Violetti on nyt the väri.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Remontti-Reetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaa";25636453]Mulla ei ainakaan ole koskaan ollut, eikä tule. Ehkä jossain asusteessa voisi ollakin.[/QUOTE]

Mä en kanssa ennen tykännyt. Nyt tykkään. Sellaisesta tummahkosta, oikein vahvan värisestä.

Minä kanssa juuri sain eteisen rempan valmiiksi, tosin meillä siirryttiin tummasta vaalempaan sävyyn. Mies mökillä nuorimman kanssa ja isommat koulussa ja itse kun teen osa-aikaista hommaa, niin oli aivan pakko käyttää tilaisuus hyväksi ja laittaa eteinen uuteen uskoon. Sai rauhassa maalata ja tuunata:)

[QUOTE="ccc";25636697]Minä kanssa juuri sain eteisen rempan valmiiksi, tosin meillä siirryttiin tummasta vaalempaan sävyyn. Mies mökillä nuorimman kanssa ja isommat koulussa ja itse kun teen osa-aikaista hommaa, niin oli aivan pakko käyttää tilaisuus hyväksi ja laittaa eteinen uuteen uskoon. Sai rauhassa maalata ja tuunata:)[/QUOTE]

Mäkin vähän salaapäin aloitin, kun likka on vielä koulussa. Sillä on oma tela kyllä odottamassa, mutta arvelen että kärsivällisyydellään riittää vähempikin maalaus. :D

Yhteistyössä