Ekaa kertaa tänään mun tyttöjen nimet yhdistettiin Tukiaisiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli vanhemmit lapset ovat ylä-ala-asteen vaihteessa iältään. Toinen on Johanna ja toinen on Julia. Mielestämme kauniit nimet. Lisäksi löytyy pikku-Joonatan eskarilainen.

Tänään sitten eräs uusi tuttava kysyi lasteni nimiä. Kerran ja hän tyrskähti että "hihihii, ihan kuin Tukiaiset".

Juu, mä kyllä olen aiemminkin huomannut, että Tukiaisillakin on Johanna ja Julia, mutta niillä nyt ei ole mitään tekemistä meidän perheen kanssa.

Toivottavasti kovin moni ei mielessään yhdistä.

No ehkä se kuitenkin kertoo enemmän siitä ihmisestä jolle tuo mielleyhtymä tulee, kuin teistä, jotka olette lapsillenne antaneet nuo nimet jo ennen kuin kukaan on moisista Tukiaisen sisaruksista koskaan kuullutkaan.

Samaa mieltä. En edes tienyt tuota toista Tukiaista. Tai tiesin olemassa olon, mutta ei ole nimi jäänyt mieleen. Tietysti jos seuraa kyseisten ihmisten elämää niin mielleyhtymä tulee helpommin.

No voi pyhä jysäys! Kivat ja helpot nimet ja aika monella tommonen yhdistelmä sisaruksia , koska mäkin tiedän ainakin kaksi perhettä, jossa näin on. Eikä tuu mieleen tukiaiset, koska KEITÄ NE ON?? ;)

Älä välitä. Mullakin on tyttö jonka nimi on Johanna. On nyt 15.v. Koulussa pojat sanoo tyttöä Tuksuksi, mutta sille ei voi mitään. Meidän tyttö on kastettu kauan ennenkuin Tukiaisista mitään edes tiedettiin.

Ei mulla tule mieleen ollenkaan, en kyllä olekaan mitään roskasakin asioista lukeva. ;) Eli kertoo siitä kommentoijasta millä tasolla sivistys on jos johanna-julia on noin iskostunut päähän. ;)