Palstaennakkoluuloja

"hmmm"
En minä noin oo sanonut, kunhan oon ihmetellyt sellasia jotka menevät teineinä naimisiin. Muistaakseni.
Sanoit tämän kahdelle ihmiselle toiset oli tosiaan menneet 18vuotiaina naimisiin ja ovat edelleen yli 10v jälkeen onnellisia, mutta mielestäsi sen oli oltava surkeaa. Toiset 22v ja 26v mutta tästä tulee mielestäsi varmasti surkeeta. Mun mielestä tuo kuulostaa katkeralta.
 
Lunatic
[QUOTE="hmmm";25636308]Sanoit tämän kahdelle ihmiselle toiset oli tosiaan menneet 18vuotiaina naimisiin ja ovat edelleen yli 10v jälkeen onnellisia, mutta mielestäsi sen oli oltava surkeaa. Toiset 22v ja 26v mutta tästä tulee mielestäsi varmasti surkeeta. Mun mielestä tuo kuulostaa katkeralta.[/QUOTE]

Hyvä että oot laittanut tiimarivihkoon ylös.
Katkera ja katkera.. mistä mun pitäs olla katkera, siitä etten mennyt 18vuotiaana naimisiin, vai.:xmas:
 
"sama"
Hyvä että oot laittanut tiimarivihkoon ylös.
Katkera ja katkera.. mistä mun pitäs olla katkera, siitä etten mennyt 18vuotiaana naimisiin, vai.:xmas:
Sitä ihmettelin minäkin. Luulin että olet valintoihisi tyytyväinen, kuuluisikin olla. Eikös sinulla ene ihan hyvin kuitenkin? Siksi en ymmärtänyt miksi kivenkovaan halusit työntää avioliitot maanrakoon, onnistuneet sellaiset. :O
 
"Hehee"
Asutaan landella kerrostalossa. Enkä halua omakotitaloa.
Olemme akateeminen ja hyvätuloinen pariskunta ja vieläpä kaksi lasta.
Ei, en haluaisi ikinä omakotitaloon. En edes rivariin.
 
Lunatic
[QUOTE="sama";25636348]Sitä ihmettelin minäkin. Luulin että olet valintoihisi tyytyväinen, kuuluisikin olla. Eikös sinulla ene ihan hyvin kuitenkin? Siksi en ymmärtänyt miksi kivenkovaan halusit työntää avioliitot maanrakoon, onnistuneet sellaiset. :O[/QUOTE]


Eikö tän ketjun tarkotus ollut joku muu, kuin hyökätä mun kimppuun. Yks ja toinen täällä on sanonut yhtä ja toista. Pitääkö tässä nyt mennä henkilökohtasuuksiin.
 
"kuku"
Se, että omassa lähipiirissä ei ole johonkin tiettyyn yleistykseen sopivia henkilöitä, ei tarkoita vielä sitä, etteikö yleistys voisi kuitenkin enemmistön joukossa pitää paikkansa. Usein tällaisissa yleistysketjuissa ottaa päähän se, että niihin tulevat kirjoittamaan aina nämä muutamat poikkeukset, jotka saavat heti tilanteen näyttämään vääristyneesti päinvastaiselta.
 
[QUOTE="kuku";25636607]Se, että omassa lähipiirissä ei ole johonkin tiettyyn yleistykseen sopivia henkilöitä, ei tarkoita vielä sitä, etteikö yleistys voisi kuitenkin enemmistön joukossa pitää paikkansa. Usein tällaisissa yleistysketjuissa ottaa päähän se, että niihin tulevat kirjoittamaan aina nämä muutamat poikkeukset, jotka saavat heti tilanteen näyttämään vääristyneesti päinvastaiselta.[/QUOTE]

kenen päässä se vääristymä nyt sitten on... :D
- taisi tulla nukkumaanmenoaika, kun en tajunnut tätä sitten enää..
 

Yhteistyössä