"huolestunut"
Vauvan takapuolessa on ollut pientä vaippaihottumaa, joka on hävinnyt sinkkivoiteella, mutta nyt raasulle on parin päivän sisällä kasvanut puolen pyllyn kokonen kirkkaanpunainen ja verestävä ihottuma. Olen antanut ilmakylpyjä, pitänyt takapuolen puhtaana ja rasvaillut tavallisella, vauvojen iholle tarkoitetulla kosteusvoiteella, mutta se ihottuma vaa pahenee! Äsken huomasin vaipanvaihdon yhteydessä, että toisilta kohdin "tirskuu" verta todella pieniä määriä. Sen verran että sen kuitenkin huomaa. Ihottuma tuntuu tulikuumalta.
Onko kellään tietoa, mitä tämä voisi olla? Yritin googlella monilla eri hakusanoilla, mutta en löytänyt ko ihottumaa mistään! Olen pari tuntia seilannut nettiä edes takaisin mutta en oloe löytänyt mitään. Atooppisen ihottuman tyylistä, lievää "maitorupea" on kyllä poskissa, käsivarsissa ja jaloissa, mutta ne on saatu kuriin rasvaamalla ravallisella perusvoiteella...
Olen ihan neuvoton, enkä viitsisi bussilla päivystykseenkään lähteä, joten olisi todella, todella ihanaa jos joku mitenkään osaisi auttaa!
Onko kellään tietoa, mitä tämä voisi olla? Yritin googlella monilla eri hakusanoilla, mutta en löytänyt ko ihottumaa mistään! Olen pari tuntia seilannut nettiä edes takaisin mutta en oloe löytänyt mitään. Atooppisen ihottuman tyylistä, lievää "maitorupea" on kyllä poskissa, käsivarsissa ja jaloissa, mutta ne on saatu kuriin rasvaamalla ravallisella perusvoiteella...
Olen ihan neuvoton, enkä viitsisi bussilla päivystykseenkään lähteä, joten olisi todella, todella ihanaa jos joku mitenkään osaisi auttaa!