristakaan. Jos saisin kaksospojat niin tilanne olisi toinen, yksi on (ONNEKSI ) vaan tulossa.
...eikun hei, pakko tuon Oktayn on jo olla jotain 25-28 v jos jo 10 v sitten oli tulossa "meille" kesäksi töihin!
Ronaniakin on mietitty . Tai siis minä oon. Olisi kivaa kutsua lasta sitten Rontiksi tai Ronsuksi :heart: (sarjassamme Lapsillani ON oudot lempinimet).Milo Melih Oliver / Miro Melih Oliver
Ronan -joku tamturk nimi- Rafael
Aivan karmeita nimiä nuo ehdottamasi, sori vaan. MATTEO?? Mikä hlvetin nimi se edes on?? Jos noista olis pakko valita, niin Kasimir, muita en laittais vaikka maksettais...Mielessä on pyörinyt mm.
Matteo
Marius
Robin
Kasimir
Oliver
Marlo/Marlon
Mutta kun mikään ei iske silleen tosissaan. Jos jollekulle tulee mieleen noiden tyylisiä pojan nimiä niin ottaisin kiitollisena ehdotuksia vastaan - mitään C-kikkailuja en halua, joten Christopherit ja Lucakset voi suosiolla unohtaa. Iso osa kalenterista löytyvistä kansainvälisemmistä nimistä on jo lähipiirissä käytössä, eli mm. Benjamin ja Daniel on siksi poissuljettu. Ja Aatut, Väinöt, Otsot, Ukot yms ei vaan sovi meidän perheeseen.
Ei tarvitse pyydellä anteeksi, en minäkään pidä suurimmasta osista nimiä joita näen/kuulen . Matteo on ihan perusnimi, muttei Suomessa varmaan kovinkaan yleinen, italialaista alkuperää lienee.Aivan karmeita nimiä nuo ehdottamasi, sori vaan. MATTEO?? Mikä hlvetin nimi se edes on?? Jos noista olis pakko valita, niin Kasimir, muita en laittais vaikka maksettais...
Ja onko teillä ulkomaalainen sukunimi, vai miksi lapselle pitäis antaa kansainvälinen nimi?
Kuulostaa vähän yskänpuuskalta.Jos Ronan on ollut vaihtoehto, niin entä Rohan?
Aslan on ihan jees, tokaksi nimeksi...mutta miehen mielestä se ainakin joskus oli ihan pappojen nimi. Ilman miestä kaikki olisi helpompaaAriel, Leomir, Aslan, Aslak, Eesau, Otto, Joonatan, Rasmus
Joel ja Nooa ei nappaa, Noelista ja Jooasta pitäisin kylläJoel
Amos
Nooa