N
Nisti
Vieras
Taidat olla sekakäyttäjä?
Kyllä, mutta vastaisitko kysymykseeni? Määräisitkö näitä lääkkeitä mulle, jos tarvitsisin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taidat olla sekakäyttäjä?
Kyllä, mutta vastaisitko kysymykseeni? Määräisitkö näitä lääkkeitä mulle, jos tarvitsisin?
Alkoholisti kiistää viimeiseen asti ongelmansa.
En sinulle.
Ei se mitään, koska en väärinkäytä lääkkeitä tai ylipäätään käytä korvaushoitolääkkeitä. Haluatko, että valmennan sinusta valelääkärin? Menee 3kk ja valmennuksesta perin 15 000e korvauksen (hintaan sis. LL-eurotutkintotodistus Riikasta).
Alkuperäinen kirjoittaja Eihän tuo osaa mitään;25651393:neuvotkin mitä sattuu, taitaa olla kunnon huijarilääkäri.
Mulle ei oo koskaan valaistunu se, et lääkisopiskelijat on olevinaan jotain maailmanomistajia ja niin ylimielisiä kuin vain voi olla. Mutta sitten kun miettii jotain terveyskeskuslääkärin hommaa niin sehän on asiakaspalvelutyötä viimeisen päälle, täytyy olla äärettömän hyvät sosiaaliset taidot lääkärintaitojen lisäksi. Muutenkin semmoisten spurkujen parissa työskennellä, niin en mä nyt oikein ymmärrä, mikä siinä on niin kovin henkseleiden paukuttelun arvoista.
Ne jotka ei yliopistomaailmaa tunne, niin ihan vaan vielä tarkennuksena, että oikeesti lääkisläiset kävelee nokka pystyssä siellä käytävillä ja ovat totaalisen ylimielisiä. Tunnistat yksilön kilometrin päästä, kun vastaan tulee.
En ole opiskelija, 13 vuotta ollut alalla.
Mitkä pääsykoekirjat sinun täytyi lukea, kun pyrit lääkikseen?
Vastaan vain asiallisiin kysymysiin.
Ne jotka ei yliopistomaailmaa tunne, niin ihan vaan vielä tarkennuksena, että oikeesti lääkisläiset kävelee nokka pystyssä siellä käytävillä ja ovat totaalisen ylimielisiä. Tunnistat yksilön kilometrin päästä, kun vastaan tulee.
Ethän yhtään nyt yleistä?
No tunnistat varmaan tilanteen kuitenkin? Otetaanko siellä aloittelevilta lääkäreiltä luulot pois, kun he tulevat työelämään?
Vastaan vain asiallisiin kysymysiin.
Toki poikkeuksia löytyy, mutta on tää oikeesti aika *elvetin yleistä.
Missähän kaupungissa? Esim. Tampereella lääkisläisiä ei yliopiston käytävillä juuri edes näe kun opiskelevat sairaalan kupeessa.