Pojan nimi hakusessa, vol. entiiämitenmones

Mielessä on pyörinyt mm.

Matteo

Marius

Robin

Kasimir

Oliver

Marlo/Marlon

Mutta kun mikään ei iske silleen tosissaan. Jos jollekulle tulee mieleen noiden tyylisiä pojan nimiä niin ottaisin kiitollisena ehdotuksia vastaan - mitään C-kikkailuja en halua, joten Christopherit ja Lucakset voi suosiolla unohtaa. Iso osa kalenterista löytyvistä kansainvälisemmistä nimistä on jo lähipiirissä käytössä, eli mm. Benjamin ja Daniel on siksi poissuljettu. Ja Aatut, Väinöt, Otsot, Ukot yms ei vaan sovi meidän perheeseen.

Kasimirin äiti
Mielessä on pyörinyt mm.

Matteo

Marius

Robin

Kasimir

Oliver

Marlo/Marlon

Mutta kun mikään ei iske silleen tosissaan. Jos jollekulle tulee mieleen noiden tyylisiä pojan nimiä niin ottaisin kiitollisena ehdotuksia vastaan - mitään C-kikkailuja en halua, joten Christopherit ja Lucakset voi suosiolla unohtaa. Iso osa kalenterista löytyvistä kansainvälisemmistä nimistä on jo lähipiirissä käytössä, eli mm. Benjamin ja Daniel on siksi poissuljettu. Ja Aatut, Väinöt, Otsot, Ukot yms ei vaan sovi meidän perheeseen.
meillä on Kasimir. ihana nimi :)
myös Robin oli mun listalla ku pojalle nimeä mietin, mies vaan ei innostunut siitä.
mutta Kasimir siis paras ;)

"vieras"
Nyt kun luin tuon listan tuosta, muistelisin (??) että joskus aikaa sitten oli ketju missä kyseltiin että minkä nimen antaisit lapsellesi jos vielä lapsen saisit. Mä muistan vaan hämärästi että sun ajatuksen kuultuani ajattelin että kiva poikanimi. Koska se ei sopisi lainkaan meidän sukunimeen, niin ei se jäänyt mieleen... Mutta oletko tarkistanut aiemmat ideasi vanhoista ketjuista?

[QUOTE="vieras";25690573]Nyt kun luin tuon listan tuosta, muistelisin (??) että joskus aikaa sitten oli ketju missä kyseltiin että minkä nimen antaisit lapsellesi jos vielä lapsen saisit. Mä muistan vaan hämärästi että sun ajatuksen kuultuani ajattelin että kiva poikanimi. Koska se ei sopisi lainkaan meidän sukunimeen, niin ei se jäänyt mieleen... Mutta oletko tarkistanut aiemmat ideasi vanhoista ketjuista?[/QUOTE]
Olen tsekannut, mutta se kuuluisa "TÄMÄ se on!"- fiilis puuttuu.

Oliver Onur Olavi & Marius Mardin Konstantin on olleet ne nimet joita olen eniten pyöritellyt. Se pieni "mutta" siinä vaan on, että lupasin miehelle että hän saa päättää tokan nimen ja hän ei ehkä valitse noita :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kasimirin äiti;25690547:
meillä on Kasimir. ihana nimi :)
myös Robin oli mun listalla ku pojalle nimeä mietin, mies vaan ei innostunut siitä.
mutta Kasimir siis paras ;)
Kasimir miellyttää muakin päivä päivältä enemmän. Muttamutta, kaverillani on sen niminen poika...ikäeroa meidän poitsuun tulee tosin olemaan paljon, ja näemme nykyään ehkä kahdesti vuodessa, joten se tuskin tulisi olemaan ongelma.

Robin tietty Fronside ollie-Robinin mukaan :D
Esikoiselle aikoinaan mietin Kasimiria, hieno nimi mutta ei ois meidän jätkälle sopinut lainkaan.
Juuri tuon takia Robin-nimi on vähän kärsinyt inflaatiota mun mielessä :D

Lapset (siis nämä mun isommat) puhuu lisäksi jostain Robin Rähmästä, mikälie piirroshahmo. Tosin Rähmä olisi ihan hyvä lisänimi vauvalle...kahdella isollakin on ihan pimeät ns. kutsumanimet kotikäytössä :)

"tiipii"
Meillä on **** Milo Matteo! Mä tykkään ihan kybällä tosta Matteosta, vaikkei se oo käytössä, mutta kuiteskin.. Ja voihan, meillä yhen pojan toinen nimi on Oliver.. Mä siis uskallan ehdotella; Cedric, Dominic, (no joo, tuli noita c-tä..).. Maximilian,, Jason, Jasper, Kaspar, Kaspian,Tobias, Anthony,Jonatan,

[QUOTE="tiipii";25690622]Meillä on **** Milo Matteo! Mä tykkään ihan kybällä tosta Matteosta, vaikkei se oo käytössä, mutta kuiteskin.. Ja voihan, meillä yhen pojan toinen nimi on Oliver.. Mä siis uskallan ehdotella; Cedric, Dominic, (no joo, tuli noita c-tä..).. Maximilian,, Jason, Jasper, Kaspar, Kaspian,Tobias, Anthony,Jonatan,[/QUOTE]
Tummennetut on jo olleetkin mun listalla :D joten sulla on aika hyvä nimimaku! :)

[QUOTE="elli";25690634]Simon, Abel, Michael, Max, Leo, Noel, Noah, Tristan, Aamos, Aaron. Miltä kuulostaa?[/QUOTE]
Isommasta pojastamme piti tulla Noel :). Mies nimen tyrmäsi, ja nykyään pojan parhaimpiin ystäviin kuuluu Noel eli se nimi on jo ns. menetetty.

Leo oli mun isoisän nimi ja lapset ehdotti sitä pikkuveljelleen, mutta on liian lyhyt.

Muut ei oikein nappaa. Aaron on kyllä tosi kiva nimi mutta ei minun pojallani.

Yhteistyössä