Naapurin mummo kävi ovella antamassa palautetta

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Naapurin rouva käväisi ovella kertomassa, että hän ei saa kolattua lumia jalkakäytävän vieressä kulkevaan ojaan, koska peräkärrymme on siinä edessä.
Elikkä siis tämä rouva kävi valittamassa, että ei saa tuotua omia lumiaan meidän pihallemme, koska peräkärrymme on tiellä.
Aika mielenkiintoista.
Jäi aika lailla monttu auki, enkä osannut mummolle mitään vastata.
Noh, onhan meitä moneen junaan :D

[QUOTE="essi";25660628]No toisaalta moni muukin lykkii tuolla ne lumet mihin mahtuu.
Oisko se nyt niin kamalaa, jos ne lumet siellä teitin ojassa olisi?[/QUOTE]

Ei muuten, mutta mihin minä sitten omat lumeni lykkään?
Tietysti, jos vien vastaavasti mummon pihalle...

Mä varmaan paukkaisin vielä perään ja kävisin kysymässä, että nyt jäi kyllä hiukan ihmetyttämään tämä juttu, mutta jotta ei jäis epäselvyyksiä ja harmia kellekään, niin selvittäisin, että tiesikös mummo, että kyseinen kohta on teidän tonttia..

mitä turhaan niitä ojaan lykkää kolaa kadulle vaan kasaan, kyllä aura ne sivuun lykkää, tai ainakin meidän naapuri tekee niin. Katu kapenee aina joka talvi niitten kohdalta toisen kaistan verran.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25660685:
Mä varmaan paukkaisin vielä perään ja kävisin kysymässä, että nyt jäi kyllä hiukan ihmetyttämään tämä juttu, mutta jotta ei jäis epäselvyyksiä ja harmia kellekään, niin selvittäisin, että tiesikös mummo, että kyseinen kohta on teidän tonttia..

Tietää muuten tasan tarkkaan, että kenen tontti menee missäkin.
Asunut tällä alueella yli 40 vuotta, eli paaaaljon ennen kun me tähän muutettiin.
On tuon saman naapurin kanssa kahnattu myös postilaatikosta yms.
Tämä nyt on vaan jotain ihmeellistä sekoilua. Kai sillä on sitten vaan tylsää.
Vaimo on sen kerran yllättänyt mm. tutkimassa meidän ruohonleikkuria, joka oli unohtunut pihalle :D . Muuten on kiva asuinalue ja naapurit, tuota yhtä lukuunottamatta.

mitä turhaan niitä ojaan lykkää kolaa kadulle vaan kasaan, kyllä aura ne sivuun lykkää, tai ainakin meidän naapuri tekee niin. Katu kapenee aina joka talvi niitten kohdalta toisen kaistan verran.

En ihmettelisi, vaikka tuokin alkaisi meidän sisääntulon kohdalle tuota tekemään.