Mitä terveydellisiä kremppoja sulla on (ja ikäsi)?

  • Viestiketjun aloittaja "Kolmekymppinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Kolmekymppinen"
Minulla:

-jännityspäänsärky, joka aiheuttaa voimakasta päänsärkyä n. kerran viikossa

-krooninen poskiontelutulehdus, nenä aina tukossa

-silmät täynnä laskiaissamentumia ja valonvälähdyksiä

ja ikää siis vasta 33 vuotta :/
 
Migreeni
Astma
Nyt sitten tänään varmistui diabtes ja korkea verenpaine
Lääkäri myös epäilee aivolisäkkeen kasvainta
Selän ja lantion nikamien madaltuminen ja kuluma
Mie oon 35
 
Ööh, ei mitään... tai sitten ovat niin pieniä etteivät haittaa elämistä.

No jos oikein halutaan valittaa niin:
-selkä välillä jumittaa ( tosin tämä vaiva on ollut ihan samanlainen jo 18v asti)
-kädet puutuu nukkuessa
-alhainen verenpaine

ja ikää on 36.
 
Alaselän nikamat jumittaa välillä, nyt ei onneksi pitkään aikaan.
Välillä jumiutuu niskat, josta seuraa päänsärkyjä tietysti.
Joitakin allergioita.
Sokruissa saattaa olla jotain häikkää. En tiiä, tutkitaan.

Kaikki, allergioita lukuunottamatta, omaa aikaansaannosta. Liian heikko kunto, liikaa painoa. Asia korjauksen alla. Kropalla ikää paperilla 31.
 
Miksi alhainen verenpaine on huono?? Mä olen aina luullut että se on nimenomaan hyvä asia, säästyy monelta vaivalta!
Periaatteessa ja yleensä alhainen verenpaine on hyvä. Yleensä vielä kohoaa iän myötä. Mutta jos verenpaine on liian alhainen se aiheuttaa mm huimausta. Mulla esimerkiksi lähtee välillä taju. Tosin viimeksi näin kävi syksyllä.
 
vrs
No kappas, täähän oli ihan mulle. :D

*Adhd
*Päässä vikaa (masennus, ahdistus, pakko-oireet, äänet, muistikatkot jne, lääkkeillä kaikki ok)
*Selkäranka mutkilla ja nikamat napsahtelee mihin sattuu, mikä aiheuttaa välillä alaraajojen lamautumista ja muuta "kivaa".
*polvilumpiot tuusannuuskana; toinen leikattu ja toinen leikataan kohta. Aivan päreinä siis.
*Kilpirauhasen vajaatoiminta
*migreeni
*krooninen poskiontelontulehdus
*syystä jota en tiedä tulee mulle myös tasasin väliajoin kasvaimia/kystia sinne sun tänne. Osa hävii itestään ja osa leikataan.
*Toinen keuhko osittain paskana, oli huono säkä keuhkokuumeen kanssa.
*atooppinen ihottuma, välillä siis keho vesikelloilla ja veriruvella.

Ikää 25 ja elinennuste ei kummonen, surkee perimä. :D Noh, hyvin on neljännesvuossataa jo menny, kyllä toinen mokoma vielä mennään. :D

Muoks. Silmätki killittää mihin sattuu. :D
 
Viimeksi muokattu:
"tytsyjen äiti"
Tosi pahat, rumat ja särkevät suonikohjut jaloissa. Ihan perintönö saadut.. Ekaa lasta odottaessa tuli suonikohjut ongelmaksi, toista odottaessa särky vain paheni ja nyt kolmatta lasta odottaessa on tosi kipeät ja rumat. Ikää 31.v.
 
Foortti harmaan
Jaa no astma, mutta ollu lapsesta asti, joten ei koske ns. ikää.
Ja niskat ollu jumissa aina enemmän tai vähemmän.
Ammattitutkinnon myötä sain lievät rytmihäiriöt. mutta en ei tahtia haittaa, tuntuu vaan ilkeenä,
jos stressiä.
Fibromyalgiaa on epäilty, mutta ehkä lievänä tai ei olleskaan, kun ei oo kukaan vaivaitunut tutkimaan.
Selkä ollu lapsesta asti ketku, nykyään kyllä muistuttelee useasti, mutta käyn kun pahana niksauttajalla.
Nuppi sitte muuten vaan himmeä lisänä.

Ja ei niin kauhean kauan aikaa niin olen 40v =/
 

Yhteistyössä