Kiva juttu,exsän äiti ei anna exsän numeroa mulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
MAhtavaa..millähän mä siihen saan yhteyden=(
Se hukannut puhelimensa ja sillä on nyt joku prepaid ja sen äiti ei anna mulle sitä koska IKINÄ ei olla tultu toimeen viha on molemmin puolista.
Tässä vaan on lapset nyt mitä eksän piti tulla hoitamaan kun mulla sairaala juttuja sillä ei ole mun numeroa eikä mulla sen tai kenenkään sen kaverin kun en tunne niitä=(
hoh hoijaa tosi hienoa!

Tajua vaikka miten vihataan toisia niin kostoa noin tekee lapsenlapsilleen sitten=(

[QUOTE="vieras";25686165]Mitäs olet Bitch![/QUOTE]

juu okei selvä niin..
kai se itseäsikin veetuttaisi miettiä miten 5 lasta saa hoitoon tai sitten ajaa tuo 120km vain
tuon asian takia =(

[QUOTE="hah";25686413]Kyllä se on tässä kohtaa eksän äiti, joka on bitch.[/QUOTE]

Niin jollain tapaa on kyllä=(
Pitää vain odotella peukut pystyssä että exsä tajuaisi tulla tänne kaikesta huolimatta,mikä on
epätodennäköistä mutta ihmeitä voi sattua.

Niin jollain tapaa on kyllä=(
Pitää vain odotella peukut pystyssä että exsä tajuaisi tulla tänne kaikesta huolimatta,mikä on
epätodennäköistä mutta ihmeitä voi sattua.

Jos eksän PITI tulla hoitamaan niin eiköhän hän osaa ihan ite tulla vaikka känny hukkunukkin. Plus että varmasti saisi sun numeron tiedustelusta tai äidiltään jos haluaisi. Ja tietää missä asut, voisi tulla kysymään.

Mutta ei, anopin vikahan se on jos aikuinen mies ei saa lastensa äitiin otettua yhteyttä....

Jos eksän PITI tulla hoitamaan niin eiköhän hän osaa ihan ite tulla vaikka känny hukkunukkin. Plus että varmasti saisi sun numeron tiedustelusta tai äidiltään jos haluaisi. Ja tietää missä asut, voisi tulla kysymään.

Mutta ei, anopin vikahan se on jos aikuinen mies ei saa lastensa äitiin otettua yhteyttä....

Huoh.mun numeroa ei saa tiedustelusta mitenkään.Ja äitinsä ei anna mun numeroa myöskään kellekään kuka sitä on siltä kysynyt,esim yhden lapsen kummi joka vaihtoi joskus numeronsa ja tallennetut numerot hukkuivat,sai sitten mun exsän numeron siltä ja sitä kautta yhteyden.
Kostaa tuotakin kautta "ei mulla ole sitä" eli mun numeroa.
ja exsän kanssa piti soittaa vielä keskiviikkona ja varmistaa että mulla on se aika maantaina että se tulee la tai su sitten.

tokihan 120 kilsaa yli ajaa kysymään että onko aika varmistettu ja on töistä pois.

ja kyllä voin syyttä ex anoppia kun asian ratkaisisi HELPOSTI antamalla numeron eikä kehumalla teidän ei tarvi siihen olla ikinä yhteydessä!edes lastensa joten hah hah!

Huoh.mun numeroa ei saa tiedustelusta mitenkään.Ja äitinsä ei anna mun numeroa myöskään kellekään kuka sitä on siltä kysynyt,esim yhden lapsen kummi joka vaihtoi joskus numeronsa ja tallennetut numerot hukkuivat,sai sitten mun exsän numeron siltä ja sitä kautta yhteyden.
ja exsän kanssa piti soittaa vielä keskiviikkona ja varmistaa että mulla on se aika maantaina että se tulee la tai su sitten.

tokihan 120 kilsaa yli ajaa kysymään että onko aika varmistettu ja on töistä pois.

ja kyllä voin syyttä ex anoppia kun asian ratkaisisi HELPOSTI antamalla numeron eikä kehumalla teidän ei tarvi siihen olla ikinä yhteydessä!edes lastensa joten hah hah!

No soita sille lapsen kummille ja käske sen olla yhteyksissä. Tai pistä postikortti eksälle jossa lukee sun numero. Tai ota yhteyttä sähköpostilla, facebookilla, savumerkeillä tai ihan hitto millä vaan. Kato osoitetietojen perusteella eksän naapurin numero ja soita sille.

Harmi tosiaan ettei sun miehes itte keksi mitään konstia ottaa suhun yhteyttä, eikä hän esimerkiks itte pyydä äidiltään sun numeroo. Tai vaikka siltä kummilta tai keltä tahansa yhteiseltä tutulta.

Jos se sairaala-aika on vasta niin pitkän ajan päästä että eksällä ei ollu tietoo onko ees varma juttu vielä, niin ehdit hyvin viedä tänään postikortin laatikkoon, joten huomenaamulla eksällä on sun numero.

[QUOTE="Mie";25687693]Pyydä et anoppi ilmoittaa exälle?[/QUOTE]

ei suostunut pyysin että laittaisi sitten edes viestin tai soittaisi että lähtee tulemaan huomenna että aika on.
mutta ei se halua että me ollaan tekemisissä niin minkäs sille voit stn!

Siis olet tehnyt eksäsi kanssa viisi lasta, mutta et tunne eksääsi sen vertaa, että tietäisit yhden yhtäkään hänen tuttuaan tai kaveriaan?

Vie lapset vaikka naapuriin hoitoon tai omille sukulaisillesi jos on noin vaikeata.

No soita sille lapsen kummille ja käske sen olla yhteyksissä. Tai pistä postikortti eksälle jossa lukee sun numero. Tai ota yhteyttä sähköpostilla, facebookilla, savumerkeillä tai ihan hitto millä vaan. Kato osoitetietojen perusteella eksän naapurin numero ja soita sille.

Harmi tosiaan ettei sun miehes itte keksi mitään konstia ottaa suhun yhteyttä, eikä hän esimerkiks itte pyydä äidiltään sun numeroo. Tai vaikka siltä kummilta tai keltä tahansa yhteiseltä tutulta.

Voisin kokeilla tuota että kummi soittaisi exsän äitille ja koittaisi saada numeron jos se ei tajuaisi että minä sitä kysyn tosin olen laittanut ex anopille 4 viestiä missä pyytänyt sitä eli voi että arvaa olevan mun asialla.

postikortti ei kerkiä ma on aika,ei ole tietokonetta eksällä olenkaan,sillähän asia olis ratkennut jo keskiviikkona jos oliskin ollut.

Siis olet tehnyt eksäsi kanssa viisi lasta, mutta et tunne eksääsi sen vertaa, että tietäisit yhden yhtäkään hänen tuttuaan tai kaveriaan?

Vie lapset vaikka naapuriin hoitoon tai omille sukulaisillesi jos on noin vaikeata.

Asiat kun eivät ole noin helppoja nih,naapurit ovat jotain ikäloppuja tässä enkä pahemmin tekemississä muutettu puolivuotta sitten tähän.
suku asuu 600 km päässä joten toki vien.

eksä muutti tuonne töihin 120 kilsan päähän joten juu enpä kuule tiedä kenen kanssa se kaveeraa siellä ja sitä rataa koska ne yhteiset tutut asuu tuolla 600km päässä.en tiedä sen työmaan nimeä missä on tällä hetkellä olisin voinut soittaa sinne puhuttu aina vaan työpajasta eikä oikesta nimestä sen kanssa.

jos mun ex ei ilmottais uutta numeroonsa HETI kun se vaihtuu,

-ottaisin selville joko äidiltää,
-isältään,
-3:lta veljeltä,
-entisiltä kavereilta,
-muilta sukulaisilta

vaikkei kuuteen vuoteen olla oltu yhessä. välimatkakin on 200km.

[QUOTE="...";25687848]no aikas omituinen ukko jos ei ITSE voi ilmottaa uutta numeroonsa.

En mäkään antais jos on sanottu ettei saa antaa...[/QUOTE]

morsettamallako se numeronsa mulle laittaa??
jos sillä on puhelin ja sen myötä kortti hukkunut niin numeroni mennyt siellä samassa,äitilleen oli soitanut sen numero sillä on siinä seinällään osoitemuuttuu kortissa ja siitä puhuttu että pitäis numerot laittaa paperille varulta nyt kun välimatkaa mutta aina se hemmetti jäi!!

Ja eksä ei ikinä sanoisi että ei saa antaa numeroaan!
ikinä ei sanoisi noin kyllä lapset kuitenkin tärkeitä ja minäkin hänelle erosta huolimatta!
epäilen että olisi äitiltään sitä mun numeroa koittanut saada,niin leuhkivaa puhetta oli luurin toisessa päässä eilen että argh.

jos sillä on puhelin ja sen myötä kortti hukkunut niin numeroni mennyt siellä samassa,äitilleen oli soitanut sen numero sillä on siinä seinällään osoitemuuttuu kortissa ja siitä puhuttu että pitäis numerot laittaa paperille varulta nyt kun välimatkaa mutta aina se hemmetti jäi!!

ikinä ei sanoisi noin kyllä lapset kuitenkin tärkeitä ja minäkin hänelle erosta huolimatta!
epäilen että olisi äitiltään sitä mun numeroa koittanut saada,niin leuhkivaa puhetta oli luurin toisessa päässä eilen että argh.

Väitätkö että yhdelläkään sun sukulaisella tai tutulla ei ole sellaista numeroa jonka sais tiedustelusta? Että eksäsi ei voi ottaa tiedustelusta sun äitis, sun isäs tai sun kaveris numeroa ja pyytää niitä antamaan sun numeroa tai soittaan sulle?

Vai onko niin että myös sun eksäs on viiden tenavan jälkeen täysin tietämätön ketä on sun sukulaiset ja kaverit, ja lisäksi kaikki sun kaverit on iäkkäitä, asuu kuussa eikä käytä tietokonetta?

Just joo, ja sun eksäs ei tosiaan keksi ketään muuta kun oman äitinsä jolta kysyä tota sun numeroa?

Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä;25688114:
Väitätkö että yhdelläkään sun sukulaisella tai tutulla ei ole sellaista numeroa jonka sais tiedustelusta? Että eksäsi ei voi ottaa tiedustelusta sun äitis, sun isäs tai sun kaveris numeroa ja pyytää niitä antamaan sun numeroa tai soittaan sulle?

Vai onko niin että myös sun eksäs on viiden tenavan jälkeen täysin tietämätön ketä on sun sukulaiset ja kaverit, ja lisäksi kaikki sun kaverit on iäkkäitä, asuu kuussa eikä käytä tietokonetta?

Tietää sukua,mun kaikilla sisaruksilla on salaiset numerot,samoin meidän kotinumero,isän työpuhelin on minkä saa firman kautta tietoon mutta usko osaako sillä hakea koska se on ison firman
ja suurimalla osalla mun kavereista ei saa tiedoista mitään numeroa,prepaidit tai salaiset eikä mulle ole kuin kaksi oikein oikein läheistä ystävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä;25688114:

Kyllä mun tutut käyttää tietokonetta,miten se liittyy eksän koneettomuuteen?
töissään se käy koneella lukemassa lehdet,selaamassa miesten juttuja mutte se ole koskaan halunnut facea tai mitään muutakaan julkista juttua koska haluaa olla "rauhassa" ja pitää vain läheiset tutut väleissä eikä mitään hyvää päivää tuttuja.

Yhteistyössä